Jump to content

LSaubron

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

הנקודות של LSaubron

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. והוקפץ :] מחיר 5500 ש"ח מעודכן.
  2. עדיין למכירה :] מראשון לציון..
  3. שנת 95' ידני 153 אלף ק"מ בחישוב זריז עשה קצת פחות מ10 אלף ק"מ בשנה, הרכב מבחינה מכנית מושלם. עבר זה עתה בחודש אוקטובר (10) טסט. יד רביעית, קניתי את הרכב לפני 4 שנים בהן הוא שירת אותי היטב ולא עשה צרות פרט למצבר שהוחלף זה עתה. הצבע של הרכב דהוי ויש פה ושם מכות חנייה אבל פרט לכך הוא שמור ונוסע אחלה. הסקאלה של המהירות לא עובדת וכמו כן מד הטורים (מד החום והדלק כן) ביררתי במוסך הוא רוצה 300 ש"ח על זה אבל אני חושב שזה מיותר. בידני מכירים את הרכב ויודעים מתי להעביר הילוך. חברים זה אוטו פצצה שאני באמת נפרד ממנו בצער רב וכל פעם שאני הולך ומחפש איביזה חדשה אני שוקל לשפץ אותו במקום באיזה 2000 ש"ח ובאמת לעשות אותו בובה של רכב. אני אוהב את הרכב אבל צריך להשתדרג, אני מחפש איביזה 2002. לכל פרט ששכחתי או החסרתי ולמעוניים או אם סתם בא לכם לשאול משהו. 6000 ש"ח 0542464667. ליעד.
  4. אהלן, אני מחפש סיאט איביזה 3 דלתות ידנית שנת 2002 שמורה (בלאי סביר מקובל). ראיתי עד היום הרבה מאוד איביזות למינהן ולכל אחת דפקה אחרת רכב בכמה צבעים, ק"מ מטורף, מכות בכל הרכב, פנים שנראה כמו תחנה מרכזית וכדומה, אז אני מבקש אם באמת יש לך איביזה שאתה אוהב ורוצה להשתדרג ( לי אישית יש איביזה 95' 153 אלף ק"מ שאני מאוד מאוד אוהב אבל חברים צריך לעלות קצת ברמה ) או סתם מחפש למכור תפנה אליי, אז זה מה שצריך להיות באיביזיה הבאה שלי: 1.מנוע וגיר תקינים ללא פגם. 2.פנים הרכב צריך להיות שמור. 3.חיצוניות הרכב בלי מכות שריטות ודברים מכוערים למיניהם.(לא לבנה!) 4.ק"מ עד 160-170 בגג של הגג. 5.אם אתה יד חמישית זה לא בישבילך. 6.תוספות שיתקבלו בברכה : ריפודי עור, ג'נטים וקסנון/אנג'ל אייז. חברים אני ליעד. הטלפון שלי 0542464667. תודה :]
×
×
  • תוכן חדש...