Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד שאלה לתושבי חו"ל, איך התחב"צ אצלכם?


ariel000

פוסטים מומלצים

בתאריך 5.11.2024 בשעה 22:32, sperial כתב:

ביקשת? קיבלת.

 

מבקר המדינה מצא שאם פעם היו בארץ 2500 מוניות שירות נותרו 59.

 

אגב, אמנם שייך לשרשור המקביל, אבל האחראי קיבל היום קידום.

מה שלדעתי הרג את מוניות השירות זה השימוש ברב קו עם כל אזורי השירות, חופשי חודשי, הנחות, אי שימוש במזומן וכו'.

אני ראיתי פעם מונית שירות שמקבלת רב קו אבל אני לא יודע אם יש סיבות אחרות למה זה לא קרה בקני מידה גדול

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני כשעה, YoJ כתב:

לשמוע את הקולגות הגרמניים מתלוננים על הרכבות כאשר בישראל

אתה חדש מבחינת מעבר?

 

הם משווים לעבר, שאולי קצת מגזימים לגביו אבל הם לא טועים. גם אם תמצא מישהו מקומי שמתעניין הוא יסביר למה זה ככה.

 

 

יותר טוב? כן, בהולנד יותר טוב.

גם הכבישים בהולנד טובים. לדעתי אפשר לשים מגבלת מהירות של 200 לרוב הכבישים בהולנד והכול היה בסדר.

על שבילי אופניים (במיוחד בהשוואה לגרמניה) או אורבניקה אני בכלל לא מדבר.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Buki כתב:

אתה מתאר מדינה מזרח אירופאית יחסית מסודרת, צ'כיה, סלובקיה, הונגריה או משה כזה. 

 

ככה התחבורה הציבורית נראית במקומות האלו. 

תיקון, לא סלובקיה. 

 

בודפשט או בוקרשט.

 

יותר מהמר על הראשון. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, David32 כתב:

יותר טוב? כן, בהולנד יותר טוב.

גם הכבישים בהולנד טובים. לדעתי אפשר לשים מגבלת מהירות של 200 לרוב הכבישים בהולנד והכול היה בסדר.

בהולנד באמת יש תחץ מצויינת. עוד לא קרה לי שהייתי צריך שם רכב גם כשהגעתי לכל מיני איזורים כפריים ולכל מיני חורים.

 

לגבי כבישים אתה צודק לגבי הראשיים אבל כל השאר נראים כמו כביש פנימי באיזה מושב רק בלי הבתים ובלי הבאמפרים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, Night Driver כתב:

לגבי כבישים אתה צודק לגבי הראשיים אבל כל השאר נראים כמו כביש פנימי באיזה מושב רק בלי הבתים ובלי הבאמפרים.


איך אומרים, it’s not a bug, it’s a feature. הולנד מתכננת את הדרכים בהתאם למהירות שהרכב אמור לסוע בהם, בצורה מאוד מתוכננת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Buki כתב:

בודפשט או בוקרשט.

 

מצטרף לספקולנטים ומהמר על בוקרשט, כי יש בה משרדים גדולים של מספר חברות ישראליות (טבע, 888, ועוד כמה עסקים מפוקפקים בתחום ההימורים) ופות"ש מתנסח כמו מישהו ברילוקיישן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, garicho כתב:


איך אומרים, it’s not a bug, it’s a feature. הולנד מתכננת את הדרכים בהתאם למהירות שהרכב אמור לסוע בהם, בצורה מאוד מתוכננת. 

רק ציינתי עובדה, אישית מעדיף כבישים כאלה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת אני לא כול כך יודע על מה אתה מדבר. מנסה לחשוב מה יש באיזור שלי שהוא כביש מתפרק בלי סימון - ולא מוצא.

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, YoJ כתב:

כולם מסכימים כי החמצן של אירופאים זה להתלונן.

כולם מתלוננים על תחבורה ציבורית.

כמו גם שכולם מתלוננים על רפואה ציבורית.

אלו דברים שתמיד טעונים שיפור ולעולם לא יגיעו לרמה מספקת חסרת תלונות.

כנראה שהסיבה שאנחנו לא שומעים תלונות על תחב"צ ביפן זה שאנחנו לא מבינים יפנית...

 

יש גם כתבות עיתונות מהמאה ה-19... כאשר בנו את קו הרכבת הראשון במצרים מאלכסנדריה לקהיר.
לפני פתיחחת הקו זה היה מסע שארך כמה ימים.. אחרי פתיחת הרכבת זה הפך ל-4 וחצי שעות או משהו כזה.
ישר כל העם התלונן על השירות הגרוע, הרי מרחק דומה באנגליה לוקח רק 4 שעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...