Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צודק קודמי - רישום קילומטראג' במכירה + סוג הבעלים בכל יד יעיל וצריך להיות נגיש לציבור (וממש לא משנה אם על גבי נייר הרשיון או באינטרנט, אבל לא כמכשיר לגביית מס במסווה של עמלת מידע!).

שכל אחד ישקלל את מצב הרכב ונתונים אלו כראות עיניו, אבל יש צורך בסיסי בשקיפות מידע.

 

כל הרעיון המסריח הזה של משרד התחבורע מריח בחירות והון/שלטון כפי שרמזו כבר קודם בשרשור זה ומשום מה מאוד מתקשר אצלי לידיעה נוספת מהיום לגבי העלאת שווי השימוש לרכב (מהלך עימו אני בהחלט מסכים, שמקורו באוצר ולא במשרד התחבורה) - כאילו מצד אחד האוצר יפגע בחברות הליסינג אבל משרד התחבורה "יפצה" על ידי ממתק העלמת המידע על בעל הרכב (ליסינג/השכרה כמובן!).

רגע- אולי זה גם קשור למאבקי הכוחות בין SHITריט לאוצר שהחלו עם ביטול אגרת ביטוח החובה?

 

בכל מצב ובחזרה לעצם הענין, להערכתי רעיון העלמת נתוני הבעלות מקומם ובזוי עד כדי כך שלצערי קיים סיכוי די טוב שאכן ייושם.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אסור להוריד את מספר הידיים מהרישיון.

כי באמת רכב שהיה אצל 5 אנשים שונים במשך 7 שנים. אומר שמשהוא מוזר ברכב.

לעומת זאת רכב שהיה אצל אדם 8 שנים ורוצה למכור לפעמים גם אומר בירור עמוק

 

אבל אני לדוגמא. אני מחפש כרגע רכב. יד נמוכה עם ק"מ נמוך. ועוד מספר פרמטרים.

וזה ממש משנה לי איזה בעלים קודמים היו לרכב.

 

(אז מי שרואה גולף 2000/2001 גנריישן. שירשום מספר בבקשה. ויפנה אליי.)

 

סיפור על רכב רנו קליאו רגילה אוטומט. יד שניה . שנת 2001

פגשתי אדם בקשר לרכב.

הוא היה נחמד לבוד אלגנט. בן 35 בערך. (לפי התעודת זהות) והוא אומר שרכב שלו !!.

אחרי 30 דקות מצלצל משהוא לטלפון ברכב. עונים. (אנחנו בדרך לבדוק את האוטו)

על הקו. אח הקטן. (20)

והוא אומר, אני מבין שאתה לוקח את האוטו שלי

ואני מקווה שהוא יעוף כבר. .

 

ואז האח הגדול מנתק. בלחץ

אני שאלתי וחקרתי. ואז, הרכב של האח הקטן. הוא בן 20

והוא היה נוסע עם האוטו כל יום לבסיס. ואחרי זה אהיה הולך למרוצים עם חברים עם הרכב.

(בבדיקה אמרו שפתחו את המנוע.) ואז שאלתי את ה"בעלים" והוא אמר שבאמת הלך ראש מנוע.

ומסתבר שהאוטו כמעט גמור. (הגיר מזייף. ). ראש חדש " 15 אלף " אגוז לא מקורי פרי פלו.

מכות שלדה מתחת לרכב. הוא אמר צמיגים חדשים. והראה לי קבלה. בני חצי שנה בערך. (ולמעשה הם כמעט גמורים. .

והוא יד שניה.

אז צריך לבדוק את האוטו טוב טוב.

ולדעת באמת מי הבעלים.!!@@

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
צודק קודמי - רישום קילומטראג' במכירה + סוג הבעלים בכל יד יעיל וצריך להיות נגיש לציבור (וממש לא משנה אם על גבי נייר הרשיון או באינטרנט, אבל לא כמכשיר לגביית מס במסווה של עמלת מידע!).

שכל אחד ישקלל את מצב הרכב ונתונים אלו כראות עיניו, אבל יש צורך בסיסי בשקיפות מידע.

 

כל הרעיון המסריח הזה של משרד התחבורע מריח בחירות והון/שלטון כפי שרמזו כבר קודם בשרשור זה ומשום מה מאוד מתקשר אצלי לידיעה נוספת מהיום לגבי העלאת שווי השימוש לרכב (מהלך עימו אני בהחלט מסכים, שמקורו באוצר ולא במשרד התחבורה) - כאילו מצד אחד האוצר יפגע בחברות הליסינג אבל משרד התחבורה "יפצה" על ידי ממתק העלמת המידע על בעל הרכב (ליסינג/השכרה כמובן!).

רגע- אולי זה גם קשור למאבקי הכוחות בין SHITריט לאוצר שהחלו עם ביטול אגרת ביטוח החובה?

 

בכל מצב ובחזרה לעצם הענין, להערכתי רעיון העלמת נתוני הבעלות מקומם ובזוי עד כדי כך שלצערי קיים סיכוי די טוב שאכן ייושם.

ואם רוצים עוד יותר להחמיר ולהילחם בתופעה של הורדת מס' הקילומטרים , אפילו בביקורת שגרתית של כל שוטר תנועה , עליו לרשום את מס' הקילומטרים ולהכניס את המספרים למאגר נתונים שבאמצעותו יוכלו לעקוב אחרי מס' הקילומטרים שעבר הרכב , ולוודא שאין איזו חריגה משמעותית בקילומטראג' , שיכולה להצביע על רכב שעמד הרבה זמן , או התעסקות עם מד הק"מ.

וואלאק אתה!!

פורסם

נראה לך ? :screwy:

 

 

המשטרה , במודע - לא אוכפת כמעט את כל העבירות למעט 30-40 נבחרות . אז זיוף קילומטראז' יעניין אותה ?

 

אתה חייב להפסיק לעשן את החומרים האלה...

פורסם
ואם רוצים עוד יותר להחמיר ולהילחם בתופעה של הורדת מס' הקילומטרים , אפילו בביקורת שגרתית של כל שוטר תנועה , עליו לרשום את מס' הקילומטרים ולהכניס את המספרים למאגר נתונים שבאמצעותו יוכלו לעקוב אחרי מס' הקילומטרים שעבר הרכב , ולוודא שאין איזו חריגה משמעותית בקילומטראג' , שיכולה להצביע על רכב שעמד הרבה זמן , או התעסקות עם מד הק"מ.

 

ככה עושים ברוסיה, גם בדיקה שיגרתית מלוווה בקריאת מספר השילדה והמנוע והצלבות עם המוקד מידע.

אני לא מצפה להרבה מהמדינה הזאתי, אבל לפחות שלא תבטל את מספר הידיים ( לי אישית במכירה של האוטו זה יעזור), אבל בחיפוש אוטו חדש ממש לא.

פורסם

למה אמור בכלל לעניין אתכם כמות הידיים? אוטו בוחנים לפי המצב שלא ולא לפי מספר הידיים שלו מכיוון שנתון זה לא נותן שום אינדיקציה למצב הרכב. מכונית יד 7 מול מכונית יד ראשונה לא אומר לי כלום מי מהן עדיפה יכול להיות שביד הראשונה הנהג התחרע וביצע טיפולים לא בזמן ואילו ביד ה7 היד ה6 וה5 היו צדיקים בסדום ושמרו על האוטו יותר מעל הבית שלהם.

מה שכן אמור להישאר זה סעיף המקוריות, וזהו אכן סעיף חשוב.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

יש משהו במה שפליקס אומר. אם מבטיחים על ידי רישום שנתי שהק"מ מקורי ולא זויף, ואם האוטו במצב טוב, ואם רשום שהאוטו לא היה של חברה או השכרה או ליסינג וכהנה, אז זה די מספיק. כמו כן, נהג שהאוטו שלו כבר 8 שנים, יכול "להשוויץ" בכך עדיין, מכיוון שכתוב ברשיון שהאוטו שלו החל מתאריך של לפני 8 שנים. הוא גם יכול להראות היסטורית טיפולים במוסך מורשה וכו'. גם מי שקונה ממנו יכול לשמור את הרשיון רכב הזה ולהראות אותו הלאה למי שיקנה ממנו... כך שעדיין יהיה יתרון מסוים ל"פדנטים" שטיפלו ברכב שנים רבות


×
×
  • תוכן חדש...