Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: איך נפלו גיבורים - או איך התחדשתי ב- BYD SEAL כפולת מנועים


הלוחש למכוניות

פוסטים מומלצים

רק לידע כללי, התראת שטח מת הוסיפה בהיילנד (לא במסך).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני כשעה, green כתב:

אין לוח מחוונים, אין ידיות למגבים, אין ידיות לכיוון המראות, אין כפתור לפתיחת תא הכפפות, אין ידיות לכיוון פתחי האוויר, אין מוט איתות, אין מוט הילוכים (כל הפעולות הללו מבוצעות ממסך המולטימדיה ו/או מההגה), אין אנדרואיד אוטו ואפל קאר, אין וייז, אין חיישני חניה, אין רדאר, אין ידיות דלתות רגילות אלא ידיות שקועות שנפתחות רק ידנית, אין בקרת שיוט רגילה אלא אחת מיוחדת שכוללת בלימות פאנטום, אין בקרת סטייה מנתיב רגילה אלא אחת שמתבטלת ל- 7 ימים לאחר כמה פעמים שלא נגעת בהגה כמו שצריך, אין את האפשרות לסגור את יציאת המיזוג מול הנוסע כשהנוסע יושב ברכב והוא צריך לקפוא בניגוד לרצונו, אין אפשרות לכוון את פתחי האוורור של יציאות המיזוג לגובה הפנים אלא רק עד לגובה החזה, אין התראות זיהוי שטח מת במקום הטבעי להם במראות אלא במסך המולטימדיה באמצע הרכב, אין בלימה אוטונומית לאחור, אין כיסוי לגג הפנורמי, בידוד הרעשים ככה ככה, נוחות הנסיעה ככה ככה, עמידות החומרים ככה ככה (בדגם ההיילנד אמור להיות שיפור אבל חובת ההוכחה על טסלה), יש רק דרגת רגנרציה אחת הגבוהה ביותר בעזיבת דוושת התאוצה, מרווח הפנים במושב האחורי מצומצם, ישיבה נמוכה במיוחד יחסית לריצפת הרכב,

אם אלה החסרונות, לא הייתי מתקרב לרכב כזה. אבל אולי זה רק אני. 
אנדרואיד ואפל לא מהווים אצלי למשל לבחור בעד או נגד אבל צורת השליטה והמגבלות שלה כמפורט למטה הם בהחלט שיקול לפסילה. 

 

 אין את האפשרות לסגור את יציאת המיזוג מול הנוסע כשהנוסע יושב ברכב והוא צריך לקפוא בניגוד לרצונו, אין אפשרות לכוון את פתחי האוורור של יציאות המיזוג לגובה הפנים אלא רק עד לגובה החזה, אין התראות זיהוי שטח מת במקום הטבעי להם במראות אלא במסך המולטימדיה באמצע הרכב, אין בלימה אוטונומית לאחור, אין כיסוי לגג הפנורמי, בידוד הרעשים ככה ככה, נוחות הנסיעה ככה ככה, עמידות החומרים ככה ככה (בדגם ההיילנד אמור להיות שיפור אבל חובת ההוכחה על טסלה),

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, green כתב:

איזה רכב מביניהם תיקח את הדגם הקלאסי או דגם אוונגרד? האם הדברים שציינתי בדגם האוונגרד הם לא חסרונות בעינייך? אולי הם בכלל יתרונות בעינייך? הסבר פרט ונמק.... 


סביר להניח שאת הקלאסי - אבל יש אבל.
אני יכול לחיות עם הרבה מאוד דברים שאין להם כפתורים פיזיים בקוקפיט , עד לגבול מסויים. השאלה היא גם עד כמה זה מפריע (היו כאלה שהתלוננו על אותם דברים ב 3008 בהקשר של המזגן - אבל לי באופן אישי זה לא מפריע כי ההתעסקות שלי עם המזגן היא דיי אפסית - בשביל זה יש בקרת אקלים טובה שתעשה את העבודה. הוא עובד תמיד ועל טמפ' דיי קבועה ברוב המקרים - ודווקא ב 3008 יש כפתור פיזי שמביא אותך ישר למסך של המזגן, כך שהניווט הוא דיי מהיר לנקודה הזו).

מהצד השני של הסקאלה (אנשים שהם כבר בגיל פנסיה אבל לא ממש מאותגרי מסכים אלא מסתדרים איתם סבבה לגמרי) אני יכול לומר לך שההורים שלי נהגו על הטסלה (מודל Y) לפני איזה שבועיים\שלושה ודווקא כן אהבו את החוסר כפתורים ותא הנוסעים (חלק הקדמי) שהוא נקי לגמרי מכפתורים - וממש לא חזרו עם תלונות על הנושא הזה (על הבלימה הרגנרטיבית דווקא כן - אבל זה לא היה דיל ברייקר, זאת אומרת שהם היו מתרגלים לזה בסופו של דבר אם היו בוחרים בה).

לא יודע מה לומר לך כי זה מאוד משתנה בין נהג לנהג.

יכול להיות שבהסתכלות שלנו יש גם כאלה שיש להם איזה בעיה והם חייבים כל הזמן להתעסק עם הכיוון של המזגן או המראות או השד יודע מה - והם פשוט "חיים" על נגיעה בכפתורים כל 3.5 שניות בממוצע, ויש כאלה שלא מתעסקים בזה, פשוט מכוונים פעם אחת וזהו. בפעם הבאה זה מניעים ונוסעים. 
בשבילי - ברגע שזה עובד טוב, אני מכוון פעם אחת ואין לי עוד מה להתעסק עם הכיוונים של זה יותר.

בנוגע לווישרים למשל - אני יכול להסכים עם מה שאתה אומר ויכול גם שלא. הרי אם החיישני גשם עובדים כמו שצריך ואני לא צריך להתעסק עם כיבוי או כיוון שלהם כל 2 טיפות גשם - אז זה סבבה, לא איכפת לי שלא יהיה לזה כפתור פיזי. אם הם עובדים חרא, צריך שתהיה אפשרות קלה להתמודד עם השיט הזה.

לסיכום:
כמו שאתה מבין זה גם תלוי איך המערכות עובדות, עד כמה הן אפויות (או לא). ממה שאני זוכר המערכת בטסלה למשל נחשבת לאינטואיטיבית ומהירה (תקן אותי בעניין הזה אם זה לא מדוייק) וברור שלמהירות התגובה יש איזה משמעות מסויימת בחוויה הסופית של "הכל במסך". 
אם המסך מגיב כמו טיל, אתה תוך זמן קצר מתפעל אותו כבר בעל פה והכל הולך לך מהר. אם המסך מגיב באיטיות, זה מרסק את כל החווית שימוש בו, ואז באמת כל פעולה הופכת להיות איטית מאוד וגוזלת הרבה תשומת לב וזמן.

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, להגיד על טסלה שהיא פחות טכנולוגית מכל רכב אחר, בפרט רכב סיני זה.... די הזוי.

כמות ה r&d שהושקע ברכב הזה וביכולות הטכנולוגיות שלו - ב byd יגיעו לשם אולי עוד 15 שנה, וגם אז לא יסגרו את הפער.

 

אנשים מדברים פה על חיישני חנייה ורדאר, כאילו אנחנו ב 2010. תפתחו יוטיוב ותראו מה היכולות של ה fsd מגרסה 12 ומעלה (הנוכחית 12.3.6) ותראו מה זה רכב מהעתיד. אלו יכולות שבאמצעות עדכון תוכנה יכולות להגיע לכל טסלה מהשנים האחרונות, בהנחה והרגולציה המקומית מאפשרת. כמות החומרה והאלגוריתמיקה שיש מאחורי התוכנה שמריצה את הרכב הזה, וכל ה data שנאסף במשך שנים שמאפשר לרכב לנהוג ברמה של בן אנוש ולפעמים אפילו יותר מזה, מוערכת במאות מליונים אם לא מיליארדים של דולרים. טסלה היא אחד הלקוחות הכי גדולים של נווידיה ואת הצ'יפים שמריצים את ה ai על גבי הרכב הם פאקינג מתכננים בעצמם! לדעתי, זה הרכב היחיד (!) שנמכר פה שאשכרה שווה את המחיר שלו. טסלות ישנות שמזמן יצאו מאחריות עדיין מקבלות עדכוני תוכנה ופיצרים חדשים. במקרה של byd זו תהיה תמימות לחשוב כך. הם פשוט יעברו לדגם הבא וישכחו בכלל שהיה להם רכב כזה. כמו כן, נראה שהרבה מהתלונות שלך נפתרו במודל החדש.

 

תתחדש על הרכב ותיסע בדרכים טובות, אבל בתור מישהו שהפרנסה שלו תלויה בלהבין ברכבים אותי לא הרשמת.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרונות של הטסלה הם תוכנה ואפליקציה יציבים ומבושלים בצורה כמעט אופטימאלית. בנוסף, אין צורך בטיפולים שוטפים. בנוסף, נצילות הכי טובה ביחס לכל המתחרות. הסיל עם סביבת נהג מאוד מושכת ומראה נכון לטעמי. בנוסף רשת מוסכים רחבה יחסית ואחריות גדולה מלטסלה. שני הרכבים איכותיים וטובים. אני בהחלט הייתי מתלבט קשות בין שני הרכבים הללו אם הייתי כרגע לפני החלטה, אבל מניח שהייתי הולך עם הטסלה בגלל בשלות הפלטפורמה.  בכל מקרה, לכל רכב יש יתרונות וחסרונות והבחירה בסיל/טסלה מתאימה לאחד ופחות לאחר....

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מהשטויות ואז נעבור לדברים הרצינים. (אני מתייחס לדגם הקודם עם הידיות ליד ההגה)

 

לפני 13 שעות, green כתב:

אין לוח מחוונים, אין ידיות למגבים, אין ידיות לכיוון המראות, אין כפתור לפתיחת תא הכפפות, אין ידיות לכיוון פתחי האוויר

מתרגלים מהר מאד ואתה לא תאמין לי אבל לא באמת צריך את כל הכפתורים האלו, את תא הכפפות וידית לכיוון מראות אתה לא באמת צריך נגיש, ידיות למגבים יש כפתור בידית וברגע שלחצתה אתה גם מקבל אתכל האפשרויות עם שליטה מההגה. הדבר היחיד שאתה באמת צריך זמין ואכן פחות מוצלח זה כיוון פתחי אוויר

 

לפני 13 שעות, green כתב:

אין חיישני חניה

יש טסלה וויזן שמעידכון תוכנה לעידכון תוכנה משתפר וכבר כרגע הוא מאד פונציונלי ועוזר בחניה + יש מצלמות בכל צידי הרכב ככה שחניה זה ממש לא הבעיה ברכב.

 

לפני 13 שעות, green כתב:

אין רדאר

ראדר זה לא פיצר זה דרך לממש פיצר, את הפיצר של נהיגה אוטונומית יש ולמעשה זה אחד מהטובים ביותר בשוק

 

לפני 13 שעות, green כתב:

אין אנדרואיד אוטו ואפל קאר, אין וייז,

חיסרון ענק, מקווה שישתנה

 

לפני 13 שעות, green כתב:

אין ידיות דלתות רגילות אלא ידיות שקועות שנפתחות רק ידנית,

לא ברור לי מה זה ידנית, למייטב זיכרוני (וכאחד שהיה לו לפני 3008 GT) גם בשאר הרכבים אין ידיות אוטומתיות, לגבי הדרך שהידית עובדת מתרגלים ואז זה הופך להיות מאד פשוט

 

לפני 13 שעות, green כתב:

אין בקרת שיוט רגילה אלא אחת מיוחדת שכוללת בלימות פאנטום, אין בקרת סטייה מנתיב רגילה אלא אחת שמתבטלת ל- 7 ימים לאחר כמה פעמים שלא נגעת בהגה כמו שצריך

שטויות, המערכת עובדת מדהים ויותר טוב מכל מערכת אחרת. במשך שנה וחצי היה לי בלימה אחת מוזרה של הרכב. לגבי ההגה, אני מודה שחיישן על ההגה היה מאד נחמד אבל מהר מאד אתה מגלה שמספיק להניח את היד על ההגה ואין שום ניתוקים.

 

לפני 13 שעות, green כתב:

אין את האפשרות לסגור את יציאת המיזוג מול הנוסע כשהנוסע יושב ברכב והוא צריך לקפוא בניגוד לרצונו, אין אפשרות לכוון את פתחי האוורור של יציאות המיזוג לגובה הפנים אלא רק עד לגובה החזה,

אפשר לסגור את המזגן לנוסע ליד, אני 1.93 ואין שום בעיה לכוון את המזגן לגובה הראש.

 

לפני 13 שעות, green כתב:

אין אפשרות לכוון את פתחי האוורור של יציאות המיזוג לגובה הפנים אלא רק עד לגובה החזה, אין התראות זיהוי שטח מת במקום הטבעי להם במראות אלא במסך המולטימדיה באמצע הרכב

וזה משנה כי? הרכב מציג לך את השטח מת + חיווי על רכב בשטח המת במסך בצורה מאד ברורה + התראה קולית אם אתה מפספס + התערבות אקטיבית בהגה אם לא שמתה לב ואתה מנסה להשתלב.

 

לפני 13 שעות, green כתב:

אין כיסוי לגג הפנורמי

קניתי אפטר מארקט כיסוים לגג הפנורמי עוד לפני שקיבלתי את הרכב מכל האנשים שהפחידו אותי. שנה וחצי עברה ועוד לא פתחתי את הקופסה. אני לא מבין על מה כל הרעש. שוב אני 1.93 והראש מאד קרוב לגג, לא מרגיש את גלי החום שהבטיחו לי בקיץ ולמעשה יש לך שליטה על המזגן מהטלפון, מדליקים מרחוק 5 דקות לפני שאתה מתקרב לרכב ועד שאתה מגיע לרכב הרכב קריר ותענוג. אין יותר להיכנס לרכב, לפתוח את כל החלונות להפעיל מזגן על מקס, להזיע 5 דקות ואז לסגור הכל.

 

לפני 13 שעות, green כתב:

בידוד הרעשים ככה ככה, נוחות הנסיעה ככה ככה, עמידות החומרים ככה ככה (בדגם ההיילנד אמור להיות שיפור אבל חובת ההוכחה על טסלה)

מאד סוביקטיבי. האיכות חומרים, נוחות ובידוד ב 3008 יותר גבוה, זה הופך הטסלה לפח? ממש לא, האיכות יותר גבוה מרוב הרכבים בשוק.

 

לפני 13 שעות, green כתב:

יש רק דרגת רגנרציה אחת הגבוהה ביותר בעזיבת דוושת התאוצה

הדבר הכי מדהים והפיצר שאני הכי אוהב ברכב. זה רכב חשמלי, אין שום היגיון להשתמש בבלמים אם זה לא בלימת חירום. עובד מדהים, מאד אינטואיטיבי, מגדיל את הטווח, משפר את הבטיחות (הבלמים תמיד קרים ובמצב טוב למקרה חרום כי לא משתמשים בהם), ומקטין עלויות אחזקה של הרכב.

 

לפני 13 שעות, green כתב:

מרווח הפנים במושב האחורי מצומצם, ישיבה נמוכה במיוחד יחסית לריצפת הרכב

אני מסיע 3 ילדים מאחור, ילדה בכסא תינוק + 2 בבוסטרים קטנים, חיים יפה מאד.

למבוגרים, אכן הישיבה נמוכה אבל עד היום אף אחד לא התלונן גם בנסיעות ארוכות.

 

לפני 13 שעות, green כתב:

אין מוסך קרוב לביתך, יש סופרצ'רג'רים, אין טיפולים שוטפים

חסר מוסכים, אישית עוד לא נזקקתי למוסך. שתי הנקודות הבאות גורמות לי לחשוב שבזבזתי סתם זמן כי אתה סתם מחפש צומת לב :)

 

בקיצור, הרבה טקסט שרובו חסר תוכן במטרה לנפח ולהציג כל דבר כחיסרון.

לא יודע למה השירשור הזה הפך להיות כן טסלה, לא טסלה ויותר גרוע למה אני השגריר של טסלה, אני יסכם לך את החיסרונות מבחינתי:

- אין וויז!!

- אי אפשר לכוון פתחי מיזוג בלי המסך

- קוטר סיבוב של הרכב על הפנים, מתגעגע לפיזו שהייתי עושה פרסה בלי לחשוב פעמים.

וזהוא, בכל השאר הוא מקביל או מתעלה על רכבים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי motizkn
  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחת לציין ברשימת החסרונות של הטסלה:

היא לא נוערת

אי אפשר להאכיל בתבן

 

(אני מכיר כאלה שפסלו את טסלה בגלל הנדסת האנוש המוזרה, מובן ומקובל, אבל הרשימה הזאת מרימה להטרלה)

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מצחיק 6

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע על טסלה Y RWD כבר שנה ומאד מרוצה, למרות שחששתי גם מכל עניין השליטה מהמסך - זה ממש עובד טוב ואחרי הסתגלות קצרה לא מתלוננים על זה יותר. מה שכן אם היו מורידים לי את המנופים כמו בהיילנד לא יודע כמה הייתי אוהב את זה. בתמרון חניה צפוף למשל לעשות רוורס/קדימה קטנים זה מאד נוח עם הידית, אם הייתי צריך להושיט יד למסך כל שניה זה היה מעצבן ממש. גם איתות מכפתור בהגה לא נשמע לי נוח אבל אולי זה עניין של הרגל.

 

לגבי החסרון של קארפליי/אנדרואיד אוטו - אני קניתי מתאם שנותן קארפליי מלא על המסך (בתוך הדפדפן), דורש 2 לחיצות בתחילת נסיעה להפעלה, ובכל זאת - לא משתמש בזה בכלל. אני מעדיף את הטלפון שיושב בזרוע ליד המסך כמסך ייעודי לוייז שתמיד שם, וכל שאר התפעול של הרכב במסך הראשי, למה לא לנצל עוד מסך שיש לי גם ככה ולהתחיל לעבור בין מסכים כל פעם שרוצה לראות תצוגה אחרת? 

 

הידיות ברכב זה תכנון גרוע לגמרי, לא סובל את זה, וכל מי שמנסה להכנס לטסלה פעם ראשונה מסתבך, אם היו נשלפות חשמלית זה היה עדיף כנראה.

 

לגבי החום מהגג - אני כן סובל מזה, יש לי כיסוי בד שאני שם בחודשי הקיץ ומוריד בחורף, פותר את הבעיה לגמרי.

 

הנוחות מצויינת וגם ההתנהגות מפתיעה לטובה בכבישי נהיגה, אין לי קרקושים ובעיות הרכבה, הכל מרגיש מוצק ואיכותי.

ה-Y מאד מרווחת נוחה ושימושית, עם תא מטען ענק ועם קיפול מושבים אפשר לעשות הובלות דירה. חבל שאין בתא מטען שום פתרונות עיגון כמו באוקטביה למשל.

 

ממה אני לא מרוצה? מהטווח, בפועל 250 קמ בנסיעות בתוך חיפה, אין בעיה עם זה כי יש מטען בבית. 

בבינעירוני אפשר לגרד 350 עם נהיגה מאד מודעת, בעיקר לא לעבור 110 קמש שזה מאד מגביל ומתיש, כבר ב-120-130 הטווח נחתך משמעותית וזה לא כיף.

מצד שני גם בדיעבד לא הייתי קונה LR רק בגלל זה, לא שווה לי להוסיף 40 אלף בשביל נסיעות ארוכות פעם ב שאפשר להתגבר על העניין עם 10 דקות במטען מהיר (סופרצ׳רג׳ר או אחר).

 

לגבי ה-BYD נראה שזה אחלה רכב בסה״כ, עדיין הייתי בוחר בטסלה בגלל הבשלות. רכב זה מוצר מורכב שלוקח זמן לכל חברה לשייף אותו ולהגיע לרמה טובה מבחינת איכות/באגים/פיצ׳רים וכו׳.

  • אהבתי 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שלהמון טסלות ובפרט המודל Y יש סימן יפה יפה בפגוש האחורי (בעיקר באחת הפינות של הפגוש) כי מישהו פישל ברוורס. כנראה שהתבססות על מצלמה בלבד לא מספיקה.
השאלה שלי היא: אי אפשר להתקין חיישני רוורס אפטרמרקט ולפתור את הרכב מהחסרון הזה לפחות? נשמע לי פשוט מאוד.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני כשעה, hans כתב:

הרשימה הזאת מרימה להטרלה)

 

אין שום הטרלה, יש דברים יותר מהותיים ופחות מהותיים ברשימה הזאת אבל תעבור עליה בצורה יותר רצינית ותחשוב ממש על חיים בפועל עם רכב כזה.

 

בשורה התחתונה פעולות שאתה מבצע בצורה אינטואטיבית, קלה, קצרה ועיוורת ברכבים עם תפעול קלאסי הן הרבה יותר מסורבלות בטסלה, איך שלא תסובב ותתרץ את זה (יש עוד רכבים אחרים עם תפעול בעייתי אבל לא ברמה של טסלה).

 

עכשיו מילא הדברים היו נעשים כדי להטיב את הנדסת האנוש לדרך מתקדמת וטובה יותר, אבל זה לא המצב, מדובר ברצון ליצור גימיקים בכל מחיר כדי למשוך קהל לקוחות שזה עובד עליו ולחסכון בכסף בעלויות ייצור וכו' לדעתי.

 

אז לנפנף את החסרונות האלה כחסרי חשיבות או אפילו לא להתייחס אליהם כחסרונות לדעתי זה עצימת עיניים או דרך מחשבה מ א ד סתגלנית. אין לי בעיה עם זה אני לא זה שנענש מהחיים עם טסלה.

 

אז נכון אפשר להסתגל לאותם חסרונות, אבל הם מקשים עליך את החיים וגורמים גם לבעיה בטיחותית. אפשר להסתגל גם לרכב על חמור עם שוט הצלפה.

 

עכשיו מעבר לחסרונות התפעול יש גם חסרונות אחרים ברשימה הזאת (אני קורא להם "חסרונות", אחרים אולי לא יראו בהם חסרונות כאמור).

 

אבל שוב כנראה שיש אנשים סתגלניים יותר ממני או עם מחשבה קלילה שלא לומר שטחית יותר ממני שפוטרים הכל שזה "שטויות", "יהיה בסדר", "נסתדר".

 

אני שמח בשבילם, אני כנראה יותר "מעמיק" ו"כבד" במחשבה ומעדיף לבחור ברכב אחר. כן זה בפירוש סיבה מספיק טובה בשבילי לפסול את הרכבים האלה.

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש אורי!!! נהניתי מאוד לקרוא את הפוסט שלך @הלוחש למכוניות

 

אני עוד יותר שמח לראות שהתגברת על החשש שלך מהשוק הסיני - כל עוד מדובר במוצרים של קונצרנים שלהם - אתה קונה מגופים עסקיים ענקיים וכל נושא החשש מחלפים וידע - הוא פחות או יותר חסר בסיס בדיוק כמו הנזק שרב סרן שמועתי עושה כאן לרכבים צרפתיים, שנכון - לא הן ולא הסיניות יהיו חפות מבעיות מצד שני אשליית אמינות שמתבססת על זמן בין תקלות ארוך הודות לחלקים יקרים יותר - מתפרשת בתחזוקה יקרה יותר כאשר משהו כן קורה. - באופן מאוד מוזר חוק שימור החומר, למעט מקרי קיצון - עובד כאן יפה מאוד גם בפן הכלכלי ואני מאמין שהתיאוריה הזו שלי תוכיח עצמה עבורך לאורך זמן. 

 

אהבתי מאוד! את הA6 שלך - ובקטע הזה בזיקר, מהמערכת לא היתה מצליח להנות אם כי הרכב בפני עצמו פשוט מדהים. 

הXPENG גם מתמודד ראויה ביותר וגם SERES אם מדובר ב5 - ממש ממש התרשמתי. 

 

מאידך - בפן האישי שלי - למדתי להבין שיש דבר כזה "יותר מידי כוח" עבורי והאיזון שאני, באופן אישי אוהב הוא בין 250-350 כוחות סוס וזינוק בין 6-8 שניות - רוב הרכבים שחורגים מהאזור הזה, עבורי זה כבר לא 0-100 אלא 0 לבחילה מוחלטת. 

 

ובקטע הזה אני גם חייב להודות לרכבים החשמליים - ששיחררו אותי מהשכרון כוח הזה שהיום בעיני פשוט מיותר - ומעריך אותו הרבה יותר רק במובן של "יתירות" - במובן שדווקא הנסיעה הרגועה, בנינוח - היא חמאתית הודות לכך וזה קיים ונכון גם ב200 סוסונים באורווה - וגם העובדה שאתה יכול להמיר ביצועים - לטווח... כשמדובר בחשמליות. 

 

תהנה ממנה, תיסע בדרכים טובות ואל תיסע יותר מהר מאשר המלאך השומר עליך יכול לעוף!

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאני אומר לאשתי - "את לא צריכה להשתמש בהיפרבולות כדי לנמק עמדה".

 

אין שום בעיה בטיחותית בתפעול של טסלה.

זכותך המלאה להחליט שהרכב הזה לא בשבילך, אבל הנימוקים מופרכים.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
בתאריך 11.5.2024 בשעה 18:59, viper83 כתב:

רק דבר נוסף הוא שמחירי הביטוח כבר מזמן עלו והשתמשו בכל תירוץ אפשרי לסיבה הזאת, מגנבות רכבים שעלו ועד חלקים יקרים (באמת, ברכב חדש דנדש?!) והמתנה ארוכה וכו' וכו'..... 

אכן - מה שעוד יותר מעצבן ברכב כמו טסלה שבו מחירי החלפים לפחות בתחילת הדרך הוצגו כנמוכים מאד בכל קנה מידה.

לפני 16 שעות, hans כתב:

כמו שאני אומר לאשתי - "את לא צריכה להשתמש בהיפרבולות כדי לנמק עמדה".

 

אין שום בעיה בטיחותית בתפעול של טסלה.

זכותך המלאה להחליט שהרכב הזה לא בשבילך, אבל הנימוקים מופרכים.

לא יודע מה לאשתך ולהיפרבולות, אני אסתפק רק בלהיתלות באילנות גבוהים כמו ה-ADAC הגרמני שמצא את הטסלה 3 ממש מסוכנת מבחינת הסחת הדעת שנגרמת כתוצאה מהשימוש במסך בודד לכל פונקציה .

07/2022, טבלה גרפית של תוצאות בדיקת הפעלה ADAC 2022בציונים שכאן, הציון השלילי הגבוה ביותר - לטסלה 3

מוזמן לתרגם לך לעברית את המאמר כולו:

https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/adac-testet-auto-bediensysteme-touchscreen-tesla-model-3-letzter-platz/

 

נימוקים מופרכים?? לא לנהג המצוי.

 

אולי גם זה מופרך עבורך: 

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/hjxqr54fk    -  טסלות היו מעורבות בתאונות בשיעור כפול מהממוצע לרכב חדש בשנתו הראשונה על הכביש.

מספיק היפרבולות ליום אחד, דומני.

לפני 16 שעות, lanosforce כתב:

מאידך - בפן האישי שלי - למדתי להבין שיש דבר כזה "יותר מידי כוח" עבורי והאיזון שאני, באופן אישי אוהב הוא בין 250-350 כוחות סוס וזינוק בין 6-8 שניות - רוב הרכבים שחורגים מהאזור הזה, עבורי זה כבר לא 0-100 אלא 0 לבחילה מוחלטת. 

אכן זו שריטה אישית שלי, מודה... אפילו בגילי המופלג אני עדיין דוגל בסיסמא "אין דבר כזה כמו יותר מדי כח תאוצה"... ברור שכמו שאמרו

בפירלי - Power is Nothing Without Control

ובמובן הזה, הסיל (וגם טסלה!) מוכיחות שעם AWD שמשודך לבקרת אחיזה משובחת ניתן להגיע לביצועים מדהימים לא רק בכביש ישר.

 

כמו כל מה שכתבתי - הכל עניין של סדרי עדיפות אישית, שבסופה נשארתי רק עם הדגם הזה.

בתאריך 11.5.2024 בשעה 21:29, guy.a כתב:

תתחדש, אוטו נהדר, יצא לך לבדוק את האקספנג p7? 

כן.

1. טווח קצר יותר

2. ביצועים והתנהגות טובים פחות

3. אין כלל FRUNK (תוצר של חוסר תכנון של הרכב במקור עם משאבת חום)

4. קרסו

5. עור נאפה זה לא סיבה לשלם כ-40,000 ש"ח יותר

  • אהבתי 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...