Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

205 ו- 106 יצאו לטיול...תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי דעתי ה 106 מדהימה ביופייה, פשוט מושלמת,נראת באמת סוף הדרך כמו שאומרים, ה 205 מצועצעת כמו רכב של ערסים-אני אישית לא אהבתי בכלל את ה 205.

 

כל אחד וטעמו הוא.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מסכים עם ידידי המלומד שחר, כך אמורה להראות 205 GTI פרפקט!
שלום לכולם,

אני בעל ה205 בתמונות של הטיול, ועיצבן אותי שאמרת שזה גריל מכוער...

זה גריל מecosse בבריטניה, חברה ברמה גבוהה מאוד שמתעסקת רק בפיז'ו וגם עוד הרבה חלקים באוטו שכולם כמובן מהאיכות הכי טובה שהיה ניתן להשיג, ואני עדיין לא חושב שהגריל המקורי עם הפסים יותר יפה.

פורסם
שלום לכולם,

אני בעל ה205 בתמונות של הטיול, ועיצבן אותי שאמרת שזה גריל מכוער...

זה גריל מecosse בבריטניה, חברה ברמה גבוהה מאוד שמתעסקת רק בפיז'ו וגם עוד הרבה חלקים באוטו שכולם כמובן מהאיכות הכי טובה שהיה ניתן להשיג, ואני עדיין לא חושב שהגריל המקורי עם הפסים יותר יפה.

אתה מכניס את עצמך לויכוח ממש מיותר!

 

כל אחד בא לשפוט את הרכב אבל! אבל בסופו של דבר הרכב הוא שלך בלבד ואתה יכול לעשות איתו מה שבא לך עם טעמך האישי!

 

חוץ מזה הרכב ממש יפה... לדעתי רק הגבות מיותרות (לא יושבות ממש טוב על פנסים גדולים ומרובעים... אבל זאת רק דעתי!) ואולי משהו שישפר את המראה לדעתי זה מסכות לפנסים ויש יפות ל 205...

 

האוטו ממש יפה ושמור... הכי חשוב אחת היחידות 1.9 המקוריות שנשארו בכבישים אז שמור עליה טוב טוב! (נראת מאוד שמורה!)

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
שלום לכולם,

אני בעל ה205 בתמונות של הטיול, ועיצבן אותי שאמרת שזה גריל מכוער...

זה גריל מecosse בבריטניה, חברה ברמה גבוהה מאוד שמתעסקת רק בפיז'ו וגם עוד הרבה חלקים באוטו שכולם כמובן מהאיכות הכי טובה שהיה ניתן להשיג, ואני עדיין לא חושב שהגריל המקורי עם הפסים יותר יפה.

מצטער אם נפגעת...

פשוט הגריל עושה לרכב העדין והיפה מראה זול , לא משנה כמה הגריל יקר , איכותי ומיוחד .. כנ" המדבקות על הפנסים .

 

שמע , אם אתה אוהב את המראה של האוטו , אתה לא צריך להקשיב לא לי ולא לאף אחד פה ובכלל .

אני פשוט הבעתי את הדיעה האישית שלי נקודה .

 

 

דרך אגב , הנה 205GTI "משופרת" יפהפיה .. בין היפות אי פעם :

http://img392.imageshack.us/img392/685/hpim06660ls9uo.jpg

http://img392.imageshack.us/img392/9697/gti28vm.jpg

 

למרות שאני באמת יותר אוהב את הסטנדרט , אני מצדיע לאורן .

שחר.

פורסם

שלום לכולם,

אני בעל ה205 בתמונות של הטיול, ועיצבן אותי שאמרת שזה גריל מכוער...

זה גריל מecosse בבריטניה, חברה ברמה גבוהה מאוד שמתעסקת רק בפיז'ו וגם עוד הרבה חלקים באוטו שכולם כמובן מהאיכות הכי טובה שהיה ניתן להשיג, ואני עדיין לא חושב שהגריל המקורי עם הפסים יותר יפה.למה ציטטת הודעה שלי?

אני לא דיברתי על הגריל, אם יפה או לא, רק אמרתי שאני אוהב מקורי יותר.

וחוץ מזה שיש לך אוטו יפה מאוד, תמשיך לשמור עליו!

:)

פורסם

אהלן רמי, ידעתי שה205 נראית מוכרת. מה שלומך?

לגבי המיני ויכוח שיצרתם, הרכב שלו, והו יעשה מה שהוא רוצה איתו.

כשבניתי את ה205 שלי, החלטתי לצבוע את הגאנטים בצהוב, קבלתי המון תגובות. אבל התגובה שהכי עשתה לי את זה, זה החיוך הענק על הפנים שלי כשאני מסתכל על הרכב (גם כיום).

 

 

בנצי, על מה אתה נוהג?

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

בנצי, רואים שלא הייתה לך 205 ישנה. כל פלסטיקה של הפרונט באוטו הזה זה סרט רע (יותר נכון כל הפלסטיקה באוטו הזה זה סרט רע, לא רק בפרונט). התושבות גריל מתפוגגות. סידרת את הגריל? למחרת בבוקר התושבות פנסים ישברו, וכך הלאה, ולכן הפרונט תמיד נראה פוזל או סתם עקום.

לכל המבקרים על ה-GTI הזאת, אישית אני לא אוהב את הסטייל שלה, אבל לרמי מגיע כל הכבוד על ההשקעה האדירה שלו על האוטו. פרסונליזציה במיטבה - החל מצבע כללי ועד נגיעות קרבון על הפנסים! קבל ח"ח רמי!!

 

 

לא אורן בנה את הרכב...

הוא היה שלב בניים.

 

עד שסרגיי פירק אותו.

:lol: חזק!

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אל תגידו לי שעוד פעם עשיתם בשלישיה את הצילומים, עברתם ליד הסופרלנד במקום המפגש(ראשל"צ והסביבה) ואפילו עצרתם שם שלושת המכוניות (2 של 205 ועוד 106 ראלי) אני חייב לציין שכולן יפיפיות ! !

 

מה לא ראיתם אחד עם אונו ועוד סופר לאנסר כסופה? חשבנו שידעתם על זה !

מכוניות יפיפיות !

בפעם הבאה לוחצים יותר גז בכיכר אהה ?:wink:

Suzuki Jimny

פורסם
בנצי, רואים שלא הייתה לך 205 ישנה. כל פלסטיקה של הפרונט באוטו הזה זה סרט רע (יותר נכון כל הפלסטיקה באוטו הזה זה סרט רע, לא רק בפרונט). התושבות גריל מתפוגגות. סידרת את הגריל? למחרת בבוקר התושבות פנסים ישברו, וכך הלאה, ולכן הפרונט תמיד נראה פוזל או סתם עקום.

לכל המבקרים על ה-GTI הזאת, אישית אני לא אוהב את הסטייל שלה, אבל לרמי מגיע כל הכבוד על ההשקעה האדירה שלו על האוטו. פרסונליזציה במיטבה - החל מצבע כללי ועד נגיעות קרבון על הפנסים! קבל ח"ח רמי!!

 

 

 

:lol: חזק!

 

 

תשאל את ירון פ' מפורום אספנות (בעיקר) מי מכר לו 205 GTI לבנה...

אני לא קונה את זה שאי אפשר לסדר משהו, אם רוצים משהו ישר עושים אותו ישר.

ולחכם עם הXSI הכחולה שאוכל ריגשי... אל תגרור את זה לפסים אישיים, תזהר. אני מביע את הדעה שלי וזו זכותי המלאה. אני לא אמרתי שהגריל מכוער אלא עקום, והגבות על הפנסים מישהו כבר כתב לפני: נראה מצועצע.....

haters will hate

פורסם
1.אף אחד לא אוכל רגשי,פשוט לא מת על אנשים כמוך שאומרים כל מה שבז*ן שלהם,גם במחיר לפגוע באחרים,במיוחד במקרה כזה שזה לא הכי נחוץ.

 

2.עדיין לא לקחתי את זה לפסים אישיים,כשזה יקרה אני אעבור להתכתבות בה"פ.

 

3."תזהר"-להרגיש מאויים עכשיו או אחר כך ?.......הצחקתוני.

 

4.זכותך להביע את דעתך,נכון-אבל מי בכלל שאל אותך לדעתך ?!

 

 

עידן-חכם עם XSI

 

עזוב, אין לי חשק וכוח להתעסק עם אפס שכמותך, סתם בזבוז זמן....

 

ובאמת כדאי שתרסן את עצמך עם מילים שכאלה.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...