קניה - מכוניות ואופנועים בלבד
מיועד למחפשים רכב ואופנועים לרכישה
כללי פורום קנייה
ברוכים הבאים לפורום!
- הפורום נועד אך ורק לפרסום מודעות קנייה של רכבים מכל סוג.
- אין לפרסם בקשות לרכישת מוצרים אחרים פרט לרכבים (מכוניות, אופנועים). בקשות למחשבים, פליסטיישנים, ברווזים מפוחלצים ושעוני קיר לא מתקבלים כאן.
- בהמשך לסעיף 2, אביזרים לרכב ניתן לבקש כאן, כל שאר הפיצ'פקעס כאן.
- בהמשך לסעיף 3, מודעה שלא תפורסם במקום הנכון תמחק ללא הסברים נוספים.
- אין לפרסם הודעות מסחריות - רק מודעות חיפוש רכבים פרטיים שלא במסגרת עסק מסחרי.
- אם ברצונכם לפרסם מחדש הודעה שכבר פורסמה (ז"א להקפיצה) או לערוך פרטים יש להמתין שבוע (7 ימים) בין פרסום לפרסום. הקפצה שלא לפי הכללים תגרור מחיקת ההקפצה + התראת משתמש.
- מס' טלפון קווי יש לפרסם בשני אופנים - 0X-YYYYYYY או 0XYYYYYYY, מס' סלולרי גם כן - 05X-YYYYYYY או 05XYYYYYYY
- אם ברצונכם להסיר או לערוך מודעה יש לפנות בה"פ אל אחד ממנהלי הפורום בצירוף לינק למודעה המדוברת.
הודעות שיחרגו מכללים אלו יימחקו ללא הסברים נוספים.
גלישה נעימה ובהצלחה בחיפושים.
בתודה, ההנהלה.
7,635 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לקנות סאאב 93 וקטור במצב טוב ועם קילומטרז' סביר וללר מכות\תאונות ומפגעים אחרים תודה
הודעה אחרונה מאת greasemonkey, -
- 0 תגובות
- 741 צפיות
שלום אני מחפש אלפא רומא 156 מודל 1998-2001, מנוע 2.0TS גיר רגיל בלבד!! (לא סלספיד) חשוב חשוב!! שהרכב יהיה עד יד 2! עם ק"מ סביר של עד 150 אלף!! שהפנים הרכב יהיה שמור מאוד!! וחשוב שהרכב לא יהיה בצבע כסף!!!(שונא את הצבע הזה!) חוץ מיזה לא משנה איזה צבע! אם זה רכב יש לו בעיה תציעו גם אבל לא מוזנח מידי! מוכן לשלם עד 25 אלף! למי שיש מה להציע מוזמן לשלוח הודעה לפרטי!
הודעה אחרונה מאת A900, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מחפש אלפא רומיאו 147 2.0 ידנית בלבד! הצורה הישנה יותר. בפרטי או להתקשר 0522349066 אם לא עונה לשלוח SMS ואני אחזור.
הודעה אחרונה מאת veight, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אם מישהו מכיר בעל רכב שכזה שאולי גם מעוניין למכור אני אשמח לדעת. בה"פ או בסלולרי 0544765607 תודה.
הודעה אחרונה מאת johnc, -
- 1 תגובות
- 961 צפיות
מחפש גולף 1.6 ג'נריישין ידנית שנת 2001-2002 עד 30K רכב עם עד 160000 ק''מ, מקסימום יד 3. רכב עם היסטטורית טיפולים מלאה, שמור ומטופל היטב, עדיפות לאזור ירושלים תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת daniel33370, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סטיישן- רצוי מנוע 2.0L ולא פחות, ידנית חובה. עד 30K ש"ח. רצוי מעל שנת 2000 אם כי מחפש ספציפית אסטרה GSI סטיישן. דור F. מי שמכיר יודע. B4 בשנתונים המצוינים גם תתקבל בברכה. פאסאט גם תתאים, אבל רק ל-א דיזל!! פאסאט CL אבל רק אקזמפלר באמת שמור. אז כל מי שמכיר מישהו שמכיר מישהו, 3 מישהו, שייתן לי בה"פ! תודה, שלומי.
הודעה אחרונה מאת VinnyX, -
- 2 תגובות
- 907 צפיות
מקורית בלבד,לשלוח ה״פ. תודה.
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מעוניין לקנות קליאו ספורט מטופלת, התחייבות לשילדה נקייה - מחייב. לא מעבר ליד 5 (04 ברשיונות). רציני עם כסף ביד. לאלו שחושבים שהם מחזיקים פרארי ודורשים 10 מעל המחירון אל תטרחו להשאיר הודעה. מי שיכול לעזור, אשמח לה"פ עם פרטים. תודה מראש לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת נהג_חדש, -
- 0 תגובות
- 675 צפיות
מחפש סוזוקי אלטו ידנית. תשאירו לי פלאפון בפרטי ואני יחזור אליכם, או 0544642155 - סהר.
הודעה אחרונה מאת BIGBENG5, -
- 0 תגובות
- 621 צפיות
מחפש לקנות ניסן אלמרה 04-06 רק יד ראשונה,ק"מ נמוך. ספר טיפולים מסודר וללא תאונות. 050-7960789
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- 0 תגובות
- 752 צפיות
מחפש לקנות ניסן אלמרה 04-06 רק יד ראשונה,ק"מ נמוך. ספר טיפולים מסודר וללא תאונות. 050-7960789
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
- 0 תגובות
- 720 צפיות
מחפש הונדה הצ'בק שנת 96+ . ידנית . נפח 1600.
הודעה אחרונה מאת -L.I.O.R-, -
(קניה) מרצדס 190E
מאת JEP- 0 תגובות
- 704 צפיות
מחפש לקנות מרצדס 190E ידנית, עדיפות למנוע 2000/2300. תודה.
הודעה אחרונה מאת JEP, -
- 0 תגובות
- 994 צפיות
שלום אני מחפש seat ibiza 2007/2008 1.4/1.6 sport יד וקילומטרג' כמה שיותר נמוכים שיהיה אם גג שמש תודה
הודעה אחרונה מאת neorex, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, מחפש אימפרזה טורבו GT 1999-2000 או WRX שנת 2001-2002 התקציב עד 45 אלף ₪!! עדיפות לרכב סטנדרטי! לא משנה צבע! שילדה נקייה(לא קצה ולא שפשוף)! יד וקילומטרג' כמה שיותר נמוכים! הצעות בהודעה פרטית רציני עם כסף ביד
הודעה אחרונה מאת איתי לוי, -
- 0 תגובות
- 636 צפיות
פאסאט בשנתונים 2000 - 2003 עדיפות למנוע 1.8 או 1.9 דיזל אפשר גם 2.0
הודעה אחרונה מאת adi89, -
- 1 תגובות
- 831 צפיות
יש לך אחת מהשלוש? לא מספיק, יד נמוכה (עד 3-4), קילומטראז' נמוך (20K בשנה), טיפולים במורשה עם קבלות, ידנית, 1.8T, פרטית, צבע שחור\כחול כהה, ללא תאונות. גם זה לא מספיק: A3 או GTI - 3 דלתות, שנים בין 1997-2003 לאון- בין השנים 1998-2005 יופי ועכשיו נשאר רק לשלוח לי הודעה פרטית עם המספר שלכם ואני כבר יתקשר.
הודעה אחרונה מאת L.D, -
- 1 תגובות
- 904 צפיות
שלום חברים, אם יש לכם רכב שמור או שאתם מכירים מישהו כזה ורוצים להעביר אותו למישהו שימשיך לשמור עליו, אשמח לשמוע מכם. הדרישות שלי בגדול: ידני בלבד חסכוני שמור ומטופל היטב ללא שיפורים מיותרים, צ'יפים למיניהם, קיטים וכו קילומטרז' נמוך עד סביר( עד 150K) רצוי שיהיה לפחות מעט מהנה וכיפי אם יש לכם רכב שעונה על הדרישות אשמח לשמוע. אם יש לכם רכב כזה אך מעט יקר יותר, אני מוכן לשקול כל הצעה טובה. שבוע טוב! גיל
הודעה אחרונה מאת Enzo, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב טוב, הכי חשוב שלא אצטרך להכניס אותו למוסך כל שני וחמישי. כמובן רק עם טסט. ושיהיה ידני. תודה, אשמח לשמוע הצעות.
הודעה אחרונה מאת avivmas, -
- 0 תגובות
- 645 צפיות
שלום , אני מחפש רכב ראשון בישבילי (עד 10 אלף ש''ח ,מוכן להתגמש לכיוון 12) . באזור ירושלים (או אנשים מבחוץ שמוכנים להגיע לירושלים) . בין הרכבים שאני מחפש : וולקן 95+ פיג'ו 306 96+ גולף MK3 - 96 - 97 יונדאי לנטרה סוזוקי בלנו הונדה סיוויק 95 + על הרכב להיות ידני (חוץ מהסוזוקי) . נא לפנות בהודעה פרטית . תודה !
הודעה אחרונה מאת firemate, -
- 0 תגובות
- 638 צפיות
בצבעים שחור , כחול כהה או כסוף בלבד עד 130,000 אלף קילומטר עד יד 3 אוטומטית ושתהיה שמורה ומטופלת בזמן מן הסתם. תודה.
הודעה אחרונה מאת מייק חן, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום! מחפש אלמרה טקנה מהשנים הנ"ל בלבד, קילומטראז' עד 100K, עדיפות ליד ראשונה. לפנות בה"פ, תודה.
הודעה אחרונה מאת vovan1933, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
כמו בכותרת יחיאל 0507851991
הודעה אחרונה מאת a3 t, -
- 0 תגובות
- 870 צפיות
אצלי יותר משנה, שבה הושקעה בטוב טעם ולא נחסך עליה שקל, מכיר את הרכב 11 שנה ויודע בדיוק כמה תחזקו אותו כשורה. החל מחניה מלאה בצל רחוק מפותחי דלתות, דרך איסור מוחלט לעשן או לאכול באוטו, עד לכניסה לרכב רק עם נעליים נקיות. כמובן שהרכב בשונה לדומיו לא עבר כל מיני ייסורים והתעללויות. יד 03 214 אלף קמ' שבהם עבר תחזוקה כל חצי שנה רק במורשה ובשנה שאצלי במקומות טובים הרבה יותר מהמורשה כמובן עם חומרים וחלפים איכותיים ומקוריים. להלן תמונות: http://up353.siz.co.il/up2/nde4e2mfywj5.jpg http://up353.siz.co.il/up3/mjndzu0q0n4y.jpg http://up353.siz.co.il/up1/lzmndmdee0k0.jpg מחפש פונטו HGT לא יותר מיד רביעית או 170 אלף קמ'. ידנית כמובן במצב חיצוני ומכני טוב, עדיפות לצ…
הודעה אחרונה מאת invent, -
- 0 תגובות
- 639 צפיות
הי, אני מחפש רכב קטן וחסכוני שיעשה נסיעה של בערך 40 ק"מ ביום. אשמח לקבל המלצות לאיזה דגם כדאי לחפש וגם כיוון כללי כמו לדוגמא: שנתון כנגד יוקרתיות, יפני\קוריאני לעומת אירופאי וכו'. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת LUSH, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
מחפש פורד סיירה שנתון 93' דגם ספיר 4 דלתות. שתיהיה במצב נסיעה וטוב.. כמה שאפשר, מנוע 2ליטר אפילו 1.6 רק לא קרבורטור ידנית! בפרטי.
הודעה אחרונה מאת mintho, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אם מישהו מעוניין למכור את אחד הרכבים במצב טוב מאד! אנא צרו עימי קשר בשמחה בפרטי או בטלפון. שי 054-2750750
הודעה אחרונה מאת scoop9, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש סיאט איביזה 3 דלתות ידנית שנת 2002 שמורה (בלאי סביר מקובל). ראיתי עד היום הרבה מאוד איביזות למינהן ולכל אחת דפקה אחרת רכב בכמה צבעים, ק"מ מטורף, מכות בכל הרכב, פנים שנראה כמו תחנה מרכזית וכדומה, אז אני מבקש אם באמת יש לך איביזה שאתה אוהב ורוצה להשתדרג ( לי אישית יש איביזה 95' 153 אלף ק"מ שאני מאוד מאוד אוהב אבל חברים צריך לעלות קצת ברמה ) או סתם מחפש למכור תפנה אליי, אז זה מה שצריך להיות באיביזיה הבאה שלי: 1.מנוע וגיר תקינים ללא פגם. 2.פנים הרכב צריך להיות שמור. 3.חיצוניות הרכב בלי מכות שריטות ודברים מכוערים למיניהם.(לא לבנה!) 4.ק"מ עד 160-170 בגג של הגג. 5.אם אתה יד חמישית זה לא בישבילך. 6.תוספות שיתקבלו בברכה : ריפודי עור, ג'נטים וקסנון/…
הודעה אחרונה מאת LSaubron, -
- 0 תגובות
- 751 צפיות
מחפש לקנות דחוף פיג'ו 206 3 דלתות עדיפות לידנית או גולף או איביזה 3 דלתות חובה עם סנרוף בין השנים 2003-2004 חובה שהאוטו יהיה עם יד נמוכה שלא יעבור תיד ה3 וקילומטרז נמוך לא מעל 130 אלף מחפש אוטו שמור ונקי יש כסף ביד לחוץ לרכב עד 35 אלף דניאל 0523700404
הודעה אחרונה מאת danielsh, -
מחפש 306 xsi
מאת teac50- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מחפש 306 XSI משנת 97 ומעלה בתקציב של 18 אלף אבל אפשר טיפה יותר תלוי במצב של הרכב והק"מ שהוא עבר.......
הודעה אחרונה מאת teac50,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 298 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- YoJ
- 123Shmuel
- נתנאל - Net
- sperial
- urich
- mikk
- nuahe
- santiago
- Tal7
- חוםואבק
- Night Driver
- Ash1
- צוק
- yahaga
- פול-טנק
- Mr.Hybrid
- garicho
- `Infinity
- DubelBoom
- PASHUT
- דניאל1983
- chrono
- גולדן191
- yohai71
- Qsz111
- T_A
- amosbmw
- adir10
- Galgaltz012
- method
- hans
- itaimoto
- farkash7
- RSI F.F.F
- Derish
- avargel
- אהרן ג
- דוד495
- Yuvalino
- yoav911gt2
- ArikM
- ניקו פ.
- orsh99
- פריג'י
- Gavrik
- falou
- eladts
