Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, tinoki כתב:

הדעה שלי תהיה אולי פחות פופולרית:

המכון צריך לתת שירות למי ששילם לו, ולא לך.

מסכים איתך באופן עקרוני, אבל יש הסתייגות:

מקובל שלוקחים רכב לבדיקה אחרי שהעסקה מקובלת על שני הצדדים, ואז נכנסים למיקוח בהתאם לתוצאות הבדיקה, אם גילינו פגמים מהותיים, או אפילו בלאי טבעי ולא מהותי אבל המוכר לא מוכן להתפשר במחיר בעקבות הממצאים - זה סיבה מצויינת לוותר על העסקה.

אבל לא לוקחים רכב לבדיקה לפני שמחליטים האם העסקה רלוונטית משאר הבחינות.

לא אומר שזה אסור חוקית, אבל ברור שזה לא הוגן ולא מוסרי לבזבז את זמנו של המוכר לפני שהחלטת האם הרכב הזה במחיר הזה מתאים לך.

 

פורסם
לפני 12 שעות, camelboy כתב:

לטעמי, מכון אמור לבדוק את תקינות הרכב ותו לא, אם הבדיקה קשורה למחיר הולכים לשמאי.

 

אתה מרגיש ככה, כי אתה הוא בצד ה"נדפק". אם היית הקונה, כניראה לא היית חושב ככה. 

בעברי הרחוק, היה לי גם מקרה כזה, רק שאני הייתי בצד הקונה,  וגם בסוף ירדתי מהרכב. 

כמובן קשה לדעת מה היה קורה אם הייתי בוחר אחרת, אבל לעניות דעתי, הבוחן כניראה צדק בהערכה שלו. 

פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, camelboy כתב:

למרות שהכלי נסחר באינטרנט באזור המחירים 23-19 ואין על כך עוררין, באיזה קטע הבודק טירפד לי את העסקה?

 רק אתן את השנקל שלי - המחיר שאתה רואה בפייסבוק או ביד 2 זה ממש לא מחיר הסגירה.

אם אתה רוצה לדעת בערך מה מחירי הסגירה, תעקוב יום יום אחרי מודעות ביד2 עם handz, תראה באיזה מחיר מודעות יורדות ובאיזה מחיר המודעה נשארת עד שהוא גם יורד, תתקשר למוכרים וכו'.

ברכבים נפוצים אפשר להגיד באופן כללי מאוד שמחיר הסגירה יהיה בד"כ איפשהו בין מחירון יד2 למחירון לוי יצחק. אבל זה רק כלל אצבע...

אפשרות שלישית היא שתפגוש הרבה קונים פוטנציאלים ותראה באיזה מחיר הם מוכנים לקנות את הרכב שלך.

 

לפני 19 שעות, camelboy כתב:

מאיפה החוצפה לבוא ולומר- "המחירון של הרכב לא קשור לפה בכלל, הרכב נסחר ב15 אלף" כשכל המודעות באינטרנט (FB ויד 2) לא יורדות מ19.

כמו שכל אחד יכול לבקש איזה מחיר שבא לו, גם כל אחד יכול להגיד שלדעתו הרכב לא שווה יותר מ X. במקום להיפגע עדיף להתקדם.
אגב, יש מקרים שזה באמת נכון (כשחיפשנו מאזדה 2 שנת 2008 לפני כשנתיים - מחירון לוי יצחק היה 21 אלף אבל בפועל מוכרים ירדו ל16) ויש מקרים שההפך הוא נכון (רוב הטויוטות שנמכרות מעל מחירון).

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם
בתאריך 10.1.2024 בשעה 09:19, chezik כתב:

מסכים איתך באופן עקרוני, אבל יש הסתייגות:

מקובל שלוקחים רכב לבדיקה אחרי שהעסקה מקובלת על שני הצדדים, ואז נכנסים למיקוח בהתאם לתוצאות הבדיקה, אם גילינו פגמים מהותיים, או אפילו בלאי טבעי ולא מהותי אבל המוכר לא מוכן להתפשר במחיר בעקבות הממצאים - זה סיבה מצויינת לוותר על העסקה.

אבל לא לוקחים רכב לבדיקה לפני שמחליטים האם העסקה רלוונטית משאר הבחינות.

לא אומר שזה אסור חוקית, אבל ברור שזה לא הוגן ולא מוסרי לבזבז את זמנו של המוכר לפני שהחלטת האם הרכב הזה במחיר הזה מתאים לך.

 

זאת הייתה הטעות שלי כנראה, אין לי יותר מידי ניסיון במכירות ואחרי מה שקראתי פה אני חושב שהייתי צריך "לנעוץ" את העסקה לפני הבדיקה אבל בגלל שהייתי כל כך בטוח בדרך ששמרתי על הרכב אפילו לא חשבתי שגורם חיצוני שלא קשור לעסקה פר אקסלנס יעשה מה שנקרה "lowballing" למחיר שנתתי, איך זה קשור לתקינות מנוע ושלדה אלוהים יודע.
זאת סיטואציה קצת הזויה, אני קניתי כמה רכבים בחיים שלי ועניין הבדיקה תמיד בא אחרון, אחרי שסגרנו מחיר עקרוני. הבחור לא העלה את הנושא של הכסף אז הנחתי שזה לא מפריע לו.
אחד פה הציע שאולי הוא עשה יד עם הבודק, אולי הבודק רוצה את הרכב כי ראה ביד 2 ומנסה לקנות אותו בפרוטות? גם יכול להיות..

 

בתאריך 10.1.2024 בשעה 16:31, nadavd4 כתב:

 רק אתן את השנקל שלי - המחיר שאתה רואה בפייסבוק או ביד 2 זה ממש לא מחיר הסגירה.

אם אתה רוצה לדעת בערך מה מחירי הסגירה, תעקוב יום יום אחרי מודעות ביד2 עם handz, תראה באיזה מחיר מודעות יורדות ובאיזה מחיר המודעה נשארת עד שהוא גם יורד, תתקשר למוכרים וכו'.

ברכבים נפוצים אפשר להגיד באופן כללי מאוד שמחיר הסגירה יהיה בד"כ איפשהו בין מחירון יד2 למחירון לוי יצחק. אבל זה רק כלל אצבע...

אפשרות שלישית היא שתפגוש הרבה קונים פוטנציאלים ותראה באיזה מחיר הם מוכנים לקנות את הרכב שלך.

 

כמו שכל אחד יכול לבקש איזה מחיר שבא לו, גם כל אחד יכול להגיד שלדעתו הרכב לא שווה יותר מ X. במקום להיפגע עדיף להתקדם.
אגב, יש מקרים שזה באמת נכון (כשחיפשנו מאזדה 2 שנת 2008 לפני כשנתיים - מחירון לוי יצחק היה 21 אלף אבל בפועל מוכרים ירדו ל16) ויש מקרים שההפך הוא נכון (רוב הטויוטות שנמכרות מעל מחירון).

אני עוקב אחרי המחירים כבר חצי שנה, המחירים לא זזים והדבר היחיד שזז זה המודעות.
קיבלתי הצעות גבוהות יותר מ15 (בתקופה של חודש קיבלתי 3 הצעות 18 ופעמיים 18.5)
זה גם לא העניין של כמה ביקשתי, הרי קונה סביר יעשה את ההשוואת מחירים ובהנחה ומצא משהו שמוצא חן בעיניו יפנה לקונה
פה הוא כבר פנה אלי, ראה התרשם קבענו בדיקה ובבדיקה אחרי שהכל תקין(מנוע,גיר,שלדה)ויש לתקן 3 דברים שהם בלאי טבעי וזה הגיוני כי הרכב לפני טיפול גדול וזה היה ידוע לפני הבדיקה (צמיגים, מצבר, דיסקים קדמיים) התערב הבודק עם המחיר המגוחך הזה ואמר לנו "תעשו מה שאתם חושבים"

פורסם
לפני כשעה, camelboy כתב:

בתקופה של חודש קיבלתי 3 הצעות 18 ופעמיים 18.5

הנה השוק 'מדבר אליך' ואלה לא מקשיב.

אם קיבלת שלוש הצעות ל 18 ושתיים ל 18.5 אתה צריך להבין שזה מה שהשוק מתמחר את ה'כלי', וזה כנראה מה שתקבל עבורו.

כן, יכול להיות שעוד שעה תקבל טלפון ממישהו שיהיה מוכן לתת לך 20.0, אבל אם ה'כלי' שלך היה מציאה, השוק היה מתמחר אותו ככזה.

בקיצור, המחיר שלך הוא באיזור ה 18.0 ואני אף פעם לא שובר עסקה בגלל 500 ש"ח וגם לא 1000 ש"ח. גם לא 2000 שח.

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, camelboy כתב:

זאת הייתה הטעות שלי כנראה, אין לי יותר מידי ניסיון במכירות ואחרי מה שקראתי פה אני חושב שהייתי צריך "לנעוץ" את העסקה לפני הבדיקה אבל בגלל שהייתי כל כך בטוח בדרך ששמרתי על הרכב אפילו לא חשבתי שגורם חיצוני שלא קשור לעסקה פר אקסלנס יעשה מה שנקרה "lowballing" למחיר שנתתי, איך זה קשור לתקינות מנוע ושלדה אלוהים יודע.
זאת סיטואציה קצת הזויה, אני קניתי כמה רכבים בחיים שלי ועניין הבדיקה תמיד בא אחרון, אחרי שסגרנו מחיר עקרוני. הבחור לא העלה את הנושא של הכסף אז הנחתי שזה לא מפריע לו.
אחד פה הציע שאולי הוא עשה יד עם הבודק, אולי הבודק רוצה את הרכב כי ראה ביד 2 ומנסה לקנות אותו בפרוטות? גם יכול להיות..

 

אני עוקב אחרי המחירים כבר חצי שנה, המחירים לא זזים והדבר היחיד שזז זה המודעות.
קיבלתי הצעות גבוהות יותר מ15 (בתקופה של חודש קיבלתי 3 הצעות 18 ופעמיים 18.5)
זה גם לא העניין של כמה ביקשתי, הרי קונה סביר יעשה את ההשוואת מחירים ובהנחה ומצא משהו שמוצא חן בעיניו יפנה לקונה
פה הוא כבר פנה אלי, ראה התרשם קבענו בדיקה ובבדיקה אחרי שהכל תקין(מנוע,גיר,שלדה)ויש לתקן 3 דברים שהם בלאי טבעי וזה הגיוני כי הרכב לפני טיפול גדול וזה היה ידוע לפני הבדיקה (צמיגים, מצבר, דיסקים קדמיים) התערב הבודק עם המחיר המגוחך הזה ואמר לנו "תעשו מה שאתם חושבים"

אפשר לשאול באיזה רכב מדובר?

ומה עלות יישור הקו לאותו בלאי טבעי?

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
×
×
  • תוכן חדש...