Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

JAECOO J7 מול KGM TORRES.


yossiaviel

פוסטים מומלצים

ראיתי את שניהם וצריך להגיע להחלטה .

המחיר של שניהם די דומים .

האחד [גיאקו] בעל הנדסת אנוש "סינית" לגמרי, 2 טאבלטים, מיעוט כפתורים פיזיים, גיר רובוטי , ואילו השני, הקוריאני, רכב הרבה יותר יפה [לדעתי], גם גדול מרווח יותר, עם אבזור עשיר יותר ,גיר נורמלי, והנדסת אנוש טובה עם שליטה נפרדת מולטימדיה\מזגן . גם רכב חזק יותר עם נתוני הספק עדיפים משמעותית .

 

לגבי מחירים ה-KGM נהנה כרגע מכמה אלפי שקלים בודדים הנחה לרגל כניסתה. מדובר בכ-4000 שקל .[מחיר אתר + השקה, בתנאי העברה בנקאית של כל הסכום].

בתור לקוחות  קבועים של כלמוביל, בהתחלה השארתי פרטים שם לגבי ה-גיאקו, חזרו אליי מייד, והסכימו שאני אחזיר להם את ה- ASX במחיר מחירון מלא, אומנם ללא התחשבות ב-ק"ם, ובנוסף הנחה נוספת על החדש של 3000 שקל. גם משלוח הרכב לאילת .כל זה קרה לפני הגעתה של ה-KGM .

 

לעומת כלמוביל, ההתנהגות בחברת "טלקאר" היא הפוכה, ומגובה בחוסר אכפתיות מוחלטת. בנוסף לזה שלא חזרו אליי, לקח לי זמן להשיג את האיש מכירות.

על טרייד אין, אין מה לדבר. הם לא מעוניינים. אחרי שהסברתי להם שאני יכול לקנות את הרכב שלהם ואין לי בעיה לחיות עם 2 רכבים ואסתדר לבד עם המכירה, ואחר-כך אמכור לבד, הסכימו להמשיך את השיחה. הם גם לא יכולים לשלוח את רכב לאילת. רק בבאר שבע. גם מנסים "לדחוף" בכוח מימון, למרות שאין לי צורך בזה...על התקנת איתוראן הם ממש לא מוותרים.

ידוע לי שהתמורה לכסף , הרבה יותר טובה בטורס, לאומת הגיאקו 7 .

מצד שני רמת השירות בכלמוביל כאן באילת, ברמה אחרת לגמרי. אני מכיר שם את כל העובדים, וחלקם גם לקוחות שלי.

לא יכול לומר אותו דבר על זכיין טלקאר, שנמצא ממש מולם.

קיצר, קצת דילמה...

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אישית בשניהם לא בהכרח הייתי בוחר, לא חסרים דגמים אחרים שמציעים איכות טובה יותר עם ביצועים טובים יותר.

בכל מקרה מבין האפשרויות האלו הייתי מעדיף את הkgm בזכות גיר אוטומטי, וזה שלדעתי הוא רכב יותר בשל מבחינת התנהגות כביש והנדסת אנוש. 

לעניין היבואן אני מבין אותך וזה לא כיף לקנות מסניף שמתנהל ככה, אבל מצד שני אני מאמין שתוכל לקבל מחירון בשוק הפרטי בלי טובות שלהם ובסוף אתה גם לא בקשר איתם אחרי הקניה למעט אחריות שהם מחויבים אליה. בשביל רכב טוב יותר שווה "לסבול" קצת יותר. או להחליף סניף

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי פות"ש גר אילת. להחליף סניף = לנסוע לבאר שבע. לא בדיק ישים.

 

לפי התיאור - לי בכלל לא היתה דילמה, ובין השניים הייתי בוחר את הג'אקו ולו רק בגלל השירות.

  • רעיון טוב! 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, yossiaviel כתב:

קיצר, קצת דילמה...

לא מכיר את המכוניות אז מתייחס רק למה שכתבת, רכב א' לדעתך ולפי הנתונים היבשים יותר טוב מרכב ב'.

 

שרות היבואן זה משהו שאתה צריך פעם אחת, אחרי שסיפקו לך את האוטו, כבר לא מעניין שרות היבואן.

הרכב נשאר איתך כמה שנים, אתה נוסע בו כל יום. 

 

 

לא מבין בכלל איך אפשר להשוות חוויה נעימה יותר בתהליך רכישה חד פעמי וקצר לחוויה נעימה יותר בהמלך כל שנות שימוש ברכב. 

 

אתה קונה את האוטו, לא את היבואן. 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיך שכתבת את הפוסט,

 

1. אתה אוהב יותר את הKGM 

2. אתה מחפש שירות טוב, יותר מאשר רכב טוב.

 

אני עם buki.

עריכה אחרונה על ידי rev-Match

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה דווקא שני אלה? 

יש מנעד כל-כך רחב של כלי רכב, שבאמת מסקרן אותי למה החלטת ששני אלה הם המועמדים הסופיים? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

למה דווקא שני אלה? 

 

אנסה לענות, על פי הדעה האישית שלי ,

 

לאחר סינון הגיפונים החשמליים הסיניים, כי סתם לא בא לי להיות שפן ניסיונות של מוזרויות התפעול שלהם, יחד עם רשימות תלונות\תקלות אין-סופיות שמופיעות בפייסבוק + המתנות מורטות עצבים בתחנות הטעינה, הם ירדו מהפרק [כרגע] לחלוטין .

 

בעתיד, כאשר יגיעו רכבים יותר בשלים למדינתנו, וידידותיים יותר למשתמש , עם טווח ומחיר ראוי, אשקול בחיוב את העניין...

 

בסגמנט שאני מעוניין, מה שנשאר זה ה-טוסון, קיה, אוטלנדר, טויוטה, מאזדה.

רכבים אירופאיים לא לקחתי בחשבון. טובים ככל שיהיו, אין לי עניין בהם .

טוסון וקיה , נדחקו הצידה. גם חריגה מהתקציב המקסימלי, ושמועות פה ושם על תקלות גיר וצריכת שמן.

אוטלנדר. רכב טוב 7 מושבים, אין לי צורך בכזה. 

טויוטה ? מחירי אש ! היבואן ממש עף על עצמו כאן . קורולה קרוס ב- 180 ?  הדגם המאובזר מגרד את ה-200 ? נו באמת ...

 

 שכחתי לציין שהקצבתי סכום מסויים, ולא רוצה לחרוג ממנו. עד  175K.

 

ב-175000 שקל, בחרתי את 2 אלו . 2 גיפונים טורבו בנזין, האחד עם הנדסת אנוש "סינית" נטו, ואילו השני, שבעיניי נראה הרבה יותר טוב, עם תפעול רוב המערכות עדיף משמעותית ומאובזר בנדיבות .

בשבוע הקרוב כנראה אסע לבאר-שבע, ואנסה לסגור את העסקה .

לא הייתי פוסל רכב טוב או רכב מסויים, בגלל שהאיש מכירות באולם, קם על הצד השמאלי באותו יום, וירד לו החשק למכור .

 

מקווה שאסגור עסקה עם אחד מהם. עם עדיפות לרכב הקוריאני . אם לא עכשיו, בחודש ינואר 2025 .

ובכלל, גם במקרה שאצטרך לחיות עם שלי כמה חודשים נוספים, או שנה, אין לי בעיה עם זה...

להיכנס, להניע, לנסוע. עם מזגן מעולה בכל מזג אוויר. בלי לבצע דוקטורט ואפליקציות לפני .

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, yossiaviel כתב:

 

 

לאחר סינון הגיפונים החשמליים הסיניים, כי סתם לא בא לי להיות שפן ניסיונות של מוזרויות התפעול שלהם, יחד עם רשימות תלונות\תקלות אין-סופיות שמופיעות בפייסבוק + המתנות מורטות עצבים בתחנות הטעינה, הם ירדו מהפרק [כרגע] לחלוטין .

 

בעתיד, כאשר יגיעו רכבים יותר בשלים למדינתנו, וידידותיים יותר למשתמש , עם טווח ומחיר ראוי, אשקול בחיוב את העניין...

 

 

 

תודה על התשובה המפורטת. דבר אחד לא מסתדר לי, אם אתה לא רוצה להסתכן עם ג'יפון חשמלי סיני חדש בארץ, איך אתה סומך על גיפון בנזין שרק עכשיו הגיע עם מכלולים לא מוכרים, אמינות גיר לא מובטחת והנדסת אנוש דומה לשל החשמליות הסיניות ? 

המערכת הנעה הזו קיימת בצ'רי מ2020 ואין הרבה מידע על אורך החיים של המצמדים בגיר וזמינות החלפים.  

 

ושכחת לרשום למה המאזדה נפסלה 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה אני לא מבין כ"כ את תהליך קבלת ההחלטות שלך -

אתה לא רוצה חשמליות, אירופאיות וקיה ויונדאי בגלל תלונות איזוטוריות או לא בפייסבוק - שאתה כנראה יודע שכל דבר מנופח למימדים לא פרופציונאלים.

מצד שני המתמודדות שלך זה שני רכבים שלא מוכרים בשוק, מיצרנים חדשים פה, ההגדרה הכי טובה שיש  לחתול בשק.

 

והשיא - אתה מתאר את עצמך בעל קשרים טובים ונהנה מהשירות כל כלמוביל, אבל פוסל רכב מעולה שעבר עדכון - כי יש לו 7 מושבים. אז מה? תקפל את ה-2 האחוריים. תשאר עם 5. 

 

אגב, טויוטה אולי יקרות יותר קצת ברכישה, אבל במכירה הן גם נוטות לשמור על ערכן בצורה עדיפה.  בוא נגיד שעוד 3 שנים הפער בין מה שתשלם על טויוטה קורולה קרוס או RAV4 יהיה נמוך משמעותית בין מה שתשלם על גאקו או KGM. 

 

אגב 2, אני מתרשם שאתה מחליף רכבים בצורה די סדירה, לא יודע אם הייתי נמנע מהקיה והיונדאי. 

 

 

 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, 

עם זאת אני לא מכיר הרבה מידע לגבי האמינות של הדגמים שהם לא רקסטון כי הם נמכרו פה בכמות איזוטרית וגם אין לי מושג כמה מידע יש לגבי השילוב מנוע-גיר שלו. 

 

ואגב 3, משום מה לא שקלת את ה-צ׳רי. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמאזדה cx30 או cx5 הכי מתאימים לצרכים שלך.

יחידות הנעה פשוטות ואמינות, הנדסת אנוש טובה וכבונוס גם תא נוסעים מאוד איכותי.

אם אתה נוטש את כלמוביל, כדאי לך ללכת על משהו מוכר.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין ההלצות כאן כבר בכמה שירשורים על ה cx30. 

רכב צפוף למדי ולא יחודי, נופל בהרבה מה cx5. 

 

ואנקדוטה חשובה. היבואן דוחף חזק את ה 30 כי יש כמות במלאי שלא זזה כבר כמה חודשים, אוטוטו מגיע לאפס קילומטר.  זה לכשעצמו כבר מינוס (יש ככל הנראה הרבה סיבות למה המלאי הזה לא זז) 

היה כאן שירשור בנושא, היבואן דחף לרכוש רכב שכבר עמד במלאי. לא הצלחתי למצוא השירשור. 

כמו כן לא מזמן היה קמפיין שיווקי חזק שדחף את ה cx30 , כל הסימנים מעידים שמשהו תקוע 😐

 

ט.ל.ח

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה cx5 ו- cx30 הן היחידות בקטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים שמציעות יחידת הנעה קחאסית - מנוע אטמוספרי ותיבה פלנטארית.

ההבדל בין ה- cx5 ל-  cx30 הוא רק הממדים ו-18k שח הפרש במחיר בגרסאות הבסיס.

למי שהאמינות חשובה - אלה הרכבים שכנראה יפגינו את האמינות הגבוהה ביותר למשך השנים.

כבונוס, מציעים גם דגמי מאזדה תאי נוסעים מאוד איכותיים והנאה מנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...