מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
דגם SD-6940 • 6x9" 4Way Speaker • Power MAX: 600 Watts • 80oz Magnet Structure • Impedance: 4 Ohm • Freq. Resp.: 40-20kHz • SPL 1W/1 M 94dB • Chrome Injection Cone • 1" Mylar Dome • 2-3" Poly Dome Midrange • Ferro Fluid Enhanced • Voice Coil: 1.25" Aluminum מעוניין בהחלפה על זוג קומפוננט 6.5" ברמה של מורל פולס או מכירה ב350 ש"ח
הודעה אחרונה מאת WarDevil, -
- 0 תגובות
- 606 צפיות
למכירה זוג רמקולים במצב חדש!! היו בשימוש כחודש אחד בלבד!!! דגם: TS-A6961E פרטים טכנים: - רמקול בקוטר '' 6X9 way-3 - הספק 260W/ 40WRMS - התנגדות - 4Ω - עובד בתדרים של 22KHz – 35Hz - רגישות באורך של 1 מטר 93db - מיברנה הרמקול עשויה מפולי קרבונט השומרת על הרמקול מפני התייבשות מחיר: 150 ש"ח לפרטים: 052-5555443 או בפרטי נתי
הודעה אחרונה מאת mk2turbo, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מוכר סאב מוגבר של פוקל.. משהו מדהים ומדויק הסאב היה בשימוש כ-3 חודש מצב חדש! הדגם-solution 25 a1 http://www.webcarnews.com/ressources/articles_dir/article_id1316/main.jpg לפרטים באיי סיי או בפרטי.. (325244759)
הודעה אחרונה מאת gUzA, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רדיו דיסק פיונייר 3550 כולל שלט סאב סרוין וגה 12 (שתי סלילים של 4 אום) בתיבה מעפנה היא תנתן בחינם קרוס של לאנזר VIBE X2 מגבר של דרגון פליי DF9004 אחלה מגבר מרים תקומפוננט מעולה ועם הסאב מתקשה בכל זאת 300 RMS הכל במצב מעולה שמור להפליא ונמכר אך ורק עקב מעבר לאופנוע יש גם חיווט יחסית פשוט ועוד כל מיני דברים קטנים (מפצלים וכדו..) בקיצור תתקשרו מחירים ינתנו בבה"פ או בטלפון 0547665668
הודעה אחרונה מאת ely89, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תיבת SPL סאב וופר cerwin vega 12 אינץ 400RMS מחיר: 800 שח מחיר סופי. לעוד פרטים : 0506981181 מיכאל
הודעה אחרונה מאת 205GTI1.9, -
- 0 תגובות
- 865 צפיות
סאב חדש היה בשימוש חודש וחצי. סאב מצוין 12 אינץ כולל תיבה מהודרת ומרשימה.. נקנה ב950 ש''ח נמכר ב700ש''ח גמיש מאד!! 0506794410
הודעה אחרונה מאת BABY-HB, -
- 0 תגובות
- 694 צפיות
טוב, אני חייב את הכסף דחוף! אז זו הזדמנות שלכם לנצל את המצב ולקבל את המכשיר הזה במחיר מצחיק מאוד. מכשיר ברמה מאוד מאוד בגבוהה, במחיר שאני רוצה עליו לא תצליחו לקנות משהו אפילו בחצי מהרמה שלו... מתחייב שהמכשיר תקין, מוכן ללכת גם ליבואן שיבדוק אותו, ועם הוא יוצא לא תקין, לשלם על הבדיקה... * מכשיר לא מחובר פלאפון: 050-7-600049 אופיר
הודעה אחרונה מאת <<TIBURON>>, -
- 0 תגובות
- 640 צפיות
12", בתוך תיבה אטומה, 500 ש"ח,דגם פאנצ'
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 0 תגובות
- 708 צפיות
0526811066 -עמית
הודעה אחרונה מאת amit1489, -
סאב פוקל 30A1
מאת 98civic- 0 תגובות
- 719 צפיות
למכירה סאב של פוקל 30A1 ,250RMS,מאוד נציל 94דב',בתוך תיבה פתוחה של כ55ליטר .כ 6 חודשים בשימוש ישנה גם אריזה מקורית,במצב מעולה ללא שום פגמים. מחירו כחדש היום הוא לפחות 1000ש"ח ללא תיבה,תיבה כמו שלי (מאוד איכותית ,לא בניה עצמית,ירדה מסאב של חברה אחרת)עולה סביב 300ש"ח. הצעות בה"פ או 0526920908,אני מראשון
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 0 תגובות
- 883 צפיות
למכירה RCA של סטינגר הסידרה הגבוהה שלהם "דרים"(הכבל האדום) חדש באריזה לא נפתח מעולם הזמנתי אותו מחו"ל אבל הוא קצר לי מידי הוא 2 מטר.... מחיר בה"פ קבלו תיקון זו לא הסידרה הכי גבוהה. אלא אחת הגבוהות...(סידרה אחת מתחת לסידרה הכי גבוהה של סטינגר)
הודעה אחרונה מאת roeiav, -
- 0 תגובות
- 717 צפיות
היי, יש לי קומפוננטים של פיוניר מהסדרה הגבוהה דגם TS-C1700R (קוטר 17 ס"מ). ברכב החדש שלי אני זקוק לרמקולים 5.25". אשמח לשמוע הצעות מחיר או החלפה על סט 5.25" (עדיפות למורל). תודה, רועי אפשרי גם החלפה במגבר 4 ערוצים.
הודעה אחרונה מאת roymor, -
- 0 תגובות
- 732 צפיות
midwoofers Hertz hv165l -600 shek morel hybrid ovation 4inch-500 shek tel.0524289516 יאריק
הודעה אחרונה מאת yarik G, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
- 2 מגברי JL AUDIO חדשים 1)300\4 2)500\1 מונובלוק סט קומפוננט MB QUART QSD 218 הדגם הגבוהה ביותר וקבל מתח רוקפורד 1 פארד חברים הכל חדש לא הותקן ולא עבד מעולם חדש חדש בניילונים קניתי ועכשיו לצערי אני צריך למכור..... לרציניים בלבד...... הכל חדש...... המחיר 9500 ש"ח מחיר אחרון לא גמיש פלא: 054-7999339
הודעה אחרונה מאת david007s, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה תיבה אטומה לסאב בנפח 1 קיוביק פיט \ 28.31 ליטר מרופדת MDF בעובי 19 מ"מ מתאימה לרוב הסאבים שדורשים תיבה אטומה עם טרמינל מוזהב של Xסקורפיאון סגורה עם ברגים, דבק נגרים וסיליקון אלכס 0548036383 תציעו מחירים אפשר גם בפרטי שכחתי לציין שהיא מתאימה לסאב 12"
הודעה אחרונה מאת CiViC91, -
- 0 תגובות
- 692 צפיות
שלום לכולם יש לי תיבה KENWOOD 32 של סאב ואני מעוניין לעשות עלייה החלפה במגבר או מכירה היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.. אפשר לשלוח הודעות לפרטי
הודעה אחרונה מאת tsuri5, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ORION 4004 950 ש"ח JBL GTO 1200 (1000W 650 ש"ח DHD 12 (500W דגם NTX-6412 אינץ ללא תיבה 250ש"ח 054-733-7746
הודעה אחרונה מאת ADVANT, -
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
טוב אז ככה עקב מעבר לרכב חברה אני מוכר את המערכת ! מגברים : רוקפורד 801X מגבר 4 ערוצים 100X4 או 400X2 בברידג ( כמובן RMS ) כולל חיבור HIGH POWER מגבר רוקפורד 1500BD מגבר מונו 1000X1 ב 4 אום 1500X1 ב 2 אום ( כמובן RMS ) מגבר XTEC מגבר מונו 400X1 ב 4 אום 750X1 ב 2 אום 1225X1 ב 1 אום ! מגיע עם שלט באס בוסט קומפוננט 3 חלקים של מוראל מיד באס 8 אינטש HCW8 או 6.5 הייבירד אוביישן מיד רינדג 4 אינטש דוטק MKII טוויטרים MT22 קרוסים MX3.3 סאב וופר סטרוקר 10 אינטש ! כולל בניה למיצובישי קולט ! כולל גריל מוטות 4000 וואט 2000 RMS מחשב לרכב P4 2 גיגה HD 80 ! מסך מגע 7 אינטש למחשב ! מערכת אלפיי…
הודעה אחרונה מאת סאונד בראש, -
- 0 תגובות
- 702 צפיות
למכירה ספינת הדגל של פיוניר.\ במחיר מצחיק מאוד טלפון 050-9945500
הודעה אחרונה מאת Vectra, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
סאב kicker l7 כולל תיבה וגריל מקוריים נמכר ב-zap ב1830 ללא תיבה וגריל קומפוננט Morel Dotech 5.25 נמכר בzap ב1200 ימכר למרבה במחיר לא להציע הצעות מפגרות תינתן הנחה למי שיקח את שניהם ביחד
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
- 0 תגובות
- 635 צפיות
למכירה שני קרוסאוברים של אילייט 2WAY במצב מצויין מחיר בה"פ.
הודעה אחרונה מאת roeiav, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שומשו כשבוע בלבד, אפשר לתת להם עד 50 WRMS. רמקולים מעולים, http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=176 מחיר באינטרנט: 320 ש"ח. מוכר ב - 280 ש"ח. גמיש!!
הודעה אחרונה מאת RFP, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
במצב מצויין! הספק 4 אוהם 400 הספק 2 אוהם 600 מחיר 750 ש"ח
הודעה אחרונה מאת DANbKA, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כל הפרטים על הרמקולים נמצאים באתר הרשמי של החברה. http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=CS396E/230&cat=MEL&ser=CSS&language=ENG&country=NL®ion=EUROPE מחיר:250 שקל לפרטים:054-7479068 ICQ:32333455 אם אני לא עונה אני בצבא
הודעה אחרונה מאת Badi_Mami, -
למכירה סאב
מאת 2pac- 0 תגובות
- 774 צפיות
למכירה סאב של פיוניר "10 120 וואט RMS. 150 ש"ח. 050-7498045
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
פיוניר 770
מאת Vectra- 0 תגובות
- 669 צפיות
למכירה פיוניר 770 700 ש"ח 050-9945500
הודעה אחרונה מאת Vectra, -
- 0 תגובות
- 660 צפיות
סאב 12 אינץ' סרוין וגה כולל תיבה פתוחה תציעו מחירים! עוד מעט אני יוסיף גם מגבר ותמונות...
הודעה אחרונה מאת DevilUser, -
- 0 תגובות
- 834 צפיות
למיכרה רדיו דיסק נקנה לפני כשלושה חודשים נמכר בגלל שידרוג של כל המערכת באוטו, מכשיר מצויין לא קופץ אף פעם, שלט מקורי קורא MP3 הספק 50*4 תמורת 400 שקל בלבד עוד פרטים בפלאפון 0507873203 נדב זה הרדיו דיסק: http://zap.co.il/model.asp?model_id=491825
הודעה אחרונה מאת nadavp, -
- 0 תגובות
- 845 צפיות
שלום רב ברשותי זוג מגברי מונו בלוק איכותיים וחזקים אם אתה מעוניין הנתונים שלהם ב RMS רוקפורד 1501 ב 4 אום 1000 RMS ב 2 אום 1500 RMS 3000 ש"ח זטק 1200G ב 4 אום 400 RMS ב 2 אום 750 ב 1 אום 1200 ! כולל שלט באס 2000 ש"ח פתוח להחלפות מענינות בהחלפה של הזטק ! גמיש מעט במחיר של הרוקפורד !
הודעה אחרונה מאת סאונד בראש, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה סאנוד פרוססור של רוקפורד 3SIXTY דגם 1 שהוא גם מנחת . היה בשימוש מספר חודשים על מנת לשדרג . יש לאחריות עד אוגוסט 2008 . מחיר נדרש 1500 ש"ח גמיש לזריזים
הודעה אחרונה מאת matan20shab,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 292 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גור אדם
- פינדר
- Itzik-b
- amosbmw
- sperial
- Yuval Oren
- thazethaze
- לירון .ה.
- wee~man acuna
- garicho
- Golf_91
- tan tan
- Tal7
- Fraysa
- מיכל-לי
- Mike Lowrey
- yoni162
- BoazB11
- flytomars
- ישה
- גולדן191
- דובצע
- נעם101
- SlowRide
- zvigolden
- 3n
- מלטבשי
- yahaga
- שביט
- viper83
- יבגניפ
- רפי לין
- Liviur
- Gosser1860
- Avia
- טויוטה סופרה
- `Infinity
- nir eli
- GTאי
- blackpolo
- AUDIO KING
- ברווז
- blackice
- nglancer
- om2
- Liquidator
- menir1
- יובל .מ.
- מיץ פטל
- orsh99
- עדי-אל
