Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עד 170000 למשפחה


-UC-

פוסטים מומלצים

הרכבים שיש לנו כיום:

יונדאי i10 2014 - תוחלף ברכב החדש

הונדה גאז 2019

 

דרישות לפי חשיבות:

  1. בטיחות
  2. מזגן מאחורה
  3. מרווח ככל הניתן בספסל האחורי - כיום יש 2 כסאות בטיחות ונשמח אם אדם ממוצע יוכל לשבת בינהם לנסיעות קצרות.
  4. גיר לא רובוטי
  5. תחזוקה בעלות סבירה

 

מה לא משנה לנו:

  1. ביצועים - אשתי נוהגת על הגאז ומאוד אוהבת את העובדה שהרכב "שמנמן", למי שמכיר.
  2. רכישה מ-0 ק"מ בתנאי שזה יוצא משתלם.

 

יש לנו אפשרות להתקין עמדת טעינה בבניין.

אשתי מעדיפה רכב בגזרת הגיפונים. אך אין בעיה לבחון גם אופציות אחרות.

 

על מה חשבתי עד עכשיו:

מנועי בנזין:

  1. MAZDA CX30 EXECUTIVE - בנזין - יש בקרת אקלים מפוצלת - מחיר + אגרת רישוי: 167,900 + 2,266
  2. KIA Seltos Premium - בנזין - מזגן רגיל - מחיר + אגרת רישוי: 159900 + 2266
  3. BYD ATTO3 comfort - חשמלית - מזגן רגיל - מחיר + אגרת רישוי: 166,500 + 558

 

אנחנו מתכננים סבב סוכנויות בשבועות הקרובים.

בנוסף - האם ידוע על מבצעים שעשויים להיות באוקטובר\נובמבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי הולך על חשמלי אם יש לכם את האפשרות להתקין עמדת טעינה.

אגב בBYD יש בקרת אקלים מפוצלת ולא מזגן "רגיל". בדיוק עשיתי עליו נסיעת מבחן לפני מספר שבועות ומאוד אהבתי, אך זה עניין של טעם שכן העיצוב הפנימי קצת משוגע ולכן ממליץ לעשות נסיעת מבחן.

הדבר היחיד שיש לקחת בחשבון ברכב חשמלי זה מה הנסועה היומית הממוצעת שלכם, כל עוד ביום יום הנסועה שלכם מסתכמת באזור ה250-300 ק"מ לא הייתי חושב פעמיים והולך לכיוון רכב חשמלי. לנסיעות ארוכות שיש אחת לתקופה עוצרים לטעינה מהירה למספר דקות ומתקדמים, אבל זה לא דבר נוח לעשות ביום-יום.

אופציה נוספת בגזרת החשמלי בטווח מחיר הזה יכול להיות גם גילי גיאומטרי C - לדעתי נחות מהBYD אבל זה לגמרי עניין של טעם, לא מזיק לראות. אם יד 2 זה אופציה אז נפתחות עוד כמה דלתות (טסלה 3?).

 

לגבי מבצעים בסוף שנה - תמיד יש, אם אין לחץ לרכוש מיידי הייתי מחכה לכיוון סוף אוקטובר/תחילת נובמבר עם ההזמנה ולראות לאן הרוח נושבת.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, dalet11 כתב:

הייתי הולך על חשמלי אם יש לכם את האפשרות להתקין עמדת טעינה.

אגב בBYD יש בקרת אקלים מפוצלת ולא מזגן "רגיל". בדיוק עשיתי עליו נסיעת מבחן לפני מספר שבועות ומאוד אהבתי, אך זה עניין של טעם שכן העיצוב הפנימי קצת משוגע ולכן ממליץ לעשות נסיעת מבחן.

הדבר היחיד שיש לקחת בחשבון ברכב חשמלי זה מה הנסועה היומית הממוצעת שלכם, כל עוד ביום יום הנסועה שלכם מסתכמת באזור ה250-300 ק"מ לא הייתי חושב פעמיים והולך לכיוון רכב חשמלי. לנסיעות ארוכות שיש אחת לתקופה עוצרים לטעינה מהירה למספר דקות ומתקדמים, אבל זה לא דבר נוח לעשות ביום-יום.

אופציה נוספת בגזרת החשמלי בטווח מחיר הזה יכול להיות גם גילי גיאומטרי C - לדעתי נחות מהBYD אבל זה לגמרי עניין של טעם, לא מזיק לראות. אם יד 2 זה אופציה אז נפתחות עוד כמה דלתות (טסלה 3?).

 

לגבי מבצעים בסוף שנה - תמיד יש, אם אין לחץ לרכוש מיידי הייתי מחכה לכיוון סוף אוקטובר/תחילת נובמבר עם ההזמנה ולראות לאן הרוח נושבת.

 

ב-BYD הבקרת אקלים שולטת גם על העוצמה של המזגן מאחור בנפרד?

 

יד 2 לא בא בחשבון מבחינתנו. אנחנו לרוב רוכשים רכבים ומחזיקים אותם לאורך מספר רב של שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה על BYD. רכב גדול ומרווח עם אבזור ברמה גבוהה וחמישה כוכבים במבחן ריסוק. עולה על שני הרכבים האחרים שהזכרת, גם בלי החסכון הענק שיהיה לך על דלק, אגרת רישוי מופחתת וטיפולים מוזלים במוסך.

כמו שכתבו בצדק, אם יש לך אפשרות לעמדה טעינה פרטית הולכים על חשמלית. אין כמו לחבר את הרכב בערב ולקום בבוקר עם סוללה מלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, -UC- כתב:

 

ב-BYD הבקרת אקלים שולטת גם על העוצמה של המזגן מאחור בנפרד?

 

יד 2 לא בא בחשבון מבחינתנו. אנחנו לרוב רוכשים רכבים ומחזיקים אותם לאורך מספר רב של שנים.

מאחור אני לא די בטוח שלא.

 

גם אני לרוב רוכש רכבים ומחזיק אותם שנים. יד 2 בן חצי שנה עד שנה עדיין עונה על ההגדרה של חדש, רק בלי ניילון. אם חשוב רק חדש מסוכנות אז הbyd מעולה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לגשת לסוכנות יונדאי,  איפה שיש / תהיה קונה חדשה באולם תצוגה ולראות פיזית את המושב האחורי שלה.

בפירוש הרכב הזה גדול יותר מקודמו, השאלה כמה יותר גדול. נשמע מעניין,  וגם זול יותר מאשר נירו החדשה המקבילה.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט הBYD הוא המוצלח מיבנהים בין אם זה שהוא חשמלי

בין אם הוא גדול ויש לו את כל הצרכים שאתה מחפש הוא מאוד 

נוח עיצוב נהדר ונראה לי שהוא הכי מומלץ 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי פוסל רכב יד 2 , יש מבחר byd מודל 2023 למכירה ביד 2 עם נסועה נמוכה, ראיתי אחת עם 2500 ק"מ בלבד !

הקונה החדשה אופציה מענינת , לדעתי היבואן יעמיד אותה בתחרות ישירה עם byd  , מציע להמתין מעט.

הCX צפופה מבפנים , מנוע 2 ליטר צמא לדעתי רכב מיושן.

הסלטוס המחודשת הינה תעבורה בסיסית , גם שם מנוע 2 ליטר שאינו חסכוני , אפשר לדלג.

 

byd -יש שטוענים למזגן חלש, מציע לבצע נסיעת מבחן .

חשבת על ה MG4 ? , מוצעת כיום בהנחות \ מימון של 100K שקל ללא ריבית והצמדה.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, CX25GTI כתב:

byd -יש שטוענים למזגן חלש, מציע לבצע נסיעת מבחן .

חשבת על ה MG4 ? , מוצעת כיום בהנחות \ מימון של 100K שקל ללא ריבית והצמדה.

 

 

לגבי ה-byd  - הבנתי שהשחרת חלונות פותרת רוב הבעיה של המיזוג, בנוסף אפשר להניע את הרכב מרחוק ולהדליק מזגן.

 

ה-mg4 אופציה מעניינת, איך מבחינת סדר גודל? היא בגודל של ה-atto3 או פחות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קנה חשמלי לפי התקציב והזמינות, יש מלא דגמים. חבר קנה BYD ATTO3 ומרוצה מאוד. חבר אחר עם ג'ילי כבר שנה ומרוצה. חבר עם טסלה ומרוצה מאוד. אין מה לקנות רכב בנזין/דיזל אלא אם אתה נוסע 400+ ק"מ ביום.

אפשר גם לחפש מציאות ביד 2 אבל רק במקרה והחסכון גדול מספיק לעומת חדש. תוסיף לחישובים את מחירי הדלק, הטסט השנתי, הטיפולים  ובעיקר את הביטוח.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי עניין המזגן בBYD. עשו רעש מכלום. כמעט כל מי שנתקלתי שמלין על בעיות מיזוג בBYD עושה השוואה בינה לבין המיזוג בגי'לי. זה השוואה מיותרת.. בגילי יש מזגן שלא מבייש מקפיא תעשייתי זה נכון, אבל המזגן בBYD תקין ולא שונה משום מזגן בכל רכב אחר שנתקלתי בו. (עשיתי נסיעת מבחן גם בגילי וגם בBYD וגם שמעתי חוות דעת על שניהם ממקור ראשון).

 

לגבי MG4 שהועלתה פה - לא בר השוואה. זה רכב קטן והרבה פחות מאובזר מהאוטו 3 וגם מהגילי. הוא מתחרה בכלל בBYD דולפין. תא נוסעים מאוד משעמם בעיצובו, אין מיזוג מאחורה, אין תאורה מאחורה, מולטימדיה מגיבה לאט ומרגישה מיושנת. מה שכן לחיוב זה חווית הנהיגה בו, הוא כיפי לנהיגה, חלוקת המשקל שלו מאוד טובה והוא מתקשר טוב עם הכביש + יש אפשרות לנהיגה בדוושא אחת (בדגם הבכיר) + לוח/מסך שעונים טיפה גדול ומסודר בצורה נוחה יותר לעין. הוא לא עונה לדרישות פותח השרשור (מזגן מאחור) ומרווח מאחור (צפוף יותר מהBYD אוטו 3).

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי לאחרונה נסיעות מבחן על MG4 ואטו 3
אני לפחות מתלבט בין שתיהן.
האטו 3 מגיעה עם 5 כוכבי בטיחות ואבזור בטיחות מלא גם בגרסת הבסיס.
ה MG4 גם קיבלה 5 כוכבי בטיחות כשהגרסה הבכירה מאד מאובזרת מבחינה בטיחותית.
המזגן באטו 3 היה סביר , אני מאד רגיש לנושא החום והוא הצליח לקרר בצורה מספקת, אבל היה חסר קצת מחץ (הקפאה..) בקירור. יש פתחי אוורור מאחור. נקודה שלא הספקתי לבדוק לעומק היא כמה חום מכניס הגג שאמנם יש לו כיסוי שחור אבל זה לא הרגיש לי אטום לחלוטין.
ב MG4 אין פתחי מיזוג מאחור אבל המזגן מקרר חזק ועם עוצמת אוויר בינונית-חזקה מרגישים אותו טוב גם מאחור.
המושב האחורי באטו יחסית מרווח , הפריע לי שידיות הדלתות קצת בולטות לתוך המושב מה שקצת מפריע לשבת בקצה המושב. (לדעתי זה יפריע אם יושבים 3 במושב האחורי לדעתי, אבל לא היה לי איך לבדוק...).
ב MG4 - המושב האחוריהיה בסדר , לא הרגשתי שהוא קטן יותר בצורה משמעותית (אולי כמה ס"מ בודדים). וגם מרווח הרגליים היה בסדר.
באטו 3 תא המטען בגודל סביר , לא בגודל של רכב סטיישן אבל בגודל סביר.
ב MG4 תא המטען כמובן קטן יותר ועלול להיות גבולי לנסיעות משפחתיות.
בנסיעות המבחן שלי לפחות , ה MG4 היה יותר יעיל חשמלית מהאטו 3 וגם הבלימה הרגרנטיבית שלו הרבה יותר מורגשת (בהתאם למצב הפעולה), הוא גם מגיע עם בטרייה קצת יותר גדולה וקצב טעינה מהירה גבוה יותר  - אז בנסיעות למרחקים יש הרגשה שהוא יסחוב יותר ק"מ.
מבחינת איכות הנסיעה , ה MG4 עולה על האטו 3 להרגשתי.
אבל האטו 3 מרגיש כמו האופציה היותר ורסטילית.
ההפרש במחיר הוא בין 15-20 אלף ש"ח עם המבצעים שיש כרגע , מבחינתי בהחלט יש כאן התלבטות.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...