Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי על המכסה שממליצים על DOT 3 או DOT 4 אבל לא כתוב איזו פירמה מומלצת (או ש- DOT זה שם של פירמה ולא תקן לשמן ברקס)

 

תודה למסייעים

פורסם

DOT + מספר אינם מציינים מותג, אלא את סוג נוזל (לא שמן, כפי שציינת) הבלמים.

מומלץ להשתמש במותג מותג מוכר.

אך מעבר למותג, בעת מילוי נוזל בלמים ברכב חשוב להקפיד כי האריזה הייתה סגורה היטב ולא נחשפה ללחות (נוזל שספח לחות לא יבצע את תפקידו ביעילות), ושלא מדובר במוצר שלא עמד שנים על המדף.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

לנוזל בלמים שני תקנים DOT 4 וDOT 3

בניהם ניתן לערבב

רוב היצרנים עברו ל DOT4

נוזל בלמים קולט לחות מהאויר לכן יש להליפו בהתאם להוראות היצרן.

 

DOT4 עונה לדרישות משרד התחבורה האמריקאי ולתקן הישראלי ( מס' 47 העדכני- המבוסס על תקן ISO).

 

 

 

 

 

מתוך:

"פז"-מחלקת הדרכה ופיתוח ארגוני

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה לא קריטי אם תשים 3 או 4

מה שיותר קריטי זה לעשות ניקוז של הנוזל הישן בעת המעבר לנוזל חדש מכל ארבעת הגלגלים ולא כמו החאפר הממוצע שישאב מהמיכל עצמו וישים חדש

מומלץ להחליף נוזל בלמים כל שנה

בקבוק של נוזל בלמים עולה עשרה שקלים ככה שבאמת לא שווה לזלזל בנושא שכן מדובר במערכת בטיחותית

פורסם

חסר לך שמן ? או שאתה רוצה להחליף את השמן באופן עצמאי?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שלום רב

לגבי רכבי הונדה משאבת הבלם המרכזית נוטה להתקלקל ( בתכיפות רבה מאשר ברכבים אחרים )

מומלץ לשים שמן dot 4 באיכות טובה ולבצע החלפה רק ע"י מכשיר יעודי לכך ( בשום אופן לא לבצע לחיצות על הדוושה לסוף טווח )

בברכה זיסו יוסי

פורסם
שלום רב

לגבי רכבי הונדה משאבת הבלם המרכזית נוטה להתקלקל ( בתכיפות רבה מאשר ברכבים אחרים )

מומלץ לשים שמן dot 4 באיכות טובה ולבצע החלפה רק ע"י מכשיר יעודי לכך ( בשום אופן לא לבצע לחיצות על הדוושה לסוף טווח )

בברכה זיסו יוסי

זיסו - תודה על המידע - לפני 3 חודשים הלכתי למוסך (שאינו מוסך הונדה מקורי) שביצע טיפול בבלמים והם עשו את הוואקום עם לחיצות על הדוושה ובקבוק ( לא הייתי קורה לזה מכשיר יעודי).

 

כעת אחרי 3 חדשים אני רואה שכמות נוזל הבלמים ירדה - וקרובה למינימום.

 

האם השיטה שלהם גרמה לדעתך לנזק למשאבת הבלם ? כמה עולה החלפת נוזל בלמים במוסך - עם מכשיר יעודי ? וכמה עולה משאבת בלם מרכזית ?

 

תודה לך

פורסם

שלום,

 

במידה ואין נזילות במערכת הבלמים אז תייתכן ירידה קלה בגובה נוזל הבלמים עקב שחיקה של הרפידות.

 

גובה נוזל הבלמים ברוב הרכבים צריך להיות בין סימן ה-MAX ל- MIN כאשר הרפידות חדשות.

בדוק שוב פעם את גובה נוזל הבלמים כשאר הרכב חונה על משטח ישר.

איזה כייף לי :)

פורסם
שלום,

 

במידה ואין נזילות במערכת הבלמים אז תייתכן ירידה קלה בגובה נוזל הבלמים עקב שחיקה של הרפידות.

 

גובה נוזל הבלמים ברוב הרכבים צריך להיות בין סימן ה-MAX ל- MIN כאשר הרפידות חדשות.

בדוק שוב פעם את גובה נוזל הבלמים כשאר הרכב חונה על משטח ישר.

נוזל הבלמים ירד במהלך 3 החודשים האחרונים מקו המקסימום למינימום. הרפידות שהותקנו לפני 3 חודשים הן חדשות !

 

זה הגיוני לדעתך ?

פורסם

תודה למסייעים.

 

רציתי ליידע כי ניגשתי למוסך הבוקר - לאחר בדיקה קצרה גילו שאחת ממשאבות הבלמים (צד נהג - אחורית) הייתה פגומה.

 

בוצעה החלפה למשאבה חדשה (ומולא נוזל הבלמים - DOT 4 של פז) - במסגרת האחריות - ולאחר נסיעת מבחן - נסעתי לשלום.

 

ושוב תודה לכל אלה שסייעו.

×
×
  • תוכן חדש...