Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצא אחלה, ובקשר לבקליות אתה צריך משהו בסגנון כזה:

 

golfv529pd.jpg

פורסם

זה יכול להיות נחמד,

אם כי לדעתי יש יותר מדי אדום.

(אני מעדיף שקוף עמום, כמו בתמונה שצירפתי מקודם).

 

אגב, למישהו יש מושג כמה כ"ס יש לגולף 1.6 שנת 2000 ?

KYD
פורסם
זה יכול להיות נחמד,

אם כי לדעתי יש יותר מדי אדום.

(אני מעדיף שקוף עמום, כמו בתמונה שצירפתי מקודם).

 

אגב, למישהו יש מושג כמה כ"ס יש לגולף 1.6 שנת 2000 ?

כל אחד והטעם שלו... לגבי השאלה: במנוע 1600 שנת 2K יש 100 כ"ס.
פורסם
והנה עוד תמונות:

אם היית שולח תמונות של לפני הניתוח היה יכול ליהיות נחמד.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
אגב , קח משהו נחמד שעשיתי בשעת שיעמום :

 

 

http://img174.imageshack.us/img174/280/dsc03866ddddddddd4sr.jpg

 

 

מקווה שתיישם :wink:

יא משועמם!!!!!

אגב, אם נוותר על הקטע החוקי כאן, הדבר הזה ישבור לו את כל האוטו - המראה המרכזית תיפול לו כל פעם שהוא יעלה על פס האטה!!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יצא מדהים, בתור בעלים לשעבר של גולף כזו-הפסים השחורים האלה היו מעצבנים אותי כל פעם מחדש ומדהימים אותי כל פעם מחדש בג'נריישן...טוב שצבעת.

 

עכשיו יש לי פאסאט 1.8T אבל גם כאן יש את הפסים המעפנים האלה בשחור (רק בV5 כל הרכב צבוע)

הייתי רוצה לדעת כמה עלה לך הצביעה, ואם מישהו מכיר מקום טוב בירושלים

1.8T 8)

פורסם
אגב , קח משהו נחמד שעשיתי בשעת שיעמום :

 

 

http://img174.imageshack.us/img174/280/dsc03866ddddddddd4sr.jpg

 

 

מקווה שתיישם :wink:

תשמע, זה היה יכול להיות ממש מגניב -

אילולא הייתי תפרן ולא היו כל כך הרבה במפרים במושב שלי.

 

מה שכן,

לפעמים המחשבה של הגדלת הג'אנטים ל-17" או 16"

(לתת את אלו ולשלם את ההפרש) עוברת בי.:roll:

 

 

אגב, למי שהתעניין -

התהליך כלל פירוק החלקים,

שיופם, צביעתם בצבע יסוד ואז בצבע המקורי לפי מספר.

 

כל העסק הסתכם ב-600 שקל.

 

 

 

 

 

ואונימרוד - הנה:

עגלה.JPG

KYD
פורסם

יצא יפה מאוד! וב-600 שקל שווה מאוד!

תתחדש!

עכשיו רק חסר לך גבות ובקליות שקופות, ואתה משלים את המראה האולטימטיבי לגולף!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.


×
×
  • תוכן חדש...