Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שאתם קופצים:

 

אולם ברישיון רכב לא יהיה רשום מספר בעלים קודמים.

אבל זה לא אומר שלא תוכלו לדעת את מספר הבעליות.

כיום משרד הרישיו נותן לכם שירות שלא היה מעולם, לא רק שתוכלו לדעת את מספר הבעלויות ,

אתם תוכלו לדעת פרטים אישייים של הבעלים כגון שמות , כתובת , גיל , ת'ז ותאריכי בעלות .

 

ככה תדעו כמה זמן באמת נהג עליו הרופא , ואם היו בני 18 בבעלות הרכב, אם הרכב בילה את מרבית שנתיו בכבשים הפתוחים בצפון ובדרום או שחי בהילוך ראשון בתל אביב .

 

פרטים אלו תוכלו לקבל בכל משרד רישיון.

 

אז מה הבעיה שלכם עכשיו, לא יהיה 01 . 02 ברישיין אבל בימקון זה יהיה לכם רישום בעלים מלא !!

 

ואת השירות הזה אפשר לקבל כבר מספר חודשים.

א. איפה ניתן לקבל פירוט שמות? של כל היסטוריית הרכב? כבר עתה?

 

ב. אם יש פירוט - האם זה עולה כסף ?

 

ג. אם יש פירוט - למה לא לרשום את המספר ידיים ברשיון ? למה להסתיר ?

 

ד. באמת כדאי שלירושה יעשו הליך מיוחד בלי יד נוספת. (אם כי בעייתי במקרה קיצון שבו אם מדובר נניח בסבא שנהג בנינוחות שהוריש לבן ונכדים שנוהגים בפראות אבל זה יכולל להיות בכל משפחה אם כי לא כנהג עיקרי. השאלה מי היה נהג עיקרי במרבית הזמן או שמדובר ברכב לסופ"ש כמו חיילים)

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם משרד התחבורה כל כך שש לבטל את רישום הבעלים, מוטב יעשה אם לפחות יכלול סעיף של בעלות מיוחדת בעברו של הרכב כמו חברת השכרה/ליסינג, מדינה, חברה וכו'. ציון פרט זה מההסטוריה של הרכב יתן מידע חיוני לקונה כדי לבחון את כדאיות העסקה בצורה טובה יותר.

זה נקרא סעיף "מקוריות" . קיים היום - ויישאר .

פורסם

איזשהו סוחר-רכב-חבר-מרכז-ליכוד לחש משהו לחבר של אח של דוד של חבר כנסת שיעביר חוק שיבטל את רישום הבעלים. זה כל כך ברור...

 

לפי דעתי לא רק שצריך להיות רישום קודם של הבעלים, אלא גם מה היה גילם וכמה זמן הם החזיקו ברכב. כמו השירות שיש במשרד הרישוי - שיהיה מצויין ברשיון הרכב.

ושמר, עם כל הכבוד לזה שצריך (וצריך) לשפוט רכב לפי מצבו המכני - כולם יודעים שמכוני הבדיקה עושים הרבה כסת"ח ותו לא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מעניין כמה 106 ראלי/ הונדה האצ'בק יד ראשונה 29 אלף קילומטר הרכב היה של סבתא שלי נישבע לך אח שלי גיבור יצוצו...

פורסם

קשה לקבל את העניין הזה. לא משנה כרגע אם בתאוריה זה טוב או לא. העניין הוא שאנחנו חשופים פה ממילא למדיניות חאפרית כמעט מכל כיוון. אז קום תתרום עוד משהו לעזרת הנוכלים ואתה גורע מהמצב העגום של הקונה הפרטי בכל מקרה.

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם
לפני שאתם קופצים:

 

אולם ברישיון רכב לא יהיה רשום מספר בעלים קודמים.

אבל זה לא אומר שלא תוכלו לדעת את מספר הבעליות.

כיום משרד הרישיו נותן לכם שירות שלא היה מעולם, לא רק שתוכלו לדעת את מספר הבעלויות ,

אתם תוכלו לדעת פרטים אישייים של הבעלים כגון שמות , כתובת , גיל , ת'ז ותאריכי בעלות .

 

וזה טוב? WTF מי שקנה/קונה את הרכב צריך לדעת את מספר הת.ז.שלי ואיפה אני גר? אם דבריך נכונים אזי זו נראית לי כחוצפה ופולשניות יתר שלא מן ההכרח.
פורסם

גם ככה זה מופיע על השטר בעלות אז מה הבעיה עם זה ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
גם ככה זה מופיע על השטר בעלות אז מה הבעיה עם זה ?

אני לא מדבר על הפרטים של מי שמוכר לך את הרכב (שזה ברור שאתה רוצה לדעת שהוא אכן הבעלים של הרכב). אני מדבר על הפרטים האישיים של כל הבעלים הקודמים של הרכב. ממה שאני מבין מדבריך אזי כעת ניתן יהיה לקבל פרטים אישיים של כל בעלי הרכב הקודמים.

פורסם
אני לא מדבר על הפרטים של מי שמוכר לך את הרכב (שזה ברור שאתה רוצה לדעת שהוא אכן הבעלים של הרכב). אני מדבר על הפרטים האישיים של כל הבעלים הקודמים של הרכב. ממה שאני מבין מדבריך אזי כעת ניתן יהיה לקבל פרטים אישיים של כל בעלי הרכב הקודמים.

 

תחשוב שכשהיית קונה רכב הבעלים היה מביא לך את כל רישיונות הרכב הקודמים...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם החוק יכנס לתוקפו אז חלק מנוהל קניית המכונית כמו הבדיקה שעושים וזכרון הדברים שעושים יהיה גם הסיבוב למשרד הרישוי על מנת לאשר שזאת באמת היד הנכונה שבעל הרכב אמר.

פורסם
תחשוב שכשהיית קונה רכב הבעלים היה מביא לך את כל רישיונות הרכב הקודמים...
זה מה שאני חושב, וזה מפריע לי (ולדעתי זה אמור להפריע גם לאחרים).
פורסם

שמר - אם סעיף המקוריות ישאר, אז חברות הליסינג פשוט ישלחו בנאדם "פרטי" לקנות מכוניות מהסוכנות והוא "ימכור" להם את הרכב ואז המקוריות תהיה "פרטית". בקיצור, לא מספיק בארץ הקומבינות.

פורסם

אם חברות הליסינג יעשו כך, הן לא יהנו מהנחות שחברות ליסינג מקבלות מסכוניות הרכב.

 

 

תקנו אותי אם אני טועה....

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אהבתי את מה שעושים בפינלנד כדי למנוע זיוף קילומטרז' -

 

בטסט השנתי המדינה רושמת את הקילומטרז', כך שבזמן הקניה ניתן לראות בדיוק את הקילומטרז' שעבר הרכב בכל אחת משנות חייו !


×
×
  • תוכן חדש...