Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לזה התכוונתי.

אני מוכן להתערב שהוא לא עשה את זה ובגלל זה זה עלה 600 שקל (שיוף+צבע יסוד+צבע+פירוק והרכבה).

נכון, 600 שקל לדעתי זה גם יחסית זול לזה.. ובגלל זה אני רוצה לדעת איפה.

 

אני לא מכיר בחיפה שום מוסך שמתמחה בדברים האלה.

איפה בכלל אני מוצא גם חצאיות לגולף!?:\

פורסם

חצאיות לגולף?עזוב.בשביל מה לך?אחרי שתשים ישאר לך רק לחבר אנטנה גבוהה מאחורה ואיזה ילד עם שלט יסיע אותך אחרי שהוא גמר לטעון את הסוללות...ולענין העלות...היום בצהריים קיבלתי הצעת מחיר לצביעת טמבון קדמי +צביעת הפסים השחורים בקצוות התחתונים(טמבון אחורי נצבע לפני חודשיים,ללא הפס)600ש"ח,לא כולל מע"מ,והבן אדם תותח.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

אם תפגע באבן זה תמיד יתקלף - אין קשר לסוג הצבע... עם או בלי יסוד...

תמיד יתקלף. ואין מה לעשות - אם תמשיך לחשוב שיש צבע שלא מתקלף אתה עוד תחכה הרבה זמן ובסוף לא תעשה - בא לך לעשות? לך לעשות... אל תעשה לעצמך כאבים בראש

בטח אתה כל בוקר רואה את האוטו אומר חאלאס מחר :-)

 

וככה זה ימשך חודשים...

אני מכיר את זה :p

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
מה זה הידיות הללו?

הפנתי שאלה לזה שכתב מעלי (aka- pipin(oadar) והתווכנתי לשאול מה עם לצבוע את הידיות.

הוא לא הזכיר את זה ברשימה.

פורסם

הנה הנה קמתי..ידיות אני לא צובע בחיים מהסיבה הפשוטה,את הידית עצמה אפשר לצבוע ויצא יפה(אני בטוח)הבעיה היא שיש פלסטיק"רך"בבסיס הידית ממש בגבול הגומי ואין מצב שהצבע ייתפס עליו,יותר מרגיז אותי הבסיס של המראות צד,אני לא מבין,עבדתי קשה,חסכתי,שברתי תוכניות חיסכון,לקחתי הלוואה מהבנק+מהמשפחה,קניתי את הרכב שרציתי,הוא אמור להיות ברמת גימור גבוהה..למה האירופאים המזו***ם האלה לא יכולים להשקיע עוד קצת ולצבוע את כל האוטו מכף רגל ועד ראש?:evil:

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
הנה הנה קמתי..ידיות אני לא צובע בחיים מהסיבה הפשוטה,את הידית עצמה אפשר לצבוע ויצא יפה(אני בטוח)הבעיה היא שיש פלסטיק"רך"בבסיס הידית ממש בגבול הגומי ואין מצב שהצבע ייתפס עליו,יותר מרגיז אותי הבסיס של המראות צד,אני לא מבין,עבדתי קשה,חסכתי,שברתי תוכניות חיסכון,לקחתי הלוואה מהבנק+מהמשפחה,קניתי את הרכב שרציתי,הוא אמור להיות ברמת גימור גבוהה..למה האירופאים המזו***ם האלה לא יכולים להשקיע עוד קצת ולצבוע את כל האוטו מכף רגל ועד ראש?:evil:
גם אצלי היה את זה ואני הוצאתי את זה...

אקונומיקה + סבון ושפשופ טוב זה יוצא.

ואז יש לך פלסטיק מת ואתה צובע

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
samiro , אני ממליץ להיפטר מהמדבקה הערסית על מכסה הדלק.

גם הרכב שלי בא עם אחת כזאת, היה סיוט להוריד אותה, אבל השתלם.

זה מלא דבק :S נראה לי באמת סיוט - כשישעמם לי אני אוציא מבטיח

 

לגבי הידיות - אמרתי שפירקתי את החלקים על הגומי הזה והוצאתי...

גירדתי ושפשפתי עד שיצא

:silly: Cx5 - 2012


×
×
  • תוכן חדש...