Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אתמול הייתי אצל המוסך לצורך טיפול שנתי. המוסכניק טען שיש סדקים בתפוח של המשולש ושעלות התיקון היא 1100 ש"ח להחלפת שני משולשים. הבנתי מחיפוש באינטרנט שלא חייב להחליף את המשולש כולו אבל המוסך הספציפי לא עושה זאת. האם תיקון כזה אכן אפשרי, ובמידה וכן, היכן ניתן לבצע אותו?

 

הרכב הוא סוזוקי סויפט 2012.

 

תודה.

פורסם

כאשר עלות התיקון היא 1100ש"ח לשני משלושים (כולל עבודה?) , אני לא רואה איך החלפת התפוח בנפרד תהיה זולה משמעותית. (אם זה בכלל אפשרי)

בעולם המפותח, מעדיפים להחליף מיכלול שלם, על פני תיקון מיכלול. (סיבות: זמן עבודה+ גלגול העלות ללקוח).

 

דוגמא:

תושבת מנוע עשויה הרבה מתכת ומעט גומי. בכל זאת לא תמצא מקום שמשפץ אותן, מרכיב עליהן גומי חדש ומוכר אותן כמשופצות. 

פורסם

חבל על המאמץ. המשימה פשוטה - תראה כאן:

 

יש בסך הכל 3 ברגים לפרק והזרוע יוצאת במלואה :

הנה אחד נוסף:

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

ככל הנראה, המוסכניק מתאר סדקים בגומית האבק של המפרק הכדורי (תפוח).

אם זה המצב, המוטו הוא - אין חופש במפרק = אין צורך להחליף.

  • אהבתי 2

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 46 דקות, zaf כתב:

חבל על המאמץ. המשימה פשוטה - תראה כאן:

 

יש בסך הכל 3 ברגים לפרק והזרוע יוצאת במלואה :

הנה אחד נוסף:

 

 

יש אחד שהכין מדריך כזה בעברית גם על סוזוקי

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 20 שעות, IsraCar כתב:

כאשר עלות התיקון היא 1100ש"ח לשני משלושים (כולל עבודה?) , אני לא רואה איך החלפת התפוח בנפרד תהיה זולה משמעותית. (אם זה בכלל אפשרי)

בעולם המפותח, מעדיפים להחליף מיכלול שלם, על פני תיקון מיכלול. (סיבות: זמן עבודה+ גלגול העלות ללקוח).

 

 

 

 

בגדול, נכון, אבל בפועל ב 1100 ש"ח כולל עבודה אתה בסבירות גבוהה מאוד מקבל משולשים סיניים או תורקיים.

 

אני חושב שמדובר על סדקים בבוקסת

משולש. חלק גומי שמאפשר את החופש התנועה של המשולש ותמיד מופיעים בו סדקים באיזור 100-150 אלף ק"מ. 

 

בהרבה דגמים ניתן להחליף את הבוקסות האלו ולהישאר עם המשולש המקורי הקיים.

 

לא יודע אם יש כזאת אופציה בסוויפט אבל סתם אני נותן דוגמא. 

 

אופציה 1, מחיר 1100 ש"ח. 

מחליף משולשים קומפלט למשולשים תחליפיים מוצר מדבקה כלשהו. 

 

אופציה 2, מחיר 1100 ש"ח. 

מפרק את המשולשים, מחליף בהם את ההבוקסות למקרויות או של יצרן נורמלי כלשהו ונשאר עם המשולשים המקוריים של יצרן הרכב. 

 

אם יש את שתי האופציות האלו בוחר בלי לחשוב פעמיים באופציה 2. 

 

 

אם אין אופציה כזאת, אז אין, מחליף משולש.

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 20 שעות, kompy כתב:

ככל הנראה, המוסכניק מתאר סדקים בגומית האבק של המפרק הכדורי (תפוח).

אם זה המצב, המוטו הוא - אין חופש במפרק = אין צורך להחליף.

מחזק כמו שני התותחים שהגיבו להודעה. הכותב הנ"ל עוסק בתחום הרכב. אם זה המצב, הייתי ממתין לטסט השנתי, ומחליף ברגע שהתפוח נפסל.

פורסם
לפני 21 שעות, Buki כתב:

 

בהרבה דגמים ניתן להחליף את הבוקסות האלו ולהישאר עם המשולש המקורי הקיים.

 

לא יודע אם יש כזאת אופציה בסוויפט אבל סתם אני נותן דוגמא.

אפשר גם בסוויפט, מנסיון.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...