Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה קטנה על הפעלה טכנית של כמה כפתורים -רנו מגאן קופה.


moshikop
שימו לב! השרשור הזה בן 6910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בור נגדיר את זה ככה - כל פעם שהוא פותח (פותח את מה?) מהמקום, מע"ץ צריכים לבוא ולסתום חור בכביש. חלק גדול מהחורים בכביש נגרמו בגלל ש-Opel Astra יצאה מהמקום.

אז אני מבין שהוא תושב חיפה.. :-)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגיר כידוע לכם יש L,S,D..

L=LOW

S=SLOW

D=DRIVE

לא משהו אחר...

לא משהו אחר? והלא יתכן ש- S=Slope?

 

ואגב, הממסרה בלאנטיס שונה בעליל מזו שבמגאן, לכן דבריך לא רלוונטיים לשרשור זה.

במגאן אין כלל כפתור HOLD, והסיכוי גדול שהתיבה מתנהגת באופן שונה בין מצביה והכפתור האלקטרוני (אם קיים).

בכל אופן, אתה מוזמן לקרוא את התרשמותי מהתנהגות התיבה כשה-HOLD לחוץ בלאנטיס בציר 96'.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...