Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים עם DaMN.

יש מקרים שקו העצירה במרחק מוגזם מהצומת וזה לא סביר

לדפוק שם נהגים שלא עצרו בדיוק בקו העצירה.

 

יש נהגים שלא עוצרים בקו העצירה, באים במהירות ועוצרים במקרה הטוב עם

חצי פרונט בתוך הצומת תוך שהם מבהילים את הנהגים שאמורים לקבל זכות קדימה

- ולהם צריך להשחיל את הדוחות.

פורסם
למיטב ידיעתי החק לא מגדיר עד כמה לפני קו העצירה. הגלגלים הקדמיים פשוט צריכים להיות לפני קו העצירה.

 

אבל לא כאן היה אי ההסכמה שלי איתך, אלא בנושא של תיכנון הצמתים ה"נכון" כביכול, ומיקומו של קו העצירה המחייב אותך לעצור במקום בו אין לך שדה ראיה.

נכון מאוד

 

התקנה מחייבת לעצור לפני קו עצירה

אך לא מתייחסת למרחק לפני קו העצירה -תקנה 64 ד.

 

 

ירון מאיר

פורסם

ומה קורה עם צומת שמתוכננת כמו שצריך אבל מכוניות חונות חוסמות את שדה הראייה?ככה בדיוק קרתה לי התאונה,אבל לא חשוב.תמרור עצור אני עוצר תמיד,ואז מתגנב לעמדה שממנה אני רואה את התנועה בכביש,עוצר שוב גם אם אין תנועה(למקרה של שוטר חרוץ מידיי)-ונוסע.פסק דין יותר מהגיוני.הנהג קיים את החוק ועצר.

ולמי שלא מבין על מה אני מדבר"מכוניות שחוסמות שדה ראייה"-שינסה לצאת מרחוב מסדה לשדרות הציונות אחרי שעצר לפני הקו.רק בבקשה תעשה קודם ביטוח מקיף.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש מקומות בהם אין קו עצירה, או שהוא מטושטש לחלוטין, במקרה כזה אני עוצרת בקו הראיה שלי, לא (לא יוצאת לתוך הצומת) ורק אז "גולשת" לתוך הצומת בזהירות.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לדעתי זה מוצדק ביותר שקווי העצירה נמצאים איפה שהם נמצאים. אולי אתם לא מבינים את זה, אבל הרבה שיקולים נעשים כאשר מתכננים צומת (בשיא הרצינות), ואם הקו נמצאה כמה מטרים לפני קו הצומת, אז כנראה שהגיעו למסכנה ששם הוא צריך להיות. לדעתי מי שעוצר בקו הצומת ולא בקו העצירה, עובר על החוק. חד וחלק.

גדעון.

לדעתי אתה נותן יותר מדי קרדיט למתכנני הצמתים. הכבישים שלנו מלאים בפרטי תכנון תמוהים במקרה הטוב, ומסוכנים במקרים רבים אחרים.

 

סתם דוגמה אחת שמציקה לי בימים האחרונים: על כביש 4 בקטע בין טירת הכרמל לעתלית, בקילומטרים האחרונים לכיוון דרום לפני צומת בית אורן, יש ישורת ארוכה מאוד עם שדה ראיה בלתי מוגבל.

לאורך הישורת מסומן קו לבן רצוף האוסר על העקיפה.

כ 150 מטר לפני סוף הישורת, היכן שאין שדה ראיה ואין אפשרות לראות מה בא ממול אחרי הסיבוב, הקו הופך להיות מקווקוו. בשיא הסיבוב חוזר להיות רצוף, ושוב 100 מטר לפני צומת בית אורן חוזר להיות מקווקוו.

אני בטוח שמתכנני הכביש כנראה סימנו בדיוק את הדברים האלה על השרטוטים שלהם, אבל המציאות היא שהיכן שבטוח לעקוף יש קו לבן רצוף, והיכן שלא בטוח לעקוף יש קו מקווקוו (אני, לדוגמה, לא עוקף שם למרות שמותר).

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...