Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אם אני רוצה להיות בוחן מכוניות בחברת מכוניות או מגזין


תמיר61
שימו לב! השרשור הזה בן 6633 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אחרי שלמדת את התחום, קח את הרכב של ההורים לסיבוב (בלי לעבור על החוק) ותכתוב עליו כתבה מלאה ושלמה. שלח את זה לכל מגזיני הרכב שיש.

 

בפסח יש את תערוכת אוטומוטור, לך לשם וסקר אותה ושוב שלח לכל מגזיני הרכב, והעיתונים שיש (כולל מקומונים!).

 

יש גם את האירוע לקידום הספורט המוטורי, לך לשם וסקר גם אותו - ושוב שלח לכל העיתונים שיש (כולל מקומונים).

 

אם יש לך כשרון כתיבה, ואתה מבין בעולם הרכב כמו שאתה טוען - בסוף מישהו ישים לב אליך כל עוד תתמיד ותמשיך לשלוח כתבות אפשריות.

 

או שתצליח כמו סיוון רהב שנכנסה בתור כתבת בגיל מוקדם מאוד, או שתיכשל. בשני המקרים תרוויח.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או קיי..

בתור ילד הייתי בארה"ב בכמה מוזאונים של רכבים בניהם הייתי במוזאון של FORD

והייתי במוזאון של BMW בגרמניה

הייתי בתערוכה בשוויץ ג'נבה בשנת 2001 וכמובן בכל תערוכות אוטומוטור

 

כל החיים שלי סובבים כמו גלגל.. אני מתעניין המון בכתבות בYNET MOTOCAR וכד'

קורא פה הרבה ב"טכני, אחזקה וטיפולים"

כבר קיבלתי עיניין ויש לי ידע

 

מבחינתי לעבוד אפילו בחברת ליסינג ולבחון מכוניות חדשות או לעבוד במגזין רכב ולבחון מכוניות

ואפילו אצל יבואן בתור בוחן רכב או נציג מכירות.

כל מה שקשור להסעות של אנשים \ תובלה ממש לא מעניין אותי.

 

קראתי את מה שאמרתם תודה רבה.

ואלה שקוטלים אותי תתבגרו אני בטוח שבגיל 17 עוד לא ידעתם מה אתם רוצים מהחיים שלכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה יודע?

 

וברצינות בלי לקטול זאת באמת בעיה למצוא עבודה כזאת ועוד למישהו בגילך...אנשים לא יקחו אותך ברצינות...ובטח צריך גם קומבינות...ומה בדיוק רציתה לבדוק בחברת ליסינג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אני יודע שזה בעיה למצוא עבודה בגיל הזה..

בנתיים חשבתי להתכתב עם איזה בוחן רכב של מגזין רכב כלשהו

ולבקש מהם להשתתף במבחני רכב..

ולאט לאט לראות אם זה באמת מה שאני חושב שזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שלמדת את התחום, קח את הרכב של ההורים לסיבוב (בלי לעבור על החוק) ותכתוב עליו כתבה מלאה ושלמה. שלח את זה לכל מגזיני הרכב שיש.

 

בפסח יש את תערוכת אוטומוטור, לך לשם וסקר אותה ושוב שלח לכל מגזיני הרכב, והעיתונים שיש (כולל מקומונים!).

 

יש גם את האירוע לקידום הספורט המוטורי, לך לשם וסקר גם אותו - ושוב שלח לכל העיתונים שיש (כולל מקומונים).

 

אם יש לך כשרון כתיבה, ואתה מבין בעולם הרכב כמו שאתה טוען - בסוף מישהו ישים לב אליך כל עוד תתמיד ותמשיך לשלוח כתבות אפשריות.

 

או שתצליח כמו סיוון רהב שנכנסה בתור כתבת בגיל מוקדם מאוד, או שתיכשל. בשני המקרים תרוויח.

המלצה טובה מאוד. אם אתה רציני, לך על זה..

אני הייתי עושה את זה אם לא הייתי עצלן מידי :roll:

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sronis אני יודע שאתה עובד במגזין "אוטו", רציתי לשאול אותך איך אתה הגעת לעבודה במגזין

ואם אתה יכול להמליץ לי על דרך איך אני יכול לכוון את עצמי להתקבל למגזין רכב.

אני מתכוון אחרי הצבא ללכת ללמוד עיתונאות אתה חושב שזה מהלך טוב?

 

קודם כל התאזרתי בסבלנות. בגיל 17 אף אחד לא יקח אותך לשום דבר. בגיל 18, אם אתה לא עושה צבא מסיבה זו או אחרת, מקסימום תוכל להיות נציג שירות לקוחות של מחלקת המנויים. בגיל 21 אולי תוכל לכתוב ידיעות חדשותיות לאינטרנט, אם באמת תשקיע ותראה שזה חשוב לך.

מה לעשות, רק עם הגיל רוכשים ניסיון. בגיל 18 אף אחד לא יכול להיות כתב רכב. גם לא הכותב המוכשר ביותר. כתב רכב צריך מלבד כישרון כתיבה גם הבנה מעמיקה בתחום, יכולת נהיגה ברמה גבוהה והרבה מאוד אהבה לנושא. כבר ראיתי דברים שנכתבו בידי אנשים שזה לא באמת מעניין אותם. אם כבר עושים משהו, צריך לעשות אותו מתוך תחושת מחויבות. לא בהכרח כלפי הבוס שלך, אלא כלפי הנושא. אחרת כל מה שיצא יהיה סתם זבל.

 

איך אני התחלתי? בדיוק כאן. באינטרנט. למדתי, כתבתי, השקעתי, התעניינתי. למדתי גם קצת לנהוג (זה כבר לא באינטרנט :wink: ) וגם עזרתי לארגן אירועים רבים והשתתפתי ברבים עוד יותר. הכרתי אנשים חדשים והם הכירו אותי. וכשהגיע הזמן - ניסיתי את מזלי.

עיתונאות לא למדתי. אני מאמין שיש דברים שאפשר ללמד את עצמך. אני לא חושב שזהו תנאי מקדים להתקבל לעבודה בתחום. אבל כמובן שזה לא יזיק...

 

לכל בני ה-17-18, אני לא רוצה להשמע כמחנך, כי אני לא כזה. רק אגיד לכם שממש לא מזמן אני הייתי כמוכם. זה לא בשמיים וזה יכול לקרות אפילו לכם. זה גם לא כזה חלום גדול. אל תצפו לכייף כל היום, או לקבל שכר גבוה... בכל תחום יש את החסרונות שלו, אתם יודעים.

אה, ואל תוותרו על האוניברסיטה, ואל תעשנו סמים, ובלי סקס לפני החתונה, ותאכלו בפה סגור, שמעתם?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1 .דבר ראשון , עליך לתקן דחוף את צורת הכתיבה שלך. אני מרגיש קצת זקן ממרומי גיל ה26 שלי ,

אבל משום מה רוב אלו שסיימו תיכון בשנים האחרונות ,כותבים בצורה עילגת, לכן לדעתי זה לא באשמתם ,

אלא משהו נדפק במערכת החינוך, אבל זאת לא סיבה להשאר כך כל החיים.

 

2. כל שאר הדברים שרוני אמר (למעט סקס לפני החתונה שהוא דיי מומלץ :-D )

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני במצב דומה לשלו, אני בן 17 וחצי ואני רוצה לעבוד במגזין רכב (בתור: כתב, בוחן וכ"ו).

יש לי כישרון לכתיבה וכישרון עוד יותר גדול במכוניות,

אני כל יום במשך שנה משוטט בפורום הזה, עובר בין כל אתרי המגזינים (אוטו,הגה, YNET) יש לי מתחת למיטה עשרות מגזיני רכב שאת כולם אני זוכר בע"פ.

בוקר טוב.

קודם כל-תתפלא,אבל תמיד יש לך איזשהוא סיכוי לעבוד בעיתון.המקצוע הזה אינו מדע טילים. בניגוד למה שאולי עשוי להצטייר,עיתונאי רכב אינו סופרמן-הוא בן אדם כמוני (אני לא דוגמה-אני קצת שעיר) וכמוך. צריך להבין ברכב ולדעת לכתוב (ד"א-לקרוא בדבקות אוטו הגה וטופ גיר וכו לא בדיוק מקרב אותך אל המטרה.לא בגלל העיתונים הספציפיים אלא בגלל שלהבין רכב זה הרבה מעבר.לשבת על האינטרנט זה באמת סבבה ומגיע לך מחיאות כפיים-אבל אתה גם צריך לדעת ליישם את כל המידע.אם אתה רוצה להיות גם מעניין אתה צריך להביא גם הרבה מהאישיות שלך-וזה כולל גם נסיון חיים,חוויות וכו).

 

דבר שני-אם יש לך כישרון לכתיבה, תכין תיק עבודות. אם יצא לך לפרסם משהו בעיתונות הכתובה (אני בספק) אז תדפיס.אם יצא לך לכתוב משהו רציני בפורומים- תדפיס.

 

קח בחשבון שלשבת כל היום (אני מצטט אותך) על מגזינים ואינטרנט לא עושה אותך כישרוני-זה עושה אותך אחד שיודע לשנן מידע ולהקיא אותו על המדפסת. זה לא כישרון-זה זיכרון טוב.

 

תתפלא-אבל במקצוע הזה אין בדיוק סטנדרטים (אני מסיים תואר בתקשורת-זה מאוד עוזר לי.אתה גם עובד במה שאתה לומד וגם מבין יותר טוב איך בנוי עיתון ומה עושים שם) ואתה יכול להיכנס מכיוונים שבכלל לא דמיינת.(אני לא הגעתי לתחום דרך התואר או דרך תיק עבודות אלא דווקא דרך כאן.עיתון הארץ פנה אלי אחרי ששלחו להם לינקים לדברים שכתבתי כאן) קח גם בחשבון שמדובר בשוק מאוד מאוד מצומצם-אתה לא בדיוק חי בבריטניה. אם אתה רק בן 18 עוד מעט-תעשה תואר בתקשורת. תואר בתקשורת יכול מאוד לקדם אותך אצל הגופים הגדולים-כלומר העיתונים היומיים.

אל תחשוב שתהיה בוחן מהסיבה הפשוטה שאתה אפילו לא נוהג שנה-אבל לכתוב זה תמיד נחמד.יש בעיתונות הרבה כתבות שאתה יכול לכתוב-כלומר "בוקסות".למשל אם מישהו יעשה כתבה על מכוניות בעשרים אלף שקלים אתה תוכל להוסיף בסוף 200 מילה על דעתך כבן 17 (אני שוב פעם מציין-רק אם אתה יודע לכתוב).

קח בחשבון שהשכר יהיה חרא,אלא אם אתה נכנס לעיתון בתפקיד משמעותי (תלוי גם בעיתון ובכיוון שבחרת.)-אבל אתה בן 17.מה אכפת לך אם השכר חרא? אין לך בית לפרנס.

 

תתחיל לעבוד על תיק עבודות ותתחיל לעשות עבודת רגליים. תתכונן להתאכזב הרבה (אני מצטער-אבל עדיין אתה בן 17.בני 17 אינטיליגנטים שיודעים לכתוב ואוהבים מכוניות לא חסר) אבל זה לא אומר שאתה לא צריך לנסות. כאן בפורום כותבים הרבה אנשים שעובדים בעיתונים וכפי ששמת לב-רוני,לדוגמה,לא ראה לנכון לכתוב לך "הי הי ילד לך תגדל" אלא נתן לך תשובה רצינית. הפורום מהווה קרש קפיצה טוב לעולם העיתונות אבל אל תהיה נודניק או קצר רוח. תתחיל לעבוד על תיק עבודות ושיהיה לך רק בהצלחה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הגעתי לתחום דרך התואר או דרך תיק עבודות אלא דווקא דרך כאן. עיתון הארץ פנה אלי אחרי ששלחו להם לינקים לדברים שכתבתי כאן.

אחחח, הפרגון.

 

תמיר, אני מסכים עם אייל: שיפור הכתיבה שלך צריך להתחיל מהבסיס.

בהצלחה!

 

דניאל

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כישרון בכתיבה אין לי זאת הבעיה הגדולה , הציון שלי בלשון וחיבור הוא לא גבוה בכלל.

אני יודע שבגיל 17 18 19 ו20 עדיין יטרקו לי את הדלת בפרצוף.

 

אם העבודה בתור בוחן רכב של מגזין כלשהו באמת לא תתאים לי אני אנסה יותר לעבוד עם יבואן רכב כנראה בתור נציג מכירות

יש לי גם בגרות 5 יחידות כלכלה ומנהל אולי הם יסכלו עליי אני מדבר כמובן לאחר גיל 20.

אני ינסה להתנדב לצבא כדי להעביר את ה2.8 "מהר" ואז אני ינסה להתברג לתחום הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כישרון בכתיבה אין לי זאת הבעיה הגדולה ,

 

אני אנסה יותר לעבוד עם יבואן רכב כנראה בתור נציג מכירות

1. אם אתה לא יודע לכתוב-אתה קצת בבעיה....

2.אני התחלתי ככה. סמל"ת.אח"כ לובינסקי.זה טוב לדעת גם איך עובד הצד השני-זה תורם מאוד.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד לרוני ולתומר על הפרגון, לי לא הייתה הסבלנות להתחיל להסביר לבן 17 למה הוא לא יכול להיות כתב רכב מחר בבוקר.

 

וכן גם אני הייתי בן 17, אני מבין אותו. הוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו והוא מסתכל על דברים שאם יוכלו להתממש זה מגיל 24 לפחות (צריך לצבור נסיון) כאילו הם עומדים להתממש מחר בבוקר.

 

מזכיר לי את עצמי בגיל 16 שואל איזו מערכת סאונד כדאי לקנות לרכב העתידי שלי, בפורום YNET.

 

וכן, החלומות הקטנים שלי התממשו מאז, הוצאתי רשיון\קניתי רכב ראשון\הרכבתי לו מערכת סאונד\התקדמתי לרכב שני הרבה יותר טוב\עם מערכת סאונד לא פחות טובה, ככה לאט לאט, צעד צעד.

 

 

וכן, מותר לי להסתכל כבר אחורה ולהטיף, היום אני כבר בן 19 :wink:

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...