Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדיניות ירחון "אוטו" בנוגע לאירועי ה"ראלי" בארץ!


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 6841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כבר בוצע, עוד לפני שהעלית את ההודעה הזו.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טל

 

נראה לי שאתה שהמעטת בערך העיתון בו אתה כותב ,גם אני בזמנו גילגלתיי עיניים שאמרו לי מקור ראשון ,ואז הראו לי את העיתון ואת מדור הספורט שלו והסבירו לי שבקהל הכיפות הסרוגות העתון ומגזין הספורט שלו מאד פופולריים ,

כיפות סרוגות זה לא אוכלוסיה " עוייינת " ואין להם בעיה עם התחרות מתבצעת בשבת כל זמן שהם לא משתתפים בה

אתה מוזמן לקבל מאיתנו כל תמונה שמופיעה אצלנו באתר,העיקר שתהיה חשיפה לספורט המוטורי

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלק השרשור הכי מעניין שקראתי עד היום בפורום המכובד הזה כל הכבוד לכולכם מילים נהדרות ומענינות ניכתבו כאן להשכלתי יישר כח לילהטוב ניצן לוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"תרבות מוטורית"

לדעתי, הכל מתחיל ונגמר בזה.

האם למגזין רכב צריכה להיות אג'נדה? בוודאי. ול"אוטו" גם יש אג'נדה- תשתית, מלחמה באכיפה המטופשת וכו'.

אבל מה עם אג'נדה שיש בה קצת העזה? משהו שלא נמצא מתחת לפנס (שלא לומר משהו שהוא לא פופוליזם זול)? מה עם טיפוח התרבות המוטורית על ידי סיקור אירועים שאינם חוקיים, להלכה?

יכול להיות שעל ידי סיקור האירועים, והתייחסות אליהם בעיתונות הרכב כלגיטימיים, הם ייתפסו כלגיטימיים?

יכול להיות שכשעיתונות הרכב מתייחסת לאירוע כ"לא לגיטימי" (או לא מתייחסת אליו כלל) אין לו סיכוי להפוך לכזה?

מירוצי הראלי-רייד (סליחה, מסעות ניווט) וליגת העבירות- יצאו מהארון. מאחורי כל מיני הגדרות מוזרות- הם מתקיימים לאור היום, ונחשבים לגיטימיים לחלוטין- עד כדי כך שהמשטרה מלווה מירוץ (סליחה, מסע ניווט), שבו נוסעים כלי רכב שעל פי החוק, לא קיימים כלל ("לא יבנה אדם רכב מאביזרים" וגו'). יכול להיות שאם עיתונות הרכב תתייחס באופן דומה למירוצי הראלי- זה יקרה גם שם?

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...אבל מה עם אג'נדה שיש בה קצת העזה? משהו שלא נמצא מתחת לפנס (שלא לומר משהו שהוא לא פופוליזם זול)? מה עם טיפוח התרבות המוטורית על ידי סיקור אירועים שאינם חוקיים, להלכה?

יכול להיות שעל ידי סיקור האירועים, והתייחסות אליהם בעיתונות הרכב כלגיטימיים, הם ייתפסו כלגיטימיים?

מירוצי הראלי-רייד (סליחה, מסעות ניווט) וליגת העבירות- יצאו מהארון. מאחורי כל מיני הגדרות מוזרות- הם מתקיימים לאור היום, ונחשבים לגיטימיים לחלוטין- עד כדי כך שהמשטרה מלווה מירוץ (סליחה, מסע ניווט), שבו נוסעים כלי רכב שעל פי החוק, לא קיימים כלל ("לא יבנה אדם רכב מאביזרים" וגו'). יכול להיות שאם עיתונות הרכב תתייחס באופן דומה למירוצי הראלי- זה יקרה גם שם?

אתה קצת מפספס, לדעתי.

להזכירך, 'אוטו' סיקר ומסקר באופן שוטף אירועי ספורט מוטורי, אותם אלו שאתה הזכרת ש"יצאו מהארון" - והם בהחלט עונים להגדרה "משהו שלא נמצא מתחת לפנס" או "משהו שהוא לא פופוליזם זול": כל אירועי ליגת העבירות (כשעוד התקיימה), כל אירועי ליגת הראלי-רייד - כיסוי הכולל משלוח כתב ייעודי, בשבת (ולפעמים שישי-שבת). למעשה, אירועי הראלי-ספרינט הם היחידים שלא מסוקרים, ודני פרומצ'נקו הסביר כאן היטב את שיקוליו. אתה יכול לחלוק עליהם (וגם אני לא מסכים עימם), אבל בודאי שלא יכול לקשור אותם עם פופוליזם או מה שנמצא מתחת לפנס. לדעתו, ייגרם בכך נזק לאירועים עצמם ולספורט המוטורי בכלל. כאמור, זו לכל הפחות דיעה לגיטימית.

ומעבר לכך, נראה לי שאתה מגזים ביכולתה של עיתונות הרכב להשפיע על דעת הקהל. לגיטימציה תגיע לא בגלל סיקור של 'אוטו', שפונה ממילא לקהל שאותו לא צריך לשכנע, אלא כש'ידיעות' יכתבו על זה, YNET, כשיהיה סיקור טלביזיוני בפריים-טיים. במלים אחרות, כשהאירועים הללו יגיעו לתודעה של הקהל הרחב, ולא רק לחובבי הרכב. מבחינה זו, דווקא אירועי הפריסטייל ביד-אליהו תורמים לטעמי הרבה יותר: הם זכו לכיסוי תקשורתי נרחב, פרסומות ופרומואים הופיעו למכביר בכל מדיה אפשרית, כולל ניג'וס בלתי פוסק בערוץ הספורט ומודעות בעיתונים, רוכבים התארחו בתכניות טלביזיה (כבר לא זוכר איזה - יאיר לפיד? צביקה הדר?). זו דוגמה ללגיטימציה.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

בהתחיחס לנושא המקורי שהעלה אלון:

כל עיתון באשר הוא, זכותו להחליט באם נושא מסויים ראוי לסקירה עיתונאית במידה זו או אחרת:

*חדשות

*כתבה

*מאמר

בכל אופן יש מס' עקרונות שצריכים להנחות את העורכים:

הגינות - דווח ראוי והוגן על כל נושא.

איזון - הבאת עמדות כל הצדדים בפני הקורא.

מידע רלוונטי יעודי -הבאת, הצגת, הארת נושאים בתחום בו עוסק העיתון.

 

מפתיע שדווקא עיתון יעודי בתחום הרכב נשען על עילה של אי חוקיות-נושא המהווה חלק משמעותי מההתפתחות המוטורית הישראלית ובכך הוא מונע מהציבור מידע רלוונטי ועובדתי (חיובי או שלילי)ובוודאי אינו תורם!

הצגת אי חוקיות ארוע זה או אחר כלא חוקי כעילה לאי סקירה כעמדה קבועה, הוא טיעון חסר כל בסיס

וחוטא לעצם מטרות העיתונאות:

*דיווח לציבור

*הארת עובדות

*הבאת קיום ארועים כאלו ואחרים לידיעת הציבור.

 

מריוס,

עורך האתר לרכבי ספורט בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלק השרשור הכי מעניין שקראתי עד היום בפורום המכובד הזה כל הכבוד לכולכם מילים נהדרות ומענינות ניכתבו כאן להשכלתי יישר כח לילהטוב ניצן לוי

באמת השרשור הכי טוב,

אני פשוט נהנה לקרוא אותו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש לא קשור לאגו שלי.

חשיפה יכולה גם לעודד את החקיקה - ליצור לובי. איזה אחריות לוקחת הנהלת הפורום בדיוק? היא אחראית למה?

 

סיקור של קארטינג שנוסע על הכביש מחרמון לאילת זה בסדר? זה חוקי? היה שם ביטוח?

ממש לא...

משום מה, נראה לי שאם ספונסר עצבני היה תומך באירוע כזה - חוקי או לא חוקי - זה היה מוצא דרך לכותרות העיתונים ו"אוטו" בינהם...

 

ודבר אחרון, לארק...

את ה - "לשבת בשקט" ניסינו שנים - זה לא הוביל לשום מקום! אז אולי כדאי לנסות דרך חדשה?

אחרי החרמת רכבי המירוץ המתוקשרת לפני כשנה וחצי - ישבנו בשקט במשך שנה - זה לא קידם כלום. זה

העניין עם האגו היה ניסוח לא מוצלח שלי ונערך החוצה מהתגובה. התנצלותי.

 

בניגוד לכל מיני "מומחים" אחרים שהגיבו כאן, אין לי פתרונות קסם לדרך שבא צריך לקדם את חוק הספורט המוטורי. סיקור יכול לעזור בדיוק כשם שהוא יכול לקלקל, ומתגובותיך כאן נראה לי שאתה מתעלם מהאפשרות הזאת, או מספיק נואש שכבר לא איכפת לך כלום.

 

הזכרת את ההחרמה - דני, רמי גבי ואחרים שהיו שם, רשיון הנהיגה שלהם עדיין תלוי מעל ראשם למיטב ידיעתי, ובינינו, הרי ללא עוול בכפם. אבל האירוע שהם קיימו, בטוח ורציני ככל שיהיה, היה לא חוקי, והמצב איפשר לשוטרי קריית גת הגיבורים לזכות בחמש דקות של תהילה.

 

סיקור קבוע של האירועים כאלה באמצעי תקשורת בולטים שוב יעורר כל מיני שוטרי אזולאי לצאת גברים. יכול להיות שהוא גם ימחיש את האבסורד, שמירוצי מכוניות בישראל שווים מבחינת החוק לסמים, אבל גם יכול להיות שהוא יוביל להחרמת מכוניות נוספות, לעוד קנסות ולטירטורים נוספים.

 

לא כולם נטשו את המירוצים, רבים עברו לליגות הג'יפים שיצרו לעצמם גיבוי חוקי, ונערכות בתיאום עם המשטרה. כך גם לגבי מירוץ הקרטינג ממטולה לאילת, שלווה כל הדרך בניידות משטרה.

 

יש הבדל בין הגדרת משהו כנכון או כצודק, להגדרתו כחוקי. לא אתה ולא אני מוסמכים במדינה לפרש את החוק. את זה עושות רשויות המדינה, ובכלל משרדי הממשלה, המשטרה ובתי המשפט. הפרשנות שלך לחוק אינה מקובלת עליהן - ולצערנו הן אלה שקובעות.

 

רוצים לעשות רעש? תביאו את מכוניות המירוץ (על גרר....) ואת חנוך ניסני ותתייצבו מול הכנסת. נראה לי הרבה יותר מושך תקשורת והרבה יותר בטוח בשבילכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טל

 

נראה לי שאתה שהמעטת בערך העיתון בו אתה כותב ,גם אני בזמנו גילגלתיי עיניים שאמרו לי מקור ראשון ,ואז הראו לי את העיתון ואת מדור הספורט שלו והסבירו לי שבקהל הכיפות הסרוגות העתון ומגזין הספורט שלו מאד פופולריים ,

כיפות סרוגות זה לא אוכלוסיה " עוייינת " ואין להם בעיה עם התחרות מתבצעת בשבת כל זמן שהם לא משתתפים בה

אתה מוזמן לקבל מאיתנו כל תמונה שמופיעה אצלנו באתר,העיקר שתהיה חשיפה לספורט המוטורי

מרשל צודק!

 

בתור חובש כיפה סרוגה, לא רק שאני בעד תחרויות (הן בתחום הספורט והן בתחום האודיו), ולא אכפת לי (ולכל חובשי ה"סרוגות", הנחשבים ליברלים) שייערכו תחרויות בשבת. אם ייערך עוד מרוץ ספרינט בשבת - לא אגיע אך לא אמנע מאחרים להגיע; אותו הדבר לגבי תחרות EMMA (אודיו) שתתקיים השבת בגני התערוכה: אני בבאסה שזה בשבת, אבל בגלל זה לא להגיע לתחרויות שנערכות בימי שישי?! - לא לעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...