Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיחזור צבע דהויי שעשיתי ושאלה קטנה


פוסטים מומלצים

אז החלטתי לנסות לשפר קצת את מצב הצבע של הרכב שקניתי לאחרונה.. יצא לא רע בכלל.

השתמשתי בלקה LX2 שקופה מבריקה

אשמח לשמוע המלצות למשהו טוב לרכב ממישהו שעשה את זה בעבר, יש לי עוד קצת נדלן לחדש שם.

כפי שאפשר לראות היו קצת נזילות על דלת הנהג אז אני אצטרך לשייף ולעשות חדש 

 

IMG_1197.jpeg

IMG_1200.jpeg

IMG_1198.jpeg

IMG_1204.jpeg

IMG_1206.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שייפת קצת לפני עם איזה נייר 600 או 800? 

עקרונית, זה לא יחזיק הרבה זמן אבל אם זה מה שבחרת ואתה מרוצה, זה הכי חשוב. 

 

מספר הצעות:

בפעם הבאה שאתה מרסס תשתמש בחיפוי רחב יותר, במיוחד בצדדים שם אין לך כמעט. זו אמנם לקה שקופה ולא צבע כך שקשה לראות את זה, אבל מבטיח לך שיש המון טיפות קטנות שנדבקו לצבע בהמשך. 

 

כאשר עובדים עם צבע או לכה, חשוב לבצע שכבה ראשונה קלה למדי ורק בהמשך שכבות קצת "רטובות יותר", זה מפחית את הסיכוי לנזילות האלו. עדיף תמיד לעבוד מהר יותר ומקסימום לעשות יותר שכבות מאשר עודף שגורם לנזילות. 

 

הלכה הזו לא מתאימה לרכבים, אתה צריך ורוצה לכה 2K SPRAYMAX. והכי חשוב, שעובדים עם לכה (במיוחד 2K) חובה לחבוש מיגון, במינימום של המינימום מסכת קורונה אבל עדיף מסכת נשימה.

עריכה אחרונה על ידי Supertigre
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Supertigre כתב:

שייפת קצת לפני עם איזה נייר 600 או 800? 

עקרונית, זה לא יחזיק הרבה זמן אבל אם זה מה שבחרת ואתה מרוצה, זה הכי חשוב. 

 

מספר הצעות:

בפעם הבאה שאתה מרסס תשתמש בחיפוי רחב יותר, במיוחד בצדדים שם אין לך כמעט. זו אמנם לקה שקופה ולא צבע כך שקשה לראות את זה, אבל מבטיח לך שיש המון טיפות קטנות שנדבקו לצבע בהמשך. 

 

כאשר עובדים עם צבע או לכה, חשוב לבצע שכבה ראשונה קלה למדי ורק בהמשך שכבות קצת "רטובות יותר", זה מפחית את הסיכוי לנזילות האלו. עדיף תמיד לעבוד מהר יותר ומקסימום לעשות יותר שכבות מאשר עודף שגורם לנזילות. 

 

הלכה הזו לא מתאימה לרכבים, אתה צריך ורוצה לכה 2K SPRAYMAX. והכי חשוב, שעובדים עם לכה (במיוחד 2K) חובה לחבוש מיגון, במינימום של המינימום מסכת קורונה אבל עדיף מסכת נשימה.

תודה רבה לך!

זה היה נסיון, כנירא שאצטרך לשייף קצת ולעשות שוב עם חומר טוב יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...