Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עליה קשוחה.משאיות נוסעות על 10 קמש.יורדות לשוליים.קו לבן.מותן לעקוף?


פוסטים מומלצים

נוסע כל יום בעלייה ממש קשוחה {ים המלח} 

קו לבן

משאיות מבינות שהם עלולות להגיע למצב שיבצעו לינץ בנהג בגלל שאין מה לעשות המשאית לא מצליחה לנסוע מעל 20 קמ"ש.

מה הם עושים?

יורדים לשוליים.

אני עוקף.

שאני עוקף אני לא דורך על הפס הלבן כי אני אוטו קטן {פיאט 500}

יש סכנה לדוח?

ו...

רכב רחב ממני שכן יעלה על הפס הלבן,יקבל ד"וח?

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד שום חלק מהרכב לא עבר את הקו הלבן, מותר לעקוף.

 

האיסור לעבור את הקו הלבן הוא מוחלט. העובדה שהמשאית ירדה לשול אינה היתר לחצות אותו, גם לא בס״מ.

 

לפני 34 דקות, eladns כתב:

משאיות מבינות

דרך אגב, הירידה לשוליים היא חובה מוגדרת בחוק.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מספר מקרים שמחייבים נסיעה בשול:

 

תקנה 38ב:

״הנוהג ברכב שאינו מנועי, וכן בטרקטור וברכב איטי חייב להימין ולנסוע בשולי הדרך אם הדבר דרוש ואפשר כדי לתת מעבר לתנועה שמאחוריו, ואולם החובה האמורה לא תחול אם הוצב בשול הדרך תמרור 501.״

 

תקנה 48:

ב. נוהג ברכב המוביל מטען חורג, ואשר אין אפשרות לעקפו עקב תנאי הדרך והתנועה בה, חייב להאיט את מהירות נסיעתו, ובמידת האפשר והצורך לרדת מעבר לשפת הכביש ואף לעצור את הרכב, כדי לתת לכלי רכב הנמצאים מאחוריו לעקפו בבטחה.

 

ג. הנוהג ברכב מנועי שבשל מטענו, או בשל שיפוע הדרך, נאלץ לנסוע במהירות נמוכה שיש בה כדי לעכב כלי רכב הנוסעים מאחוריו, חייב להימין ולנסוע בשול הדרך כאשר השול מיוצב באספלט ופנוי כדי לתת לכלי רכב שמאחוריו אפשרות לעקפו, ואולם החובה האמורה לא תחול אם הוצב בשול הדרך תמרור 501.

 

לגבי רכב תקוע, ההמלצה היא תמיד להתרחק כמה שניתן מהדרך, מעבר לשול. העצירה בשול צריכה להתבצע רק בלית ברירה. ולראיה, שלל אנשים שנהרגו מפגיעות בשול. ואני אהמר שברוב המקרים זה לא היה בגלל רכב איטי שירד כדי לאפשר עקיפה, אלא נהג לא מרוכז שסטה מהנתיב.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...