Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, 

עברתי על הרשימה שמתארת איזה חלקים ניתן להזמין מחו"ל ומה הקריטריונים, דרך האתר של מס הכנסה, צירפתי את הקובץ לפוסט.

בכל הקובץ לא מופיע חיישן/סנסור גובהה(צירפתי תמונה של החלק) שמן, איך ניתן לדעת האם יש הגבלות מסויימות על הזמנת החלק מחו"ל?

 

import_demands_7-21 (2).pdf

Screenshot_2023-09-16-10-22-37-36_57e717c094f371a1dada6567a1123b99.jpg

עריכה אחרונה על ידי lolshimi11
פורסם (נערך)

על פניו לא אמורות להיות דרישות מיוחדות* לחלק הזה אם מדובר ביבוא אישי (חתיכה אחת).

וזה לא חובה שיופיע השם הספציפי של החלק - יש קטגוריה כללית של חלקים עם הדרישה.

הכי סביר שהדרישה לחלק הזה היא בדיקת מעבדה, אם הוא ייעצר זה לכל היותר מה שתצטרך.

בדיקת מעבדה יכולה לעבור את העלות של החלק (עולה כמה מאות שקלים).

במידה ולא תידרש לה החלק פשוט ישוחרר בתוספת המסים שחלים עליו.

מומלץ שיהיה חלק מקורי באריזה המקורית.

אפשר לייבא גם חלק חליפי, נדרש שיגיע באריזה שמסומן עליה שם היצרן, מקט ארץ יצור וכו.

חלקים "אנונימיים" - כאלה שלא רשום עליהם שום דבר, מעבר לאיזה מספר שרשמו במפעל בסין וללא שום כיתוב על האריזה לא משוחררים ע"י מעבדות לרכב.

 

עריכה אחרונה על ידי tribel
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...