אהלן,
אני מחפש סיאט איביזה 3 דלתות ידנית שנת 2002 שמורה (בלאי סביר מקובל).
ראיתי עד היום הרבה מאוד איביזות למינהן ולכל אחת דפקה אחרת רכב בכמה צבעים, ק"מ מטורף, מכות בכל הרכב, פנים שנראה כמו תחנה מרכזית וכדומה, אז אני מבקש אם באמת יש לך איביזה שאתה אוהב ורוצה להשתדרג ( לי אישית יש איביזה 95' 153 אלף ק"מ שאני מאוד מאוד אוהב אבל חברים צריך לעלות קצת ברמה ) או סתם מחפש למכור תפנה אליי,
אז זה מה שצריך להיות באיביזיה הבאה שלי:
1.מנוע וגיר תקינים ללא פגם.
2.פנים הרכב צריך להיות שמור.
3.חיצוניות הרכב בלי מכות שריטות ודברים מכוערים למיניהם.(לא לבנה!)
4.ק"מ עד 160-170 בגג של הגג.
5.אם אתה יד חמישית זה לא בישבילך.
6.תוספות שיתקבלו בברכה : ריפודי עור, ג'נטים וקסנון/אנג'ל אייז.
חברים אני ליעד.
הטלפון שלי 0542464667.
תודה :]