Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאד לא מבין את העניין של הפוזה...

ואללה אז אתה נוסע ברכב שלא נראה שיא השיאים - אבל העיקר זה איך הרכב נוסע...

קחו לדוגמא יונדאי קופה(צורה ישנה).

האוטו עגלה ברמות מטורפות, יש משפחתיות עם מנועים קטנים יותר שמראות לו אגזוזים.

אבל מה, יש לו מראה של רכב ספורטיבי - אז קונים אותו.

למה? כדי להרשים מישהו.

למה לעזעזל צריך להרשים מישהו? מה שחשוב זה איך שאתה מרגיש ומה יש באמת, לא איך שזה נראה.

 

אבל עזבו - אנחנו חיים במדינה של עונדא סיביק אצ'בק, כמו שנכתב מעליי, שפותחת כמו חיה רעה ויש עליה שמלות מקרטון וחורים באגזוז.

למה? ככה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

סתם שאלה שעלתה לי לראש

 

 

יש לי רישיון על רכב אז זה תופס גם על כל הרנג'ר מיול טומקאר ושאר החיות האלה או שרק רישיון על טרקטור תופס על זה?

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
סתם שאלה שעלתה לי לראש

 

 

יש לי רישיון על רכב אז זה תופס גם על כל הרנג'ר מיול טומקאר ושאר החיות האלה או שרק רישיון על טרקטור תופס על זה?

וסתם הצעה שעלתה לי בראש.

חיפוש.

כבר ענו על הנושא הזה ולא פעם אחת.

 

בתשובה קצרה מאוד; כן ויש לזה תנאים - אך כדי לגלות אותם תשתמש בחיפוש.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחי אני עשיתי לפני חצי שנה בערך רישיון לטרקטור כי יש לי טרקטורון... אני שילמתי בסביבות 1800 - 2000 על הכל



ומי שרצה לדעת רשיון לאוטו תופס על רינג'ר מיול ועל טרקטורון עד 600 סמ"ק כי מעל הטרקטורון נקרא כבר טרקטור

וואללה אחי רינג'ר סתם חרטא של דבר... לא ממליץ

פורסם

"ואללה אחי" אתם קרובי משפחה? הוא אח שלך?

דברו בבית\ בטלפון

 

 

 

 

אגב..

תגיד עונדא סיביק אצ'בק פותחת אימפרזה טורבו עם שמלות מקרטון וחורים באזוז?

 

ולחשוב שהם בגיל שלי......... :shock::cry::cry:

! בושה לגיל 16-17

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אחי אני עשיתי לפני חצי שנה בערך רישיון לטרקטור כי יש לי טרקטורון... אני שילמתי בסביבות 1800 - 2000 על הכל



 

ומי שרצה לדעת רשיון לאוטו תופס על רינג'ר מיול ועל טרקטורון עד 600 סמ"ק כי מעל הטרקטורון נקרא כבר טרקטור

וואללה אחי רינג'ר סתם חרטא של דבר... לא ממליץ

 

יש לך מס' חורים בתגובה:

- 1200 לקורס, עוד 100 לתיאוריה ויכול להיות שעוד 100 לטסט, איך הגעת ל2000 ש"ח?

- כל טרקטורון ולא משנה מאיזה סוג (מיול/ימאהה/פולריס באמת לא משנה), יחשב לטרקטור חקלאי במידה ונפח המנוע שלו הוא מעל 500 סמ"ק.

- מתחת ל500 סמ"ק הכלי יחשב טרקטורון חקלאי מה שלא מאפשר נהיגה חוקית כל הכלי מגיל 16, או נסיעה על כבישים.

- ריינג'ר לא מומלץ - ראה הודעות קודמות שלי, אבל אני מניח שאין בכלל טעם להתווכח איתך כי הDS יותר טוב מהפרדטור.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

שלום!



אם כבר יש נושא אז חבל לפתוח עוד אחד...

אני וחבר מתוכחים מה עדיף רינג'ר או מיול?

אשמח אם תענו לי

 

בתודה מראש

MeMphis

פורסם
mphis']

שלום!



 

אם כבר יש נושא אז חבל לפתוח עוד אחד...

אני וחבר מתוכחים מה עדיף רינג'ר או מיול?

אשמח אם תענו לי

 

בתודה מראש

MeMphis

 

מה אתה מחפש?

- כמה שיותר זול לקניה, אחזקה שוטפת, המיול לוקח.

- יותר יקר בקניה אך מחזיר חלק נכבד מהשווי במכירה, יותר מהיר ונוח, אז הריינג'ר לוקח.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

תראה נדבר דוגרי

בתור אחד שמחזיק מיול 550 כרכב תפעולי לעבודה של אבא המיול אמין מאוד עגלה מאוד אבל לא עושה בעיות

עם אתה הולך להיסתובב בעיק קח את הריינג'ר .

יקר יותר בקניה אבל מהיר הרבה יותר!

×
×
  • תוכן חדש...