Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

.או שזה חבורות של מבוגרים מבחילים בגילאי 35 פלוס שנראים עלובים לבושים כמו בני 20 ומנסים בכוח להראות שיש להם כסף

.

 

אתמול בארץ נהדרת תיארו את מה שאמרת בצורה הכי ויזואלית שיש

 

 

לללללליייייגההההה....:-D

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

רצית שמות ? בוא נהייה עיניינים ...

 

 

בן יהודה בת"א ... מקום מאוד נחמד שנקרא FRIENDS .

אלנבי ת"א , אלנבי 40 - אזהרה - המקום רובץ פליטות של ביטוח לאומי .

אלנבי ת"א , CHEERS .

רח' לילנבלום בת"א , יש כמה נחמדים אבל אני לא זוכר שמות ...

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אפשר לעשות את זה בקמארו, אפשר לעשות את זה באמבטיה, כל אחד והסטיה שלו :shock:

אני אסתדר עם הלומינה והאופל... FOR NOW...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
wallas (ע"ש מרסלוס), חדש בת"א, ריב"ל פינת חומה ומגדל.
ואני הייתי בטוח שזה ע"ש ראשיד :shock:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

או שזה חבורות של מבוגרים מבחילים בגילאי 35 פלוס

.

בואנה צוציק -תזהר! עד לשורה הזאת, עוד קראתי בענין אנתרופולוגי מסוים את מה שכתבת, אבל כאן לכלכת לגמרי:

 

1. גיל 35 זה צעיר.

2. ממין מתחילים באמת להנות אחרי גיל 40. זה נכון מאוד לנשים, אבל נכון גם לגברים.

3. בן או בת זוג אפשר לפגוש בלימודים/אוטובוס/מכולת/שפת הים/בר מצווה של אברם/בית-דין לתעבורה/חוג תמיכה לחובבי קקה לא בשירותים. לא צריך בשביל זה "פיק אפ בר". העולם כולו הוא פיק-אפ-בר אחד גדול. כל המלל על קשיי הרווק המודרני זה תירוצים מצד מי שחש שנכשל בהשגת בן/בת זוג. לא צריך בשביל זה תואר אקדמי או מראה הורס. מה שכן צריך, זה יכולת לתקשר ולבנות אמון - דבר שרבים לוקים בו.

 

נמרוד

פורסם

דווקא בלאק ממבה זה אחלה שם למקום.

 

פיק אפ בר זה בכלל של אנשים עם פיקאפ, כגון טויוטה היילקס, מיצובישי מגנום וGMC סיירה.

אל תאמינו לתומר הדר. הוא נשוי.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
מצד שני, באיניגו מונטויה כבר היית? :lol:
אחלה מקום.

הפך להיות בר הבית שלי לאחרונה.

ולכן, אני יוצא בקריאה נרגשת - אל תבואו לשם!!!! :D

:-)

פורסם
בואנה צוציק -תזהר! עד לשורה הזאת, עוד קראתי בענין אנתרופולוגי מסוים את מה שכתבת, אבל כאן לכלכת לגמרי:

 

1. גיל 35 זה צעיר.

2. ממין מתחילים באמת להנות אחרי גיל 40. זה נכון מאוד לנשים, אבל נכון גם לגברים.

3. בן או בת זוג אפשר לפגוש בלימודים/אוטובוס/מכולת/שפת הים/בר מצווה של אברם/בית-דין לתעבורה/חוג תמיכה לחובבי קקה לא בשירותים. לא צריך בשביל זה "פיק אפ בר". העולם כולו הוא פיק-אפ-בר אחד גדול. כל המלל על קשיי הרווק המודרני זה תירוצים מצד מי שחש שנכשל בהשגת בן/בת זוג. לא צריך בשביל זה תואר אקדמי או מראה הורס. מה שכן צריך, זה יכולת לתקשר ולבנות אמון - דבר שרבים לוקים בו.

 

נמרוד

1. לא. אבל זה נאמר רק מכיוון שאני שם בעוד 5 שנים.הפחד כבר מדבר מגרוני.... בנוסף-מן הסתם לא דיברתי על אנשים נשואים באושר בעלי ילדים וחיים מאורגנים.

2. אני לא מתווכח עם זה.כשאגיע לגיל 40 אחווה דעה.

3. אז למה זה לא קורה? ווייק אפ אנד סמל דה חומוס.הדור שלך זה לא הדור שלנו. אני לא אומר את זה חלילה מתוך התנשאות,זה פשוט המצב. ככל הנראה לא יצא לך להסתובב בסצינת הפו"פ של תל אביב, אבל זה בערך מה שקורה.בעיני זה תוצר של חברה קלוקלת.אני אומנם נשוי באושר,אבל אני רואה מה קורה סביבי. אין ספק שהתמונה לא כזו עגומה- אנחנו בפירוש לא חיים בגיהנום עלי אדמות- אבל המצב לא בדיוק רחוק מזה.

4. אנינגו מונטויה?!?!? מה המקום הבא? ויזיני? FEZZIK THE GIANT? (הספר של מורגנשטרן הרבה יותר מומלץ מהסרט.גם הרבה יותר מצחיק).

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.


×
×
  • תוכן חדש...