Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות?  

232 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות?

    • דייהטסו סיריון החדשה
    • הונדה ג'אז
    • טויוטה יאריס החדשה
    • יונדאי גטס
    • סוזוקי סוויפט החדשה
    • סיאט איביזה
    • סיטרואן C3
    • סקודה פאביה
    • פולקסווגן פולו
    • פיאט פונטו החדשה
    • פיז'ו 207 החדשה
    • רנו קליאו החדשה
    • שברולט אוויאו


פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשנה וחצי נערכו כאן סקרי הקבוצות שהתבססו על החלוקה הקלאסית למכוניות קטנות, משפחתיות, מנהלים, סאלון, פאר וכדומה. כעת, לאחר התחדשות של מתמודדות רבות, הרשו לי להציג את סקרי הקבוצות 2!

 

המשימה מאוד פשוטה – הצביעו עבור המכונית שאתם מעדיפים מבין המתמודדות.

 

ברור כי אינכם מכירים חלק מהמתמודדות כאן כיוון שהן פשוט עדיין לא נמכרות בארץ (או כי לא נהגתם עליהן או התעמקתם בנתוניהן), אבל הסקר הזה נועד לכולם, לא רק לאלו שנהגו במכוניות. אתם יכולים לבחור לפי מראה עיניים, לפי יכולת טכנולוגית, לפי רמת בטיחות – מה שבא לכם. אם תרצו, אתם מוזמנים לפרט את הסיבות לבחירה שלכם. הבחירה מוגבלת למכונית אחת לכל גולש.

 

הסקר הזה הוא של מכוניות קטנות, או בשמן האחר "סופר מיני". כל המכוניות בסקר כבר נמכרות בעולם ובארץ (או צפויות להגיע ארצה בחודשים הקרובים). שימו לב שמספר מכוניות קטנות לא נמצאות כאן מחוסר מקום או ממחיר גבוה מדי המציב אותן מול מתחרות מקטגוריות אחרות. זו גם הסיבה שבסקר זה אין את גרסאות הספורט של המכוניות, בשבילן יהיה סקר אחר.

 

יאללה, הצביעו והשפיעו.

 

 

דייהטסו סיריון החדשה

sirion.jpg

הונדה ג'אז

jazz.jpg

טויוטה יאריס החדשה

yaris.jpg

יונדאי גטס

getz.jpg

סוזוקי סוויפט החדשה

swift.jpg

סיאט איביזה

ibiza.jpg

סיטרואן C3

c3.jpg

סקודה פאביה

fabia.jpg

פולקסווגן פולו

polo.jpg

פיאט פונטו החדשה

grandepunto.jpg

פיז'ו 207 החדשה

207.jpg

רנו קליאו החדשה

clio.jpg

שברולט אוויאו

aveo.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמח להיות המצביע הראשון :-)

 

בחרתי ביאריס בגלל שהיא פשוט מאוזנת בדיוק כמו שצריך.

אבל אם ה-206 הייתה בסקר הייתי בוחר בה.

 

אגב, התמונה האחרונה משעשעת :lol:

פורסם

פביה - נקודה.

 

נ.ב,

הפביה החדשה כאן :-P

תמונות יהיו מאוחר יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

סיאט איביזה מובילה?? טוב...



 

הבחירה שלי - גראנדה פונטו

 

 

נ.ב. רוני - למה אין את המיני one או קופר? זה שהן יקרות בצורה חולנית לא אומר שהן לא סופר מיני. ואני בטוח הייתי בוחר בהן.

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

עמוס - קרא בטקסט האדום בהודעת הנושא שלי, כתבתי שם שיש מכוניות המתאימות להגדרת הקבוצה, אבל מחירן היקר שם אותן בקטגוריה אחרת. זה המקרה של המיני, שתופיע כנראה באחד מסקרי הספורטיביות. לא חוכמה לשים מכונית שעולה פי 1.5 מהאחרות באותה הקבוצה, במיוחד כשמדובר בקבוצה זולה כזו (בקטגוריות גבוהות יותר זה פחות משמעותי)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כל עוד הגרסאות הספורטיביות לא בסקר,הבחירה שלי היא הפונטו.

האמת שאני אפילו לא יודע למה אבל היא נורא מוצאת חן בעיני.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

יש לנו פולו בבית ואנחנו מרוצים ממנה מאוד. ואני מאמין שעם השנים הן רק יכולות להישתפר

אז בחרתי בפולו

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

הג'אז הכי לטעמי.

יפנית שרוצה להיות אירופאית.

 

 

אגב, מוזר שבחרת להעלות היאריס, את הקליאו ואת הג'אז, אבל דווקא את ה207 ולא ה107 שהיא -היא האחות שלרוב מתמודדת בקבוצה

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

עיקר ההתלבטות הייתה בין הפונטו לC3, שאר המכוניות (אולי למעט הפאביה, אבל אין לה סיכוי מול העיצוב של הC3 והפונטו) פשןוט מכוערות מדי. לסיכום, פונטו.

ROOONEEYY

פורסם

יאריס, בגלל שיש למשפחה, ובגלל שזה טויוטה (פריקים של טויוטה)

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם
פונטו.נקודה.

מצחיק כי פונטו באיטלקית זה נקודה :)

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

חובבת צרפתיות אך הפיז'ו 207 החדשה, לא בדיוק לטעמי:? .

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...