Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הבאתי אוטו חדש בשעה טובה והחלטתי להשקיע קצת במערכת :)

כרגע התקציב שלי די דל ולא בשמיים, אבל הייתי שמח לקבל המלצות למערכת קומפלט (פאנל, סט קומפוננט, זוג רמקולים אחורים מגבר וסאב) בסכום של כ 2000 שקל.

אני לא מחפש את הדה בסט אופ דה בסט, מחפש מערכת שהיה כייף לישמוע בה ושתהיה כמה שיותר איכותית. גם אם צריך להתפשר עקב התקציב הדל..

 

מחכה להמלצות שלכם!

תודה מראש לכולם :)

פורסם

לפי דעתי תנצל את התקציב שלך לקניית חלק מהרכבים וככה כל פעם שיהיה לך איך להוסיף תוסיף רכיב אחר בעזרת התייעצות.

למשל:

HU-פיוניר 6700 שיעלה לך 1100 שקל בערך.

קומפוננט-מורל דוטק 900 שקל.

ותחסוך עוד קצת ותשדרג.

או שמצד שני את יכול לקנות:

HU-פיוניר 1700 שיעלה לך 650 שקל

קומפוננט-מגנט בול פאוור-350 שקל

מגבר-פלטניום V12-500 שקל

סאב-לאנזר\פיונר-500 שקל

ועוד התקנה בערך 200 שקל.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

תיראה אני לא רוצה מערכת שתפציץ את כל העולם.. אני רוצה מערכת שתשמיע מוזיקה חזקה ואיכותית, אבל לא יותר מידי.. כי כמובן זה גם עולה יותר מידי כסף.

יש משפט שאומר מה שאתה משלם עליו, זה מה שאתה מקבל. אז יש אפשרות ליקנות כמה חלקים ולחסוך ליקנות עוד חלקים טובים יותר, אבל זה גם בגדר תקציב של נגיד גג 2500 שקל.. עוד 500 שקל לתקציב כאילו.

פורסם

למה שלא תקנה כבר משהו טוב יחסית.. אבל לא תקנהאת הכל בפעם אחת...

ומתי ששוב יהיה לך כסף תשקיע עוד קצת... ותביא עוד משהו טוב וככה תתקדם...

ב- 2000 שקל אתה יכול להביא אתה ה- ALPINE שמישהו רוצה למכור ב-1000 ש"ח שזה מחיר טוב לכזה מכשיר.. ויש לך עוד 1000 ש"ח להביא קומפוננט טוב... או 2 קומפוננטים נחמדים (אם תוסיף עוד 200 ש"ח) תביא כבר 2 קומפוננטים של לייטנינג אודיו.. כל סט עולה באינטרנט בערך 600 ש"ח(הסט הזה לדעתי הרבה יותר טוב מהדוטק...)

לניו 19 ... דוטק עולה 900 ש"ח.???? שחיטה !!!! ביחס למחיר לא שווה בכלל!!

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם
למה שלא תקנה כבר משהו טוב יחסית.. אבל לא תקנהאת הכל בפעם אחת...

ומתי ששוב יהיה לך כסף תשקיע עוד קצת... ותביא עוד משהו טוב וככה תתקדם...

ב- 2000 שקל אתה יכול להביא אתה ה- ALPINE שמישהו רוצה למכור ב-1000 ש"ח שזה מחיר טוב לכזה מכשיר.. ויש לך עוד 1000 ש"ח להביא קומפוננט טוב... או 2 קומפוננטים נחמדים (אם תוסיף עוד 200 ש"ח) תביא כבר 2 קומפוננטים של לייטנינג אודיו.. כל סט עולה באינטרנט בערך 600 ש"ח(הסט הזה לדעתי הרבה יותר טוב מהדוטק...)

לניו 19 ... דוטק עולה 900 ש"ח.???? שחיטה !!!! ביחס למחיר לא שווה בכלל!!

סט קומפוננט זה לא סט לרמקולים קידמיים ?.. מה אני יכול לעשות עם 2 קומפוננטים אחי ?

פורסם
200 ש"ח) תביא כבר 2 קומפוננטים של לייטנינג אודיו.. כל סט עולה באינטרנט בערך 600 ש"ח(הסט הזה לדעתי הרבה יותר טוב מהדוטק...)

לניו 19 ... דוטק עולה 900 ש"ח.???? שחיטה !!!! ביחס למחיר לא שווה בכלל!!

המממ... אני מניח שאתה מתכוון לפולס...

הדוטק זה סט שנשמע "קצת" יותר טוב מהלייטנינג אודיו, ואם לא טעית ואכן התכוונת להשוות את הליטנינג אודיו לדוטק אז אני חושב שכדי שתשמע עוד "קצת" מערכות כדי להבין בכלל על מה אתה מדבר.

 

דוטק ב900 ש"ח = מחיר טוב.

המחיר שלו מגיע גם ל1000 ש"ח, והוא שווה כל שקל.

בוא נגיד שהרבה יותר טוב מרוב הסטים במחיר שלו ואפילו קצת יותר .

under construction..

פורסם

לגרין מנסטר...

המממ אני לא מתכוון לפולס..

הדוטק לא נשמע "קצת" יותר טוב מהלייטנינג אלה "קצת" פחות טוב מהם..!!!

ואני לא טועה ומשווה את שניהם ,ויש מה להשוות כי לדעתי הלייטנינג נשמע יותר טוב...

שמעתי דוטק ואפילו הייבריד והם נשמעו זוועה!!!! לא ציפיתי לזה מהייבריד!! אבל מהדוטק כבר התרגלתי ..

גבי המחיר.. אם דוטק עולה 900-1000 ש"ח אז מצטער... מורל כבר לא כאל זלים ממה שכולם חושבים..

אם ככה אז ההיבריד עולים בערך 1600-1800..נכון???

אז רק לסבר את האוזן במחירים יותר זולים(בסביבות 1200 ש"ח ) אפשר להביא את הסט של קיקר סידרה K שהוא פי כמה מהייבריד אפילו!!!! ומעתי את שניהם ואיןמה להשוות בכלל!!

בהצלחה!

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

עוד לא שמעתי את ההיבריד אבל לפי דעתי ולפי הטעם שלי ואני מדגיש את הטעם שלי...

הסדרה K של קיקר באמת טובה יותר מהדוטק!

ולא כל כך יקרה ההבדל שהיה לי בינהם לדוטק היה 40 ש"ח שהקיקר עלה יותר..

וכרגע הם מותקנים ומי שרוצה לשמוע מוזמן

פורסם

ל snake-man אני לא יודע איפה שמעת hybrid או איפה שאמרו לך שאתה שומע את הסט הזה, אבל חבל שאתה מטעה את הפורום: מדובר בסט ברמת תחרות, סט שזכה בפרסים עם טוויטר חלומי! בקיצור סט מ ד ה י ם !

 

האמת שאני לא מאשים אותך, הרבה אנשים מתקינים בצורה גרועה/זוועתית סטים ברמה ומכפישים את שמם. אתה מוזמן לשמוע את הסט הזה בהתקנה טובה. אני מבטיח לך שתשנה את דעתך.

גם הדוטק, בהתקנה טובה, כשהמיד אטום כמו שצריך שומעים פגז, רק שבוע שעבר כיוונתי לחבר מערכת עם דוטק+טוויטר עלית על מגבר JBL. נשמעים מעולה.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...