Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות לצמיגים 205/55R16 - פיג'ו 307.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן להחליף את הצמיגים לרכב...

הבעיה, אשתי היקרה אשר נוהגת ברכב דואגת לפגוע בדופן הצמיג, דבר אשר גורם כל פעם מחדש להשבתה של הצמיג הנפגע.

 

המלצות לצמיגים עמידים יתקבלו בברכה, וגם מחירים למי שיש את הידע, למיטב הבנתי עקב המידה והחתך של הצמיג, המחיר לא זול..

 

תודה לכולם.

פורסם
הגיע הזמן להחליף את הצמיגים לרכב...

הבעיה, אשתי היקרה אשר נוהגת ברכב דואגת לפגוע בדופן הצמיג, דבר אשר גורם כל פעם מחדש להשבתה של הצמיג הנפגע.

 

המלצות לצמיגים עמידים יתקבלו בברכה, וגם מחירים למי שיש את הידע, למיטב הבנתי עקב המידה והחתך של הצמיג, המחיר לא זול..

 

תודה לכולם.

ממליץ על ירידה בגודל הג'אנט יחד עם עליה בחתך

 

בריא לצמיג, בריא לאישתך ובריא לג'אנט.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אם זה גודל כמו של הגולף, אז רכשתי לפני שנה בערך אצל אנטון רביעייה בכ-2,000 ש"ח (500 לצמיג - לא יקר לגודל הנ"ל) של צמיגי BARUM מדגם BRAVARIUS (או משהו כזה).

 

סה"כ אני מרוצה - אני לא חש הבדך משמעותי ביניהם לבין המישלין המקוריים חוץ מזה שכנראה ה"קאנט" של הם נמוך כי משום מה הם גורמים לטאסות לקפוץ החוצה...

פורסם
אשתי היקרה אשר נוהגת ברכב דואגת לפגוע בדופן הצמיג, דבר אשר גורם כל פעם מחדש להשבתה של הצמיג הנפגע.

עזוב צמיגים - תחליף אישה :wink: .

 

אני לא חושב שעמידות של צמיגי כביש נמדדת ביכולתם לעמוד ב"צביטות" ממדרכות (בצמיגי שטח דווקא כן). נסה ללמד את אשתך לאמוד יותר טוב את רוחב האוטו, כך שהצמיגים לא ישתפשפו.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

dunlop sp3000 צמיג מעולה ויחסית זול . כ 450 שח לצמיג

 

אצלי היו מורכבים לפני זה SP 2000 וה SP3000 הם בעלי אחיזת כביש יותר טובה (לדעתי).

פורסם

צמיגים לכל החיים...מה זה השטויות האלה?!

 

4000 ל 4 צמיגים זו בהחלט הוצאה לא קטנה.

 

יחס מחיר לתועלת - דנלופ LM702 , שמעתי המון המלצות על הצמיגים האלה, בנוסף לי יש אותם על 2 מכוניות ואני מאוד מרוצה.

הבעייה היא שקשה מאוד למצא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...