-
הודעות
26 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי גאון ברכבים
-
האם כדאי לקנות רכב במצב מכאני מעולה אבל עם הרבה מכות?
גאון ברכבים פרסם הודעה בנושא של dirty_schnitzel בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תתחדש יצא באמת יפה ושרק תהנה ממנו -
המודעה עדיין קיימת ביד 2 מה גם שאם הוא מכר יש עוד רשימה ארוכה של סוזוקי סוויפט למכירה עם קצת ק"מ במחירים טובים
-
בין הבחירות אני הייתי בוחר ראשון את הסוזוקי מכמה סיבות 1. חסכוני בדלק 2. עיצוב נחמד לשנה שלו 3. אמינות ואופציה שניה הייתי בוחר את הסיאט איביזה גם 1. מהירות שהמנוע והטורבו זה עולם אחר של חווית נהיגה יש לו 7 הילוכים אוטומטיים שאתה לא מרגיש את הנסיעה גם במהירות גבוהה חסכוני בדלק מאוד (מניסיון) הבעיה זה האמינות שיכול ללכת לך המוח גיר או טורבו שזבה הרבה כסף (מיותר לציין שזה קורה אבל לא בהכרח יקרה) מאזדה הוא גם לוקח הרבה דלק וגם נראה לי יותר צפוף בתא הנהג שזה משמעותי למי שנוסע לעבודה לבד ברכב שהוא צרעך מרחב יונדאי I20 הוא מעולה אולי גם קצת חסכוני (לא מידיעה) אבל אני יודע שהמנוע שלו עוי אלומיניום מה שזה אומר שאם חלילה המנוע מתחמם אז כל האלומניום נמס וצריך ראש מנוע בשונה משאר רכבים
-
אני הייתי אומר לך או סיאט איביזה או יונדאי I20 יש כאן קישרו של יונדאי נראה טוב תבדוק . https://www.yad2.co.il/s/c/mcb53j7k https://www.yad2.co.il/s/c/akpnj7ex גם סוזוקי סוויפט מצורף https://www.yad2.co.il/s/c/9qeug0c3 וגם סיאט איביזה https://www.yad2.co.il/s/c/e80zj7h1
-
אתה יכול לנסות כמה כיוונים 1. ניסאן קשקאי 2016 2. יונדאי IX35 2014 3. סוזוקי בלאנו 2019 4. סקודה רפיד 2017 5. יונדאי אלנטרה 2016 (אומרים טוחן דלק) 6. סקודה סקאלה 2020 7. קיה ספורטז 2015 8. ניסאן סנטרה 2018 9. טויוטה קורולה 2014 10.קיה פורטה 2018
-
דעתי שהוא כן שווה מסיבה פשוטה האוטו כבר 10 שנים על הכביש והממוצא היום לרכב שעושה ק"מ בשנה הוא בין 18,000 ק"מ ל20,000 ק"מ ופה הוא עשרה רק 15,000 ק"מ לשנה אז דעתי שהרכב כן שווה ומהבחינה של המחיר זה המחיר שלו אולי תנסה להתגמש איתו אבל נשמע מחיר סבבה
-
אתה יכול לנסות סוזוקי סוויפט ומצורף קישור של רכב כזה נשמע טוב תבדוק אם מעניין אותך https://www.yad2.co.il/s/c/q1z06bsh אוטו מעולה חסוני ואמין מאוד או יונדאי I20 גם הוא אמין וטוב או סוזוקי ספלאש או הונדה סיוויק משנת 2007 או קיה פורטה/ קיה סיד או שאתה יכול רכבים ישנים יותר אבל כמו טויוטה קורולה 2005/2006 בערך
-
[מחפש] המלצה למכון גירים שמשפץ (עדיין) גיר AL4
גאון ברכבים פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה כמובן שיקולים שלך אבל כתבת את זה לבד אני אני סך הכול חוזר על זה במקרה שלך אני הייתי משפץ ונשאר איתו אלא א"כ יש לך חשש שהוא פתאום ימות לך שזה לא הייתי משאיר אבל בכללי הייתי עושה לו שיפוץ -
[מחפש] המלצה למכון גירים שמשפץ (עדיין) גיר AL4
גאון ברכבים פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לך את גירים שרונים (שם הפרטי שלו זה אמיר) אני עשיתי אצלו שיפוץ למוח גיר והיהה אחלה בעיה קטנה שלו שהוא לא עונה כ"כ מהר לטלפונים אז פשוט תנדנד לו המספר שלו הוא: 0505722711 אמיר יום טוב הוא נמצא בהוד השרון -
החלפת שמן בעצמי ועוד שאלות על התהליך ברכב סיאט איביזה 2016
גאון ברכבים פרסם הודעה בנושא של Gabriel Sila בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כפי שאני יודע על מה שיש לי השמן הוא W-5-30 דבר שני המחיר הוא מחיר סביר בהחלט ואם אתה בכול אופן אתה לא צריך לקנות רמפה כי יש לך את הג'ק של האוטו תרים את הצד הימני של האוטו מקדימה ותקופף כמה שניות כדי לשחרר את השמן (בהחלט הטיפול עצמו הוא עניין של דקות אבל הייתי ממליץ לך כי האוטו שלך הוא שנה קצת מתקדמת אז תשקיע כמה שקלים אם זה היה רכב ישן הייתי אומר לך תעשה רק בעצמך -
יפה את אתה כותב עכשיו אבל אני שלא ידעתי מה אתה רוצה אז הצעתי לך את כל האופציות המתאימות אז יש לך את כל הרכבי מיני שהציעו לך פה 1. מיצובישי ספייס סטאר 2. מיצובישי אטרא'ז 3. ניסאן מיקרה 4. יונדאי I10 5. קיה פיקנטו עוד אופציות קצת יותר ישן אבל גם קצת יותר זול סוזוקי סוויפט 2. סוזוקי ספלאש
-
אבל הוא חלש יותר יש לו רק 3 בוכנות הוא מרעיש בטירוף (כמעט כל המיצובוישי הישן) לאומת המיקרה שהוא יותר שקט (יחסית) (מה גם שנראה לי שבניסאן יש בגא'ז יותר גדול? זה אני לא יודע)
-
הסתכלתי עכשיו ביד 2 ויש שם כמ שאתה אומר הם עם מלא ק"מ יש שם בודדים נורמאלים אבל גם יש את הניסאן מיקרה
-
למען הדיוק יש לי אחד מאלה וזה קרה לי לא מזמן זה לא הגיר אלא המחשב גיר (בגרמניים שבהם) שלטעמי הוא שווה ואם המוכר שאתה קונה הוא אדם שלא נוסע הרבה או לא מתפרע בפתיחות וכו' אתה לא צריך לחשוש לי זה קרה אחרי מאמץ רב של האוטו בהחלט אתה צודק שהטויוטה הוא אמין מכולם אבל מה שכל אחד מעדיף אני לא יכול לשבת על יפני כי הנוחות שלו והנסיעה שלו לא נוחה לי אבל אין ספק שאתה צודק ברמה המכנית שהטויוטה הכי טוב
-
במקרה הראשון אני הייתי מעדיף את השברולט כי הוא גבוהה יותר גם יותר חווית נהיגה מאשר מאזדה 3 שאם כל הכבוד היא לא באמת מהווה תחרות לשברולט (לדעתי). אבל במקרה השני אני הייתי הולך על סקודה כי אין על סקודה בשום דבר (לדעתי) הנוחות של סקודה בין אם זה התא של הנהג או מי שלידו או למי שמאחורה יש שם פתחים של המזגן מרווח מאוד מאחורה אל תשכח שבכול רכב של סקודה יש מנוע טורבו וגיר כפול מצמדים (שזה אומר שהפתיחה שלו תהיה מטורפת מבחינת איך שהוא מאיץ) ו1.0 טורבו אני חושב שמספיק ברכב הזה ברור שהגרסה של 1.5 הוא משמעותית יותר טוב אבל כל אחד לפי מה שהוא חושב בין אם זה הבדל גובה או חווית נסיעה
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
גם יש לך את הקיה פיקנטו גם יונאי I20 סוזוקי סוויפט הוא אונם קצת יותר ישן אבל הוא מאוד נוח ואמין שברולט ספארק או אופל קורסה או פורד פיאסטה אגב שהוא מאוד מומלץ בגרסת המנוע 1.4 הוא חזק מאוד והוא גם ביטיחותי לרכב בסדר גודל שכזה
-
השאלה היא איזה סגנון אתה אוהב אתה יכול למצוא במחיר שלך כל סוג (כמובן בהתאמה כגון ישן יותר וכו') אבל אתה נגיד יכול לראות בגי'פון רכב כמו ניסאן גו'ק 2011 או רכ מהנלי יותר ומהיר אז בקודה סופרב בין השנים 2009-2013 או רכב מהיר אבל משפחתי אז פולסוואגן ג'טה 2012 או שאתה אוהב יותר חדש אז אתה יכול לראות יונדאי I10 שנת 2014-2015 או קיה פיקנטו 2013-2014 אתה גם יכול למצוא רכב מאוד אמין כגון טויטה קורולה אבל הם יותר ישנים 2010 וכו' אבל הכול מתחיל במה שאתה אוהב אחרי שאתה בוחר אתה מתחיל לסנן אם מתאים לך הק"מ וכן הלאה
-
רכב ל-30k ק״מ שנתי- ליסינג בנזין? ליסינג חשמלי? יד שניה בנזין?
גאון ברכבים פרסם הודעה בנושא של NahagBoss בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני הייתי ממליץ לך ללכת על רכב משלך מאשר ליסינג ואתה יכול להרוויח גם SUV וגם היברדי כך שהדלק לא יעלה לך הרבה על הנסיעות האלה וגם תהנה מנוחות רכבים כאלה אתה יכול למצוא למשל טויטה CH-R יונדאי קונה היברידי או קיה נירו שהכל אלו הם שנת 2020 וכך גם בהמשך הוא נהיה שלך אחרי שאתה מסיים את ההלוואה והעליות שלך צונחות בחודש שתגיע לרמה של רק ביטוח ודלק גם במקרה הזה אלו רכבים שכמעט שאין להם בעיות בכללי ובנוסף שהם בשנתון מתקדם אז אתה יכול להנות מהם מאוד בכול אופן זה דעתי שיהיה לך הרבה הצלחה -
האם כדאי לקנות רכב במצב מכאני מעולה אבל עם הרבה מכות?
גאון ברכבים פרסם הודעה בנושא של dirty_schnitzel בתוך ייעוץ ברכישת רכב
קודם כל זה המחיר של הבדיקות של רכב אצל מוסך יש כאלה 250 ש"ח ויש כאלה שהם יותר עם וותק אז כמו שאתה אומר אבל אם האוטו עבר מכה בשאסי או בחלק שמייצב את הרכב אז רואים כי מי שכתב הודע לפני שהוא מרים את האוטו על הליפט אבל אם עבר תאונה בצד לא צריך להיות גאון בשביל לראות שהדלת לא אוטו צבע כי בדרך כלל גם אם האוטו עבר תאונה רובם לא צובעים את כולו כלומר שאתה ישר תראה בשמש או באור הבדל בין הצבע המקורי לבין הצבע החדש ולכן זה עדיף כי רק על מכות רציניות כמו תאונה רצינית שנהרס חלק מכני באוטו ולא רק צבע רק אז הייתי מוריד על כזה רכב המשך יום נעים -
האם כדאי לקנות רכב במצב מכאני מעולה אבל עם הרבה מכות?
גאון ברכבים פרסם הודעה בנושא של dirty_schnitzel בתוך ייעוץ ברכישת רכב
גם אני חושב שעדיף ללכת למוסך שמבין ברכבים עם מנוע גרמני מאשר בדיקת מכון כי שם הם נותנים לך את הדף עם כל הפרטים שזה נחמד אבל לא משקף כלום במצב האמיתי של הרכב לאומת מוסך שהוא בדקת את המנוע ממש את הגיר החלפת ההילוכים ואז ע"פ זה אתה יכול לדעת מה באמת המצב של הרכב -
בהחלט הBYD הוא המוצלח מיבנהים בין אם זה שהוא חשמלי בין אם הוא גדול ויש לו את כל הצרכים שאתה מחפש הוא מאוד נוח עיצוב נהדר ונראה לי שהוא הכי מומלץ בהצלחה
-
האם כדאי לקנות רכב במצב מכאני מעולה אבל עם הרבה מכות?
גאון ברכבים פרסם הודעה בנושא של dirty_schnitzel בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה שאתה אומר זה נחמד מאוד אבל לי יש את הרכב הזה מכיר אותו מעולה אין לו בעיות לא במנוע ולא כל מה שכתבת הדבר היחיד שהוא קצת בעייתי בו זה המוח גיר שלא הולך בשלבים האלה אלא רק אחרי כמה שנים טובות וק"מ מרובה דבר שני ניקיון הרכב בפנים זה דבר 1. אדם אוהב נקי מסודר עם ריח וכו' גם אתה יכול לנקות בחוץ כל יום וכו' אבל יש דבר שזה קוסמטיקה שהייתי אומר לו אם הא בחר שכן ללכת על רכב שהק"מ שלו תקין והולך למוסך לבדוק את המנוע שלו ולא לבדיקת רישוי (כי מה שכתבת אתה צודק בהחלט שלא עולים על הכול או תמיד לא תקין) אבל אם אומר לו שהוא תקין זה מעולה -
בסיריון זה מעולה כמו שזכור לי הם מבוססים על טויוטה/ חברה יפנית אחרת הם מחזיקים טוב והמחיר שלהם מעולה הייתי אומר לך קח אותו לסיבוב אם נשמע לך טוב לך למוסך שאתה סומך עליו שיראה שאין נזילות לא צריך יותר מזה בבדיקה של רכב כזה בפרט שהוא נחשב אמין ברוב המקרים שלו בהצלחה
-
האם כדאי לקנות רכב במצב מכאני מעולה אבל עם הרבה מכות?
גאון ברכבים פרסם הודעה בנושא של dirty_schnitzel בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הדבר היחיד שאולי הייתי מוריד זה על הכיסאות שכתבת שזה מטונף (שגם את זה אתה יכול לעשות ניקוי ריפודים או כיסויי כיסאות) אבל חיצונית מה אכפת לך העיקר שהמנוע עובד ואין תקלות ולא עבר תאונות כי מכות פח אתה תמיד יכול לתקן גם אם לא עכשיו עוד חודש/שנה אני כן הייתי בפרט שהוא מוכן לרדת עוד כל זה בתנאי שזה לא תוספת לבעיות מנוע/גיר/שאסי בהצלחה -
אגב הסיריון ממש מומלץ נוסע טוב בכול אופן במחיר שלו הוא מעולה יש בו את הנוחות לרכב במחיר הזה, זה הרכב שאתה הכי יכול להנות ממנו מכל הכיוונים במחיר הזה
