Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

205 ו- 106 יצאו לטיול...תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהלן!

אחלה של תמונות, גם ה106 וגם ה205 נראות הכי טוב שיש.

אני מאוד אוהב את הכבישים של הסופרלד.

ד"א

ה GTI היא של רמי?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
איזה 106 ראלי מדהימה , האם אלו צמיגים סטנדרטיים או מה?

 

 

ולפי דעתי זה ביזבוז של 205 .. :?

מתי אנשים יתחילו להבין שככה צריכה להראות 205 GTI :

 

http://img350.imageshack.us/img350/9560/frenchcarshow20051070po.jpg

 

 

:roll: מהממת או לא?!

אלו לא הצמיגים הסטנדרטיים.

מה הנקודה בתמונה שהעלת? 205 1.9 מקורית. וזהו!

איפה המגע האישי? שמעניק לרכב ייחוד!

טעם וריח.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
אלו לא הצמיגים הסטנדרטיים.

מה הנקודה בתמונה שהעלת? 205 1.9 מקורית. וזהו!

איפה המגע האישי? שמעניק לרכב ייחוד!

טעם וריח.

לפי דעתי המגע האישי הוא השמירה על המקוריות של הרכב .

תראה איזה יופי , 205GTI 1.9 מקורית בלי שטות אחת על הרכב .

זה עדיף על תוספות מצועצעות .. שככה בשלוף זה מדבקות על הפנסים , מסגרת לוחית מזעזעת וגריל מחריד .

חוץ מזה , ל106 ראלי הנ"ל חיצונית אין "מגע אישי" , אז מה עושה אותה לכזאת מדהימה? :roll:

שחר.

פורסם
לפי דעתי המגע האישי הוא השמירה על המקוריות של הרכב .

תראה איזה יופי , 205GTI 1.9 מקורית בלי שטות אחת על הרכב .

זה עדיף על תוספות מצועצעות .. שככה בשלוף זה מדבקות על הפנסים , מסגרת לוחית מזעזעת וגריל מחריד .

מסכים איתך ב-100% :mm_yeah: אין על 205 במצבה המקורי והיפה, בלי שום שטויות וצעצועים.
פורסם

הפרונט של ה205 ממש עקום, הגריל יושב קצת באלכסון, משהו קטן שמביא לי עצבים, יש לי את השריטה הזאת לעומק, אני לא יכול לראות דברים עקומים.... (אני משתין בעיניים עצומות) :wink:

 

אחלה תמונות אחלה מיקום. יפה, 5 דקות נסיעה מהבית...

haters will hate

פורסם
לפי דעתי המגע האישי הוא השמירה על המקוריות של הרכב .

תראה איזה יופי , 205GTI 1.9 מקורית בלי שטות אחת על הרכב .

זה עדיף על תוספות מצועצעות .. שככה בשלוף זה מדבקות על הפנסים , מסגרת לוחית מזעזעת וגריל מחריד .

חוץ מזה , ל106 ראלי הנ"ל חיצונית אין "מגע אישי" , אז מה עושה אותה לכזאת מדהימה? :roll:

מסכים עם ידידי המלומד שחר, כך אמורה להראות 205 GTI פרפקט!
פורסם

עידן מצד אחד אתה צודק,אבל גם אפשר להגיד ביקורת, אין בזה לדעתי שום דבר פסול, כל אחד והטעם שלו, אף אחד לא ירד על האוטו או בעל הרכב, אלה פשוט הביא את דעתו על הרכב וטעמו האישי. אני לא רואה בזה שום דבר פסול. עם בעל הרכב המאוד מיוחד הזה אוהב איך שהרכב נראה והוא ייחודי כפי שהוגדר כאן, אז לבריאות, לא כולם אוהבים את זה ככה, ואפשר גם להביא דעה אחרת גם אם היא לא לטובת הרכב. זו דעתי.

פורסם

הראלי מדהימה, משופרת בטוב טעם בלי הצטעצעות מיותרת...

 

הGTI כמו ששאר חברי אמרו כבר, מקוריותה יפה לה.

מסכים עם ידידי המלומד שחר, כך אמורה להראות 205 GTI פרפקט!

נכון שכולם רוצים את הייחודיות, ואפשר להוסיף פה שם אבל זה שינוי אגרסיבי מדי, לטעמי.

 

בכל זאת, מכונות יפות..:)

 

תמשיכו להנעים לנו את היום (הלילה..:))

 

 

אור.

פורסם
להגיד "אני יותר אוהב את ה-GTI בצורתה המקורית" זה לגיטימי ומכובד,להגיד "מעצבן אותי שזה עקום,וזה ככה וזה ככה" זה להיות מעצבן וקטנוני.

 

 

יש הבדל בין הדברים.

 

אין לי שום בעייה עם אנשים שמביעים את דעתם,להפך,אבל אם הוא היה שם כאן את המכונית ושואל "מה אתם חושבים על הרכב?" אז סבבה,שכל אחד יגיד מה שבא לו,כולל שהמדבקות מכוערות,וזה עקום וזה שרוט,וזה גם יהיה לגיטימי,אבל פה העלו את התמונות כדי לקבל פידבקים חיוביים,ובמקום זה נכנסים איתם ל"זה עקום וזה ככה וזה ככה".

 

לא בכל מצב חייבים לחוות דעה,זה אחד מהם.

 

יכול להיות שאני קיצוני מדי במחשבתי,אבל זו דעתי,הבנאדם החליט שכך הוא רוצה שהרכב שלו ייראה,מתאים לכם? אחלה,פרגנו לו,לא מתאים לכם? שמרו לעצמכם ותנו לו להרגיש טוב (מבטיח לכם,זה לא עולה כסף לגרום לבנאדם אחר להרגיש טוב).

 

 

אני בטוח שבעל הרכב כששם את הגריל הזה התכוון שהוא יהיה ישר, משהו בפרונט קצת עקום, באלכסון שכזה, אני לא דיברתי על מקוריות או משהו בסגנון אלא על הרכב הספציפי הזה שנראה קצת עצוב מקדימה. מה לעשות, אולי הבן אדם ישב 10 דקות ויסדר את הפרונט שלו שיראה יותר טוב, זאת דעתי, לא ירדתי על אף אחד מן הסתם רואים שהבן אדם השקיע באוטו ובעיני יותר מעליב זה אם מישהו משקיע ואומרים לו מקורי זה יותר יה (למרות שזה נכון) לעומת תסדר את זה וזה יראה קצת יותר טוב...

 

ואני אכתוב מה שב*** שלי. בלי לצפות לביקורת על תשובתי הכנה . אני כנה, וגם במציאות אני אומר הכל בפרצוף אז אני לא אהיה צבוע על דפי הפורום:

 

לבעל ה205: רכב יפה, ג'אנטים יפים, הגבות האלו ג'יפה(נותן מראה זול) ובכללית כל הקדימה שלך עקום....

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...