Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הערות על תפקוד המועדון


אבי נוף
שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיגים אחרונים בהחלט:

בעקבות תגובות נוספות בשירשור נוסף, אכן מה שחששתי ממנו, רוקם עור וגידים. הפחד הטבעי משינוי (בעיה שכל גוף גדול הנימצא בתהליך כזה לוקה בה) הפחד מאיבוד שליטה, והפחד מאיבוד המוכר והאהוב...גורם לאנשים לנסות להכשיל את התהליך לפני ביצועו..ומבלי שהפנימו את היתרונות האמתיים.

 

הכוונה בהצעה שלי, לא לשנות דבר בהוויה הקיימת, להיפך לשמר את רוב הדברים הטובים במועדון...

בדקתי מס' נק' חולשה וצרכים נוספים של חברי המועדון ברובם המכשלה הגדולה ביותר היא התקציב....

 

הצעתי מס' הצעות להגדלת התקציב של המועדון, ומס' חבריו...על מנת שיהיה כסף לחיבלול אבטחה כיבוד לארועים וכו' שחברים קיימים יקבלו ולו מעשר.... ולא יחששו לנזק למכוניותים וימנעו להגיע למפגשים בעקבות כך...

 

השינוי הנוסף המתבקש, הוא שינוי בתפיסה...שינוי שאינו פוגע בקיים, אלה מוצא דרכים נוספות לשיפור ולהגעה של עמדת כוח מול הרשיות המקומיות, עמדה זו תהיה הכרה רישמית (שתקציב בצידה)

לכל נושא האספנות בארץ....

 

תיכנון עתידי מול מציאות משתנה-מציאות 2006 אינה דומה למציאות לפני שני עשורים ולא תהיה דומה למציאות בעוד עשור....חוסר בהעירכות מתאימה, תכנון, ואפילו ראיית הנולד תהיה משולה לחברת היי טק ללא מחלקת מחקר ופיתוח....

 

בתנאי השוק המשתניים היום, (חוק המרוצים) ידרשו החלטות ממשלתיות בנושאי חקיקיה תיכנון, וכגוף רישמי בנושא אספנות ראוי שתהיה לנו עמדה ברורה ואפילו דרך מתוככנת, דוגמת העברת חוק האספנות המבורך...

 

אם בעתיד יבקש מישהו להפוך את האמריקאית האספנות שלו, "ללו ריידר" או המכוניות הקופצות-מה תהיה המידיניות של המועדון? האם צריכה להיות כזו? ואם יוכר כרכב אספנות ויהנה מההטבות? האם יורשה לנוע על הכביש? מי יחליט מי רכב אספנות או לא?.....לכל השאלות הללו צריכים שיהיו עליהם תשובות מוכנות מראש ולא תשובות בשלוף במידה ונידרש לתת אותם....

 

חוק המרוצים יביא בעזרת השם, את רוב תחומי המוטוריקה המוכרים מהעולם הנאור, גורמים פוליטים וכלכליים יכנסו לתמונה במטרה לגזור קופון (רק ראו כמה משתדלים יבואני האופנועים לקבל רישוי ספורט על טרקטורונים ואופנועי מוטוקרוס) לא מתוך אהבה אלינו אלה למטרת רווח.....המועדון ימצא עצמו בנחיתות כלכלית ופוליטית ולא יהיה ערוך למלחמה כנגד גזרות רעות נגדינו... רק חישבו מה היה קורה עם נציג המועדון היה גוזר עם רכב ילך לגריסה או יש לו ערך אספני לשימור? (רעיון רחוק מהמציאות אבל מובא כדוגמא)....

 

אינני יוצא נגד המועדון עשייתו או מי מחבריו, הצורך האמיתי ליצור קבוצת ניהול שתהיה מסוגלת לשלב את הקיים עם החדש ושתדע להתמודד מול איומים חיצוניים אמיתיים, ומול תנאי השוק המשתנה... מועדון שינוהל בצורה מקצוענית יביא פריחה והתחדשות ממנה יהנו כל החברים כפי שנהנים היום כל מי שברשותו רכב אספנות חבר מועדון או לא....

 

אני לא פוסל בעתיד מנהלים של המועדון בשכר.... כן, מנהל מוכשר שיביא פריחה ושיגשוג ויקדם את אינטרס המועדון שירוויח... לא יקדם?.... יפוטר! מועדון שמונה אלף חברים אי אפשר לנהל בהיתנדבות...כי כולם מפסידים....

 

נמשיך להיפגש בימי שישי ואבי ימשיך לצלם.....(אולי בשכר?) והעיתון הרישמי ימכר בדוכני העיתונים בדיוק כמו אוטו מוטו הגה ודומיו....בקיצור יש לשדרג.... לחשוב בגדול, לחשוב במקצוענות, ולא להרוס את הקיים, אלה להביא אותו למרכז העשייה בתחום אספנות הרכב, כגורם מס' אחד ואיש לא יוכל לחלוק עליו, לא רק מועדון שכונתי אלה גורם מקצועי גרידה.... בעיני כולם...... כולם ירוויחו.... החברים יותר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 237
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רן! סיכום מדהים!

ואני מוכן לתמוך ולהיות שותף במהלך כזה במידה ואראה שהוא יוצא לפועל בכל אפשרות (החל מהרשמה וכלה בנתינה מידע אישי ותרומה לקידום הבטים שונים לדוגמא כמו קיום ספורט מוטרי אספני וכו.. )

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן שאלה עקרונית:

 

החיבור בין מועדון רכב שדואג לאספנות ולשימור המקוריות של המכוניות (כלומר, הזקנות שנוסעות לאטטטט לאטטטט...) והספורט המוטורי.

אני לא חושב שמועדון החמש יגביר את כוחו מהתחברות כזאת ולדעתי (ואתם יכולים לקרוא לזה "נדבק לערכים הישנים והטובים") זה יפספס את מטרתם של רוב חברי המועדון שבאו לכאן בגלל תחביב מסויים מאד וספורט מוטורי לא חשוב להם בכלל.

אני גם לא חושב שלקחת דבר (חשוב, אין ספק) שהוא לא באג'נדה העיקרית של מועדון אספני רכב עתיק ולהפוך אותו למוקד הרווח העיקרי שלנו, זה לא במקום. כך המועדון יהיה תלוי כספית בתחום שזה לא מענינו.

ברור שצריך ליצור מוקדי רווח חדשים למועדון ודבר זה נידון כמה פעמים בועד. אני בטוח שהראש היצירתי שלכם ינער קצת אותנו, אבל אני לא חושב שזה צריך להיות דווקא בתחום של הספורט המוטורי.

אגב, ה AACA שהוא מועדון האספנים האמריקאי, גם כן לא קשור לספורט מוטורי אלא מחוייב למקוריות של כלי הרכב. גם אין לו נגיעה בתחומי רישוי אלא על ידי הפעלת לובי, כלומר השפעה לא פורמלית.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני יש "ראלי" לרכבי אספנות (לא שטח) שבו אתה צריך להגיע ולנווט מנקודה לנקודה (שוב בכבישים ציבוריים) תוך כדי שמירה על חוקי התנועה והמהירות, הסוג הזה של מרוציים קלאסיים מקובלים ואהובים בכל העולם.

 

 

ולגבי הספורט מוטרי האספני, זה נורא פשוט אם מועדון ה5 לא ישכיל להתעורר יכולה ב5 דקות לקום עמותה שתשים במטרותיה קידום ופיתוח ספורט מוטרי לרכבי אספנות ולנישה הזאת, ואני בטוח לא צריך להסביר לך איזה הפסד פיננסי ועוד הרבה הבטים זה יעשה למועדון ה5 .

ספורט מוטרי זה זה לא העיקר המהירות... אני מציא לך להתעניין קצת יותר בנושא.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני - אני אגיד את זה שוב עד שלא תפנים. אני לא חושת שאתה צריך להציג את דעתך כדעת המועדון כולו.

 

יש בינינו רבים התומכים בספורט מוטורי, מתעניינים בו ובנוסף מוכנים לשלב בו רכב אספנות.

 

אי מקוריות ואפטרמרקט הן לא מלים גסות

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי(סו) נער הייתי וגם זקנתי ותאמין לי שאני מכיר את כל רזי הרזים של הספורט המוטורי האספני (אגב, הייתי חבר כמה שנים ב AACA).

 

ראלי במתקונת שהצעת (יש לו שם עברי "מסע מטרה") נערך מדי פעם על ידי מועדון החמש. כך שזה לא חדש ואם אתה ורן רוצים להצטרף למועדון ולהיות הצוות שמוביל את העניין, אז בבקשה.

מרוצים של רכבי אספנות, זאת שאלה שצריך לדון בה. יכול להיות שבאמת תקום עמותה שמאגדת את רכבי המרוץ האלה (יש..אתם..לא?). המועדון יוכל אולי לתת סיוע לוגיסטי אבל לא יותר מכך כי רוב החברים, לעניות דעתי, רוצים להתרכז בשימור למקוריות ולא בביצועים.

ומילה ליוליה, אל תמעיטי בכושר ההבנה שלי..או קיי? אני יודע בדיוק על מה אני מדבר ואני מדגיש כל הזמן שאני מייצג את דעתי האישית בלבד.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כאן שאלה עקרונית:

 

החיבור בין מועדון רכב שדואג לאספנות ולשימור המקוריות של המכוניות (כלומר, הזקנות שנוסעות לאטטטט לאטטטט...) והספורט המוטורי.

אני לא חושב שמועדון החמש יגביר את כוחו מהתחברות כזאת ולדעתי (ואתם יכולים לקרוא לזה "נדבק לערכים הישנים והטובים") זה יפספס את מטרתם של רוב חברי המועדון שבאו לכאן בגלל תחביב מסויים מאד וספורט מוטורי לא חשוב להם בכלל.

אני גם לא חושב שלקחת דבר (חשוב, אין ספק) שהוא לא באג'נדה העיקרית של מועדון אספני רכב עתיק ולהפוך אותו למוקד הרווח העיקרי שלנו, זה לא במקום. כך המועדון יהיה תלוי כספית בתחום שזה לא מענינו.

ברור שצריך ליצור מוקדי רווח חדשים למועדון ודבר זה נידון כמה פעמים בועד. אני בטוח שהראש היצירתי שלכם ינער קצת אותנו, אבל אני לא חושב שזה צריך להיות דווקא בתחום של הספורט המוטורי.

אגב, ה AACA שהוא מועדון האספנים האמריקאי, גם כן לא קשור לספורט מוטורי אלא מחוייב למקוריות של כלי הרכב. גם אין לו נגיעה בתחומי רישוי אלא על ידי הפעלת לובי, כלומר השפעה לא פורמלית.

בני

מועדון החמש יהיה הרפרנט של רכב אספנות בלבד...הספורט המוטורי יגרום בהכרך לכניסת שחקנים חדשים ולא מוכרים היום, לזירה לכן מועדון החמש חייב לבסס עצמו כיחידי בנושא האספנות והשימור ולכן גם החשיבות בכך שהוא יהיה היחידי והרישמי) שיחליט מי יוכרז כרכב אספנות או לא שהרי לא הגיוני שגוף אחר פרט למועדון יוכל להחליט זאת? ויש שם גם קופון לגזור...-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בני כיום אין שום עמותה בארץ שמטרתה לקדם ספורט מוטרי של רכבי אספנות או מה שקשור בג`אנר (עד כמה שידוע לי).

אבל תחשוב על מסע מטרה בקנה מידה ארצי או עולמי עם תיקשורת ומשתתפים מחו"ל וכל זה תחת קורת גג של מועדון ה5.

 

לגבי מועדון FUEL SLUT טבעי יותר שילך לתמוך בעמותה שמקדמת את הספורט של הדראג רייסניג (מרוצי מיאוץ) שאינם קשורים למה שציינתי לגבי ספורט מוטרי של הרכב הקלאסי.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק

 

שחקנים חדשים בזירה.... ולכן המועדון חייב להיות חזק מספיק גם כלכלית וגם פוליטית לבסס מעמדו כמיצג הרישמי של המדינה... על מנת שלא ניפול לידי אינטרסנטים אחרים, שיקבלו החלטות הפוגעות בנו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני

מועדון החמש יהיה הרפרנט של רכב אספנות בלבד...הספורט המוטורי יגרום בהכרך לכניסת שחקנים חדשים ולא מוכרים היום, לזירה לכן מועדון החמש חייב לבסס עצמו כיחידי בנושא האספנות והשימור ולכן גם החשיבות בכך שהוא יהיה היחידי והרישמי) שיחליט מי יוכרז כרכב אספנות או לא שהרי לא הגיוני שגוף אחר פרט למועדון יוכל להחליט זאת? ויש שם גם קופון לגזור...-רן

רן, לגבי ההכרזה של רכב אספנות, יש כאן בעיה שאולי לא חשבת עליה.

גם אלה שרושמים את הרכבים שלהם כרכבי אספנות וזה לא בגלל השימור, גורמים בעקיפין לשימור כי יש להם סיבה להחזיק רכב כזה.

ברגע שתחליט שרק רכב במצב תצוגה יהיה "רכב אספנות" הרבה צעירים דווקא שמחזיקים חיפושית לצורך התניידות לאוניברסיטה וחזרה ובכך מחזיקים אותו "בחיים" פשוט יזרקו אותו.

ומה בנוגע למצב הביניים של אספן שיש לו רכב סביר אבל בגבולות התקן או למטה ממנו ל"בנתיים" עד שירווח? דווקא צעירים כמוכם צריכים לחשוב על הנקודה הזאת...

לדעתי צריכים להקפיד שלארועים ולתצוגות יבואו רכבים "לפי התקן". אבל שוב, בהצעה שלכם אתם תוקעים כדור ברגל (או בצמיג...) שלכם, הצעירים וה"תפרנים".

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, לגבי ההכרזה של רכב אספנות, יש כאן בעיה שאולי לא חשבת עליה.

גם אלה שרושמים את הרכבים שלהם כרכבי אספנות וזה לא בגלל השימור, גורמים בעקיפין לשימור כי יש להם סיבה להחזיק רכב כזה.

ברגע שתחליט שרק רכב במצב תצוגה יהיה "רכב אספנות" הרבה צעירים דווקא שמחזיקים חיפושית לצורך התניידות לאוניברסיטה וחזרה ובכך מחזיקים אותו "בחיים" פשוט יזרקו אותו.

ומה בנוגע למצב הביניים של אספן שיש לו רכב סביר אבל בגבולות התקן או למטה ממנו ל"בנתיים" עד שירווח? דווקא צעירים כמוכם צריכים לחשוב על הנקודה הזאת...

לדעתי צריכים להקפיד שלארועים ולתצוגות יבואו רכבים "לפי התקן". אבל שוב, בהצעה שלכם אתם תוקעים כדור ברגל (או בצמיג...) שלכם, הצעירים וה"תפרנים".

בני אני לא החלטתי כלום....המועדון יחליט מה שהוא חושב לנכון....ובדיוק בגלל זה השליטה צריכה להיות אצלו ולא אצל אף אחד אחר....עלית על הנקודה הנכונה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שבאמת תקום עמותה שמאגדת את רכבי המרוץ האלה (יש..אתם..לא?).

הבהרה - עמותת IDRO - Israel's Drag Racing Organization המתהווה בימים אלו אינה קשורה למועדון כלשהו, באופן ישיר או עקיף.

 

עמותה זו אכן תרכז ותאגד את תחוץ מרוצי הדראג (מיאוץ) ללא תלות בגיל הרכב.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי ל FS יממנו יכול לקום משהו..

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני אני לא החלטתי כלום....המועדון יחליט מה שהוא חושב לנכון....ובדיוק בגלל זה השליטה צריכה להיות אצלו ולא אצל אף אחד אחר....עלית על הנקודה הנכונה-רן
רן..אתה טועה: המועדון לא יכול להחליט את מה שהוא רואה לנכון. אם אתה רוצה שמועדון החמש יהיה נציג רשמי של המדינה לצורך קבלת הטבה מהמדינה (רישוי מופחת וכו') אז השיפוט של המועדון חייב לעמוד בתקן מסויים לצורך כך.

כלומר שצריך ליצור צ'ק ליסט שיעוגן בתקנות. ברור לך שצ'ק ליסט כזה יכלול רק מכוניות ברמה גבוהה כי המועדון מייצג משהו.

אז אין כאן מה שהמועדון "רואה לנכון"...למועדון אין עיניים משלו..

זה כמו שאתה נותן למכון רישוי לעשות טסט עבור המדינה. המכון לא "רואה לנכון" אלא עובד לפי הספר. אני חושש שברגע שנכתוב ספר תקנים, כמות נכבדה של כלי רכב שיהיו ב"תחום האפור" תלך לנו לאיבוד.

היום יש מדד פשוט ואוביקטיבי והוא גיל הרכב ורצונו של בעל הרכב. זהו מדד פשוט שכולם יכולים לחיות לפיו ועובדה שהמדד הזה גורם לרבים, כולל צעירים ותפרנים להיות בעסק. חבל שמשהו שהוא פתוח, חופשי ונקבע לפי רצון בעל הרכב, גם הוא יהיה "תקני"...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני - זה הכל תלוי באיזה ספר כותבים - ספר לבית הלל או ספר לבית שמאי.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...