Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר יקר לטיפול 60,000 בפורד פוקוס (רק 927 ש"ח)


אור .ס.
שימו לב! השרשור הזה בן 6718 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקיי, אז היום בבוקר, ניגשתי עם הרכב המשפחתי שלנו, פורד פוקוס, מודל 2004, למוסך "שילובים" ברחוב הסדנא, באזה"ת חולון, המוסך מנוהל ע"י שמעון לימור.

כל מה שביקשתי לעשות, זה טיפול תקופתי לרכב, שעבר 60000 ק"מ.

כמו תמיד, התמזל מזלי, ומצתים בפוקוס, מוחלפים 1:60000

בסופו של דבר, החשבון יצא 927 ש"ח, ומה שעשו זה בעצם שמן, פילטר, פלאגים, ושמו מים מזוקקים (4 ש"ח, הם גבו).

התבוננתי מה עלה מי, הגעתי לפלאגים, וראיתי 300 ש"ח #@%@#%$@%

מזכיר לכולם, אין לי אלפא או רכב אחר שמשתמש בפלאגים כ"כ יקרים, פוקוס, ואז מתחילה החרטא, זה פלאג של מוטוקראפט, מחזיק 60, ובלה בלה בלה, לא התווכחתי, הלכתי.

נגבה עבור טיפול תקופתי סכום של 200 ומשהו ש"ח לערך, כביכול על העבודה, ועוד 75 ש"ח על החלפת המצתים :S :S :S

זה לא חלק מהטיפול במקרה ?

התאכזבתי !!!

ולאלו שאומרים: למה הלכת למורשה ?

הנה לכם התשובה:

הרכב 2004, באחריות חברה למשך החצי שנה הקרובה.

מה שאומר, את הטיפול הבא, אני כבר לא אבצע במוסך מורשה, ספק אם בכלל במוסך כלשהו.

יותר מאוחר אני אעלה את החשבונית מהרכב ואז אתן פירוט מדוייק.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אור, ברוך הבא למועדון נפגעי המוסכים המורשים בישראל.

 

יש לי שפע דוגמאות: למשל אחותי הלכה להחליף נורות קדמיות לרכב H7, גבו 200 ש"ח עבור נורות שעלותן גג 50 ש"ח באוטודיפו!

שלא נדבר על טיפולים: 1100 ש"ח על: שמן, פילטר שמן, דלק, אויר, נורה ללוחית רישוי, ופלאגים.

(שתי המקרים הללו התרחשו במוסך ריטס בבאר שבע).

 

וברקסים? עדיף לא לדעת. צלחות קדמיות+רפידות קדמיות ואחוריות (לא כולל צלחות אחוריות!)- 1300 ש"ח! (שבחנויות חלקי חילוף קונים את אותם ה-Lucas ששמים במוסך ב- 340 לסט צלחות ו-200 ש"ח לרפידות קדמיות, 140 לרפידות אחוריות.

פשוט אין לי מילים, שחיטה, עשיקה, גזילה, זה אפילו לא מצליח לבטא את מה שאני מרגיש שהמוסכים האלה עושים.

 

איתמר ג'ורג'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שאלתי, כי אין לי אלטרנטיבה אחרת, המוסך היחיד באיזור מגורי מלבד שילובים, הינו מרכזי של מאזדה אשר נמצא ברחוב תמנע, וכאשר ניגשתי לשם, הם הפנו אותי לשילובים בטענה שאין להם זמן...

לנסוע לרחובות בשביל טיפול, זה אותו הכסף כבר.

פעם הבאה, יהיה טוב :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם רוצים סיפור שיעלה על כל הסיפורים שלכם ביחד?? אז ככה!

 

בתור רקע אציין שיש ברשותי רנו מגאן 97 5 דלתות, 1.6 ידנית, ושבממוצע אני עובר עם הרכב כ500-600 קילומטר לשבוע, ו360 מהם זה בנסיעות הלוך חזור: ירושלים-חיפה. אני יוצא לחיפה ביום ראשון בערב, וחוזר לירושלים ביום חמישי בערב.

כלומר זה משאיר לי בדיוק את שישי וראשון בוקר לתיקונים במוסכים בירושלים. (בחיפה אני רק לומד)

 

אז לפני כחודש גיליתי נזילה באזור הגיר... והגעתי למוסך מורשה שאנו תמיד מטפלים בו באוטו (ויחסית למורשה לא מכסחים שם במחירים.... עד כה!)

אמרו לנו שזו נזילה בין הגיר למנוע, וצריך להחליף שם איזה מחזיר שמן (או איזה חלק דומה לזה - לא זוכר איך הוא קרא לו)... ובקיצור כששאלתי כמה יעלה כל העסק - הוא אמר שבסיביבות ה800-1000 שקל....

נדהמתי מהמכה... אבל לא היה לי הרבה ברירות, וגם אם הייתי דוחה את זה - זה היה אומר להסתובב שבוע שלם באוטו עם נזילה - שלך תדע מה היא יכולה לעולל...

בקיצור הסכמתי, וביום ראשון בבוקר הפקדתי את האוטו למוסך, ונסעתי לעבודה....

כשחזרתי בערב, התברר שהמוסכניק התקשר לאבא שלי (אני כולה עוד שבועיים 20), ואמר שצריך להחליף גם את הקלאץ', ושכל העסק עלול לקפוץ ל4000 בערך...

אז אבא שלי מן הסתם אמר שאין סיכוי, וגם שאין לנו כסף כזה בכל מקרה...

אז הוא אמר שהאוטו בכל מקרה לא יהיה מוכן עד יום אחרי - ואז אבא שלי בכלל תפס כריזה, ואמר שהוא חייב להיות מתוקן היום (כי הייתי חייב לנסוע לחיפה).

אז זה כנראה קצת שינה את המצב רוח של המוסכניק, וכשבערב הגעתי לקחת את האוטו... חשכו עיניי למראה הסכום הפנומנאלי!!.... מוכנים????

1859 שקל!!!!!!!!..... על תיקון פאקינג נזילה!!!!!!!

כשעברתי על החשבונית... התברר שרשימת החלקים - לא גירדה אפילו את ה500 שקל!.... וכל השאר היה "עבודה" כביכול!

מאחר והייתי לחוץ על האוטו... לצערי לא חשבתי על להתווכח (בכל מצב אחר לא הייתי משלם בכלל)... אבל לבסוף נאלצתי להפרד מהסכום המופקע הזה... והחלטתי שלשם אני לא חוזר!

אז הנה לכם סיפור עצוב על ניצול של אזרחים תמימים בארץ הקודש...

אל תתנו לאנשים לעבוד עליכם - והכי חשוב דרשו הצעת מחיר מראש, ותנו תקרה מקסימלית - שישברו ת'ראש איך לא לעבור אותה!!!!!

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה, ויכול להיות שכן, אבל יש חוק (חדש?) שאומר שאתה לא חייב לעשות במוסך מורשה של היצרן את הטיפול על מנת לשמור על האחריות, אלא בכל מוסך מורשה משרד התחבורה, נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

לצערי יש מוסכים כאלה אבל לא כולם!!!

לגבי הטיפול בפוקוס ידידי אם הרכיבו פלגים מקורים המחיר שגבו הוא נכון כי הפלגים מיוחדים.

להזכירכם מישהוא ביזמנו רכש פלגים בחנות לפוקוס , והמוכר מכר לא פלגים לא מתאימים והוא ריסק את ראש המנוע אז נע לא ליקפוץ.

ולמען ההשכלה החוק אומר חד משמעי אם יש לך רכב חדש אתה יכול לתקן אותו איפה שאתה רוצה והאחריות לא תיפגע!!! בעל הרכב לא חייב לבצע טיפולים בחברה ויעשה כרצונו. והיה ויש ליקוי ברכב בגדר האחריות החברה חייבת לטפל בו ללא תשלום במיסגרת האחריות ביין אם מוצע חן בעיניה ובין אם לא.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, הנה הפירוט המדוייק:

טיפול 60000 או 48 חודשים (מחוייב ע"פ זמן תקן, שעה ו20 דקות) 228 ש"ח, יקר, ושלא נדבר על זה שאני לבד בבית עשיתי לרכב מסוג סיאט טולדו של חבר טיפול שמן+פילטר+פילטר אוויר+פילטר דלק+פלאגים, וגם הספקתי להחליף לו את המיכל מים של הרדיאטור, בתוך 40 דקות.

מה, אני סופרמן ? לא נראה לי...

אח"כ חוייבתי על פירוק והחלפת המצתים, גם כן לפי זמן תקן - 40 דקות...

לעזאזל, זה מנוע V12 ולא סיפרו לי ? החיוב ע"ס 76 ש"ח.

עכשיו לשאלה: החלפת הפלאגים לא אמורה להכלל בטיפול עצמו במחיר העבודה ?

אוקיי, מעבר לזה:

שמע מנוע 30/5, 4.25 ליטר, סה"כ 133.90 ש"ח

מסנן שמן מנוע, 53.10 ש"ח (לא מכיר מחיר של מסנן מקורי, אני יודע שתחליפי של ראביט או חברת אחרת ידועה היה עולה 25 ש"ח לכל היותר).

מצתים, מוטוקראפט, 4 מצתים, 75.20 ש"ח לכל מצת, סה"כ 300.80 ש"ח, נכתב כבר בראשית השרשור על זה.

מים מזוקקים, 4 ש"ח, אכן, היו חסרים מים במצבר, ראיתי את זה אתמול בערב במהלך בדיקת שמנים שלפני הטיפול...

 

סה"כ עבודה: 304 ש"ח

סה"כ חלפים: 491.80 ש"ח

סה"כ לפני מע"מ: 795.80 ש"ח

מע"מ 16.5%: 131.30 ש"ח (הוא עוד יחזור :p)

סה"כ הויזה גוהצה: 927 ש"ח.

 

עוד ממה שלא ציינתי בבוקר:

לאחר חצי שעה על הליפט, מתקשרים לידע אותי שהברקסים אצלי לא מקורים, ושואלים אם להחליף, שאלתי את השאלה הכ"כ פשוטה: "יש לרפידה בשר ?", נענתי בחיוב, ביקשתי אותם להמשיך לעבוד, ולעזוב את הברקסים...

עכשיו למסקנות: להגיע לזה שברקסים לא מקוריים, לקח פחות מחצי שעה, להחליף מצתים, לקח 40 דקות (על הנייר) ועוד הטיפול לקח שעה ו20, על הנייר.

התקשרו אלי, בדיוק שעתיים לאחר שהרכב הופקד במוסך, שאני יכול לבוא חזרה לקחת את הרכב.

היכן החצי שעה של בדיקת הבלמים נכנסה פה ???

ועכשיו נותר לי לברר עם אלדן למה הברקסים לא מקורים :S

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין תנאי על החלפים המקוריים.

בבוקר אמר לי הבוחן רכב שלהם "קח את האוטו תעשה את הטיפול לבד בבית אם אתה יודע", אח"כ רק גילתי שזה מותר לי, אז אכלתי אותה היום, לפעם הבאה אני יודע, לרכוש את הפלאגים מהיבואן של מוטוקראפט, וכל מה שצריך.

אגב, מסנן אוויר כל כמה ק"מ או זמן יוחלף ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

לצערי יש מוסכים כאלה אבל לא כולם!!!

לגבי הטיפול בפוקוס ידידי אם הרכיבו פלגים מקורים המחיר שגבו הוא נכון כי הפלגים מיוחדים.

להזכירכם מישהוא ביזמנו רכש פלגים בחנות לפוקוס , והמוכר מכר לא פלגים לא מתאימים והוא ריסק את ראש המנוע אז נע לא ליקפוץ.

ולמען ההשכלה החוק אומר חד משמעי אם יש לך רכב חדש אתה יכול לתקן אותו איפה שאתה רוצה והאחריות לא תיפגע!!! בעל הרכב לא חייב לבצע טיפולים בחברה ויעשה כרצונו. והיה ויש ליקוי ברכב בגדר האחריות החברה חייבת לטפל בו ללא תשלום במיסגרת האחריות ביין אם מוצע חן בעיניה ובין אם לא.

 

 

בברכה בני ל.

בני, ברשותך, מספיק עם השטויות, אנחנו חיים בשנות האלפיים, בעידן בו אפשר להזמין צואה של נמלה דרך גוואטמלה למזנון בדרום תל אביב ולקבל את זה תוך 4 שעות, אז 4 פלאגים מסריחים של פורד פוקוס הם פלאגים מיוחדים?

מה מיוחד בהם?

ואם הם כל כך מיוחדים איך זה שכל כך הרבה פורד פוקוס נוסעות איתם? מה קורה כשיש מחסור?

המחיר עולה?

 

זה פ-ו-ר-ד -פ-ו-ק-ו-ס

מי ישמע הוא נוהג בפורד מודל T [רצית פלאגים מיוחדים?]

אני חושב שזה קצת מוגזם שאנשים, מוסכניקים ו\או בעלי מקצוע משתמשים בביטויים כמו "פלאג מיוחד" כשזה מגיע לטיפולים שוטפים ברכבים משפחתיים.

 

 

מזכיר לי כשהלכתי לקנות חלקים לב.מ.וו שלי וכל העולם ואשתו הזהירו אותי ש"זה פלאגים מיוחדים" ושזה "רצועת טיימינג משובצת יהלומים" ולא יהלומים ולא בטיח - אז במקום שהפלאגים יעלו 50 שקל לסט הם עולים 100.

אם זה הופך אותם למיוחדים? שיהיה בכיף.

 

אבל זה לא יכול לשמש תירוץ לריפ-אוף.

 

 

צר לי.

 

 

רון.

 

וכמובן שהדברים לא מכוונים אישית נגדך - אלא שנשבר לי לראות אנשי מקצוע מסבנים אנשים אחרים בביטויים כמו פלאג מיוחד. מי שמחפש לראות פלאגים מיוחדים שיעבור לפורום שכן של רכבי האספנות, שם אנשים מביאים מהקצה השני של העולם פלאגים שבתולה סינית מכוונת עם השיניים - אלה פלאגים מיוחדים.

 

ונ.נ.ב - הבחור שכמעט ריסק את הראש מנוע היה בחור עם פורד RS2000 ולא פוקוס.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בא להגן על מוסכים מורשים כאלה או אחרים, גם לא על מחיר החלקים.

 

צריך לקחת בחשבון שמצת (פלג) שמיועד ל60000קמ' יעלה יותר ממצת שמיועד ל15000קמ' ולא בכדי.

 

כדי שמצת יבצע פי 4 פעילות (לפני מדידת הספקים ועומסים) צריך לזכור שאין הוקוס פוקוס וזה לא יש מאין.

הוא צריך להיות בנוי (מיוצר) טוב יותר ועמיד יותר, ולא אכנס כאן לפרטי פרטים ברשותכם.

 

כמה לעלות יותר, זה עניין אחר וגם כאן לא אכנס לפרטי פרטים,

 

אבל יש לי שאלה, --> אם היה צריך להחליף מצתים כל 10000קמ' ,אז הוא היה צריך להחליף 6 פעמים, כמה זה היה עולה?.......

וכמה זה בריא להברגה לפתוח ולסגור 6 פעמים במקום פעם אחת?.....

 

ועוד דבר: למוסך מורשה יש יתרונות ויש חסרונות. אחד היתרונות שהוא בדכ יותר מעודכן והציוד שלו יותר חדיש, וברשותו בדכ חלפים מקוריים (ואני לא מדבר על קומבינות שיתכן וקיימות שמוכרים חלקים חליפיים במחירים של מקוריים..)

בכל מקרה להחזיק מוסך מורשה לבעלי המוסך הרבה יותר יקר ממוסך רגיל (בדרך כלל)

מישהו צריך לשלם את זה, והמישהו הזה, זה בעלי הרכבים שמגיעים לתיקון.

 

סתם חומר למחשבה.

ובבקשה לא לקפוץ.....

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, ברשותך, מספיק עם השטויות, אנחנו חיים בשנות האלפיים, בעידן בו אפשר להזמין צואה של נמלה דרך גוואטמלה למזנון בדרום תל אביב ולקבל את זה תוך 4 שעות, אז 4 פלאגים מסריחים של פורד פוקוס הם פלאגים מיוחדים?

מה מיוחד בהם?

ואם הם כל כך מיוחדים איך זה שכל כך הרבה פורד פוקוס נוסעות איתם? מה קורה כשיש מחסור?

המחיר עולה?

 

זה פ-ו-ר-ד -פ-ו-ק-ו-ס

מי ישמע הוא נוהג בפורד מודל T [רצית פלאגים מיוחדים?]

אני חושב שזה קצת מוגזם שאנשים, מוסכניקים ו\או בעלי מקצוע משתמשים בביטויים כמו "פלאג מיוחד" כשזה מגיע לטיפולים שוטפים ברכבים משפחתיים.

 

 

מזכיר לי כשהלכתי לקנות חלקים לב.מ.וו שלי וכל העולם ואשתו הזהירו אותי ש"זה פלאגים מיוחדים" ושזה "רצועת טיימינג משובצת יהלומים" ולא יהלומים ולא בטיח - אז במקום שהפלאגים יעלו 50 שקל לסט הם עולים 100.

אם זה הופך אותם למיוחדים? שיהיה בכיף.

 

אבל זה לא יכול לשמש תירוץ לריפ-אוף.

 

 

צר לי.

 

 

רון.

 

וכמובן שהדברים לא מכוונים אישית נגדך - אלא שנשבר לי לראות אנשי מקצוע מסבנים אנשים אחרים בביטויים כמו פלאג מיוחד. מי שמחפש לראות פלאגים מיוחדים שיעבור לפורום שכן של רכבי האספנות, שם אנשים מביאים מהקצה השני של העולם פלאגים שבתולה סינית מכוונת עם השיניים - אלה פלאגים מיוחדים.

 

ונ.נ.ב - הבחור שכמעט ריסק את הראש מנוע היה בחור עם פורד RS2000 ולא פוקוס.

 

 

שלום לנסיך.

פעם הבאה אני יוריד לך את כתר הנסיך!!!

שים לב ידידי מדובר בפוקוס 2004 ואים לא איכפת לך הולכים שם פלגים מיוחדים לפי הפרוט הבא!

מוטוקרפט AZF522C

צמפיון RES9YCC4

NGK PTR5A-13

 

שלושת סוגי הפלגים לתשומת ליבך הם ארודיום ולא רק שהם ארודיום יש להם אורך תבריג שונה.

והם יקרים גם בגוטמלה וגם בגוראדה לחרה.

אתה קופץ לפעמים גבוה מידי ורחוק מידי ואזזזזזזזזזזז נופלים על הטוסיק במיקרא הטוב במיקרא הרע

נופלים בצורה מיוחדת מאוד על הפנים.

אגב אתה יודע כול כמה ק"מ יש להחליף רצועת טימינג ברכב שלך לפי הוראות היצרן ?

 

 

בברכה בני ל. "המיוחד מאוד מאוד"

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי...

 

והחסרונות,--> יש מחיר מחירון ואם לא מוצא חן בעינך דבר "ללמפה"

 

יש שעתון ואם השעתון רושם שעתיים לפעולה מסויימת ובפועל לוקח לבצע אותה כשעה בלבד או פחות, ---לא יעזור!!!! החשבון שאתה כבעל הרכב תשלם יהיה שעתיים, ואם יש כמה פעולות, אל תתפלא אם תשלם כפול או פי שלוש ממה שעבדו בפועל על הרכב, וגם יותר...

אז לך תתוכח עם מחירון..

אולי במחירון מגולם קצת מחיר החזקת מוסך ורכישת ציוד... וואלה אני לא יודע ואין לי מושג, מה שבטוח שלי אישית המחירים נראים יקרים קצת... (קצת?)

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6718 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...