Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקבל גם תקבל.

 

"הנ"ל נראה נוהג ברכב הנ"ל על כביש מס' 1 לכיוון ירושלים, כק"מ אחרי מחלף גנות, כשהו אוחז את ההגה שלא בשתי ידיו".

 

או בשתי מילים: השתמש בדיבורית.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
שמעת על החוק שצריך 2 ידיים על ההגה?

שמעת על החוק שלפעמים צריך את יד ימין כדי להעביר הילוך? עוד חוק דפוק "על הנייר".

 

ספיידר מייק, אם יש לך רמקול במכשיר הפלאפון, אתה יכול לשים אותו על המושב או במקום כלשהו ואתה תשמע אותו וישמעו אותך. אם אתה כבר מחזיק את המכשיר ביד למה להשתמש ברמקול? שים רמקול ותניח אותו לידך.

פורסם
שמעת על החוק שלפעמים צריך את יד ימין כדי להעביר הילוך? עוד חוק דפוק "על הנייר".

 

.

רק בשביל להעביר הילוך מותר להוריד יד מההגה

פורסם

הורדת הילוך - הפעלת ווינקר - אור מעבר\אור דרך

 

הדלקת פנסי ערפל, הדלקת ווישרים, יש מצב שגם הפעלת מיזוג אוויר אני לא סגור על זה....הורדת סוכך השמש...

פורסם

שיטה נחמדה אם בא לכם לעשות, לכל אלה שיש ספיקר (רמקול) בפלא'

שימו סקוצ' שיש כאילו שני חלקים אחד מודבק להגה, השני לפלא'(על הסוללה)

ואז מדביקים את הפלאפון באמצע ההגה...ואפשר להוריד/ולהחזיר בנוחות..

יותר קרוב לפה וגם תשמע יותר קרוב

מאשר לשים על המושב/ בין הרגליים

פורסם

תקנה מתלה לצוואר(כמו שרשרת)או שתניח אותו לידך,

או שתקשט את האוטו במתקן שאפשר להניח בו את הפלא' ראיתי כמה כאלה על הדש' או על הפתח מזגן-זה ממש כמו מתקן לכוסות...

יוסי

פורסם
שיטה נחמדה אם בא לכם לעשות, לכל אלה שיש ספיקר (רמקול) בפלא'

שימו סקוצ' שיש כאילו שני חלקים אחד מודבק להגה, השני לפלא'(על הסוללה)

ואז מדביקים את הפלאפון באמצע ההגה...ואפשר להוריד/ולהחזיר בנוחות..

יותר קרוב לפה וגם תשמע יותר קרוב

מאשר לשים על המושב/ בין הרגליים

הבעייה היא שבמקרה של תאונה, אתה תחטוף מלא קרינה כי הכרית אוויר תצמיד לך אותו לפרצוף.

 

 

אני דווקא חשבתי להדביק חתיכת גומי על ה"מדף" מול הלוח שעונים ועליה להניח את הסלולרי.

בתקווה והגומי יעזור לו שלא להחליק בזמן סיבובים.

פורסם
הבעייה היא שבמקרה של תאונה, אתה תחטוף מלא קרינה כי הכרית אוויר תצמיד לך אותו לפרצוף.

 

 

אני דווקא חשבתי להדביק חתיכת גומי על ה"מדף" מול הלוח שעונים ועליה להניח את הסלולרי.

בתקווה והגומי יעזור לו שלא להחליק בזמן סיבובים.

אתה שם רק שאתה מדבר..

יש עוד הרבה דרכים, ממש לא בעיה לדבר בלי שימוש ביד השניה, למי שיש מקום על לוח השעונים, אפשר גם שם..

×
×
  • תוכן חדש...