Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר של Supremo ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממתי וואלה התחילו למכור דברים כאלה?

 

פששש.... וואלה, כל הכבוד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

למה לעזאזל שאני אקנה טוויטרים ב1500-2000 שקל?

 

מישהו חושב שזה מצדיק את המחיר? אני יכול לקנות הייבריד אוביישן במחיר הזה.

פורסם

למה שמישהו יקנה הייבריד אוביישן אם בכסף הזה הוא יכול לקנות בכסף הזה 10 סטים של פירלס ??

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מישהו חושב שזה מצדיק? במקום מורל אובישן אני יכול לקנות 2 דוטק או 4 סטים של פולס!!!

 

או במילים אחרות, מה הקשר? בירה נשר!

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

זאת השוואה דפוקה...פירלס זה חרא של סט

הייבריד זה אחלה של סט.

השאלה היא כזאת- האם התפוקה שיתנו לי הטוויטרים הנ"ל מצדיקים את המחיר הלא הגיוני הזה...

סתם לשם השוואה הטוויטרים של האלייט עולים בסביבות ה550 שקל, אני יכול להביא 3-4 זוגות של טוויטרים מסוג MT23 והם טוויטרים פצצצצהה.

פורסם

אחרי שעברים את ה 1000-1500 ש"ח אין למחיר קשר ישיר לתמורה.

 

ככל שהמחיר גבוה יותר ערך התמורה/מחיר יורד דרסטית. אז להשוות את זה ככה זה מטופש וחסר טעם.

 

כמו שלא ניתן להשוות רמקולים בייתיים בעשרות אלפי שקלים (ודולרים) לרמקולים בייתיים שנחשבים מצויינים ב עשרות או אלפי שקלים (או דולרים).

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
זאת השוואה דפוקה...פירלס זה חרא של סט

הייבריד זה אחלה של סט.

השאלה היא כזאת- האם התפוקה שיתנו לי הטוויטרים הנ"ל מצדיקים את המחיר הלא הגיוני הזה...

סתם לשם השוואה הטוויטרים של האלייט עולים בסביבות ה550 שקל, אני יכול להביא 3-4 זוגות של טוויטרים מסוג MT23 והם טוויטרים פצצצצהה.

הסופרימו זה אחד הסופר טוויטרים הכי טובים בעולם.

אם זה שווה את ההשקעה? לי זה כן, יכול להיות שלך זה לא, זה כמו שיש רמקולים לבית במאות אלפי דולרים, אז מה? במחיר של זוג רמקולים אני יכול לקנות דירת גג בר"ג? אז מה? זה שווה את זה?

הכל שאלה של סדר עדיפויות, יש אנשים שמוכנים להוציא כספים על דברים הכי מטופשים בעולם, אבל להם זה לא קרוב אפילו להיות מטופש.

בקיצור זה מצדיק את המחיר לטעמי, כי טוויטרים ברמה הזאתי גם עולים יותר(לדוגמאת הרוולייטור של סקאן ספיק ועוד כמה אלמנטים חלומיים).

הנה פה יש קישור לטוויטר של פוסטקס שעולה מעל 600 דולר לאחד, וגם הוא לא הכי יקר שקיים...

אגב למי שמתעניין , להביא זוג כאלו יעלה באיזור ה8000 ש"ח אחרי משלוח ומיסים...

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...