Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי דוח מהירות ממצלמה בחיפה לפני מנהרות הכרמל על חריגה של 21 קמש מעל 50 קמש , ממליצים לי להגיש בקשה להישפט כי המצלמות לא אמינות ולא עומדות במישפט , מה הסיכון בפעולה הזאת והאם יש חדש לגבי ההכרה המישפטית בתוצאות המדידה של מצלמות אלו ,

תודה 

פורסם

הלוואי שזה היה כך 

זה 750 שקל עם 8 נקודות !!!

למרות שכבר 15 שנה אני ללא דוחות תנועה , לפי מרפי דווקא עכשו אקבל עוד איזה דוח או שניים ...

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, מג23 כתב:

קיבלתי דוח מהירות ממצלמה בחיפה לפני מנהרות הכרמל על חריגה של 21 קמש מעל 50 קמש , ממליצים לי להגיש בקשה להישפט כי המצלמות לא אמינות ולא עומדות במישפט , מה הסיכון בפעולה הזאת והאם יש חדש לגבי ההכרה המישפטית בתוצאות המדידה של מצלמות אלו ,

תודה 

מאיפה המידע שהמצלמו. לא אמינות?? לפני כשנתיים פסק בימש לתעבורה בבאר שבע שהמצלמות אמינות וניתן להרשיע על סמך קריאותיהן.תוכל לבקש להשפט וביום המשפט לנסות להגיע להסדר עם התובע על הורדת 1 קמש , כדי לרדת לדרגת קנס נמוכה יותר

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, fatboy1340 כתב:

מאיפה המידע שהמצלמו. לא אמינות?? לפני כשנתיים פסק בימש לתעבורה בבאר שבע שהמצלמות אמינות וניתן להרשיע על סמך קריאותיהן.תוכל לבקש להשפט וביום המשפט לנסות להגיע להסדר עם התובע על הורדת 1 קמש , כדי לרדת לדרגת קנס נמוכה יותר

ולמה שהתובע יסכים אם ההרשעה בטוחה? (שואל בשביל להבין, לא מתנגד חלילה)

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם
Just now, itzik123 כתב:

דעות סותרות

היות ומדובר בנוהל פנימי של המשטרה, ההנחיות מתי להמיר יכולות להשתנות מהיום למחר ולכן לא ניתן לדעת.

עם עבר נקי של 15 שנה בהחלט יתכן שימירו. 

אין מה להפיסד בלבקש, חוץ מהעובדה שצריך לשם כך להודות באשמה, ואז אם רוצים להשפט זה יכול לשמש נגדך.

  • אהבתי 1
פורסם

מדובר במצלמה משולבת רמזור/מהירות.

זו דרך עירונית, ורוב הנהגים מפספסים את ה-426 של 50 קמ"ש 100 מ' לפני הצומת (מדובר ביציאה מכביש 4, שבה יש תמרור מהירות מותרת 70).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 שעות, אלעדית כתב:

זה 250 בלי נקודות?

לדעתי שלם והמשך בחייך

[כל הכתוב להלן, בהנחה שאני זוכר נכון מה שראיתי בקובץ חנ"א]

 

הגבול בין קנס סמלי לבין קנס גבוה+נקודות בתוך העיר הוא לא 25 קמ"ש, אלא 20 קמ"ש.

כך גם הגבול הבא, בין קנס גבוה+נקודות לבין עונשים הרבה יותר כואבים, 40 קמ"ש ולא כמו בבינעירוני ששם זה 50 קמ"ש.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...