אחי אני עשיתי לפני חצי שנה בערך רישיון לטרקטור כי יש לי טרקטורון... אני שילמתי בסביבות 1800 - 2000 על הכל
ומי שרצה לדעת רשיון לאוטו תופס על רינג'ר מיול ועל טרקטורון עד 600 סמ"ק כי מעל הטרקטורון נקרא כבר טרקטור
וואללה אחי רינג'ר סתם חרטא של דבר... לא ממליץ