Jump to content

sagi810

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של sagi810

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. אחי אני עשיתי לפני חצי שנה בערך רישיון לטרקטור כי יש לי טרקטורון... אני שילמתי בסביבות 1800 - 2000 על הכל ומי שרצה לדעת רשיון לאוטו תופס על רינג'ר מיול ועל טרקטורון עד 600 סמ"ק כי מעל הטרקטורון נקרא כבר טרקטור וואללה אחי רינג'ר סתם חרטא של דבר... לא ממליץ
×
×
  • תוכן חדש...