Jump to content

גאון ברכבים

  • הודעות

    26
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    סיאט איביזה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של גאון ברכבים

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

4

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. תתחדש יצא באמת יפה ושרק תהנה ממנו
  2. המודעה עדיין קיימת ביד 2 מה גם שאם הוא מכר יש עוד רשימה ארוכה של סוזוקי סוויפט למכירה עם קצת ק"מ במחירים טובים
  3. בין הבחירות אני הייתי בוחר ראשון את הסוזוקי מכמה סיבות 1. חסכוני בדלק 2. עיצוב נחמד לשנה שלו 3. אמינות ואופציה שניה הייתי בוחר את הסיאט איביזה גם 1. מהירות שהמנוע והטורבו זה עולם אחר של חווית נהיגה יש לו 7 הילוכים אוטומטיים שאתה לא מרגיש את הנסיעה גם במהירות גבוהה חסכוני בדלק מאוד (מניסיון) הבעיה זה האמינות שיכול ללכת לך המוח גיר או טורבו שזבה הרבה כסף (מיותר לציין שזה קורה אבל לא בהכרח יקרה) מאזדה הוא גם לוקח הרבה דלק וגם נראה לי יותר צפוף בתא הנהג שזה משמעותי למי שנוסע לעבודה לבד ברכב שהוא צרעך מרחב יונדאי I20 הוא מעולה אולי גם קצת חסכוני (לא מידיעה) אבל אני יודע שהמנוע שלו עוי אלומיניום מה שזה אומר שאם חלילה המנוע מתחמם אז כל האלומניום נמס וצריך ראש מנוע בשונה משאר רכבים
  4. אני הייתי אומר לך או סיאט איביזה או יונדאי I20 יש כאן קישרו של יונדאי נראה טוב תבדוק . https://www.yad2.co.il/s/c/mcb53j7k https://www.yad2.co.il/s/c/akpnj7ex גם סוזוקי סוויפט מצורף https://www.yad2.co.il/s/c/9qeug0c3 וגם סיאט איביזה https://www.yad2.co.il/s/c/e80zj7h1
  5. גאון ברכבים

    רכב ב50K

    אתה יכול לנסות כמה כיוונים 1. ניסאן קשקאי 2016 2. יונדאי IX35 2014 3. סוזוקי בלאנו 2019 4. סקודה רפיד 2017 5. יונדאי אלנטרה 2016 (אומרים טוחן דלק) 6. סקודה סקאלה 2020 7. קיה ספורטז 2015 8. ניסאן סנטרה 2018 9. טויוטה קורולה 2014 10.קיה פורטה 2018
  6. דעתי שהוא כן שווה מסיבה פשוטה האוטו כבר 10 שנים על הכביש והממוצא היום לרכב שעושה ק"מ בשנה הוא בין 18,000 ק"מ ל20,000 ק"מ ופה הוא עשרה רק 15,000 ק"מ לשנה אז דעתי שהרכב כן שווה ומהבחינה של המחיר זה המחיר שלו אולי תנסה להתגמש איתו אבל נשמע מחיר סבבה
  7. אתה יכול לנסות סוזוקי סוויפט ומצורף קישור של רכב כזה נשמע טוב תבדוק אם מעניין אותך https://www.yad2.co.il/s/c/q1z06bsh אוטו מעולה חסוני ואמין מאוד או יונדאי I20 גם הוא אמין וטוב או סוזוקי ספלאש או הונדה סיוויק משנת 2007 או קיה פורטה/ קיה סיד או שאתה יכול רכבים ישנים יותר אבל כמו טויוטה קורולה 2005/2006 בערך
  8. זה כמובן שיקולים שלך אבל כתבת את זה לבד אני אני סך הכול חוזר על זה במקרה שלך אני הייתי משפץ ונשאר איתו אלא א"כ יש לך חשש שהוא פתאום ימות לך שזה לא הייתי משאיר אבל בכללי הייתי עושה לו שיפוץ
  9. יש לך את גירים שרונים (שם הפרטי שלו זה אמיר) אני עשיתי אצלו שיפוץ למוח גיר והיהה אחלה בעיה קטנה שלו שהוא לא עונה כ"כ מהר לטלפונים אז פשוט תנדנד לו המספר שלו הוא: 0505722711 אמיר יום טוב הוא נמצא בהוד השרון
  10. כפי שאני יודע על מה שיש לי השמן הוא W-5-30 דבר שני המחיר הוא מחיר סביר בהחלט ואם אתה בכול אופן אתה לא צריך לקנות רמפה כי יש לך את הג'ק של האוטו תרים את הצד הימני של האוטו מקדימה ותקופף כמה שניות כדי לשחרר את השמן (בהחלט הטיפול עצמו הוא עניין של דקות אבל הייתי ממליץ לך כי האוטו שלך הוא שנה קצת מתקדמת אז תשקיע כמה שקלים אם זה היה רכב ישן הייתי אומר לך תעשה רק בעצמך
  11. יפה את אתה כותב עכשיו אבל אני שלא ידעתי מה אתה רוצה אז הצעתי לך את כל האופציות המתאימות אז יש לך את כל הרכבי מיני שהציעו לך פה 1. מיצובישי ספייס סטאר 2. מיצובישי אטרא'ז 3. ניסאן מיקרה 4. יונדאי I10 5. קיה פיקנטו עוד אופציות קצת יותר ישן אבל גם קצת יותר זול סוזוקי סוויפט 2. סוזוקי ספלאש
  12. אבל הוא חלש יותר יש לו רק 3 בוכנות הוא מרעיש בטירוף (כמעט כל המיצובוישי הישן) לאומת המיקרה שהוא יותר שקט (יחסית) (מה גם שנראה לי שבניסאן יש בגא'ז יותר גדול? זה אני לא יודע)
  13. הסתכלתי עכשיו ביד 2 ויש שם כמ שאתה אומר הם עם מלא ק"מ יש שם בודדים נורמאלים אבל גם יש את הניסאן מיקרה
  14. למען הדיוק יש לי אחד מאלה וזה קרה לי לא מזמן זה לא הגיר אלא המחשב גיר (בגרמניים שבהם) שלטעמי הוא שווה ואם המוכר שאתה קונה הוא אדם שלא נוסע הרבה או לא מתפרע בפתיחות וכו' אתה לא צריך לחשוש לי זה קרה אחרי מאמץ רב של האוטו בהחלט אתה צודק שהטויוטה הוא אמין מכולם אבל מה שכל אחד מעדיף אני לא יכול לשבת על יפני כי הנוחות שלו והנסיעה שלו לא נוחה לי אבל אין ספק שאתה צודק ברמה המכנית שהטויוטה הכי טוב
  15. במקרה הראשון אני הייתי מעדיף את השברולט כי הוא גבוהה יותר גם יותר חווית נהיגה מאשר מאזדה 3 שאם כל הכבוד היא לא באמת מהווה תחרות לשברולט (לדעתי). אבל במקרה השני אני הייתי הולך על סקודה כי אין על סקודה בשום דבר (לדעתי) הנוחות של סקודה בין אם זה התא של הנהג או מי שלידו או למי שמאחורה יש שם פתחים של המזגן מרווח מאוד מאחורה אל תשכח שבכול רכב של סקודה יש מנוע טורבו וגיר כפול מצמדים (שזה אומר שהפתיחה שלו תהיה מטורפת מבחינת איך שהוא מאיץ) ו1.0 טורבו אני חושב שמספיק ברכב הזה ברור שהגרסה של 1.5 הוא משמעותית יותר טוב אבל כל אחד לפי מה שהוא חושב בין אם זה הבדל גובה או חווית נסיעה
×
×
  • תוכן חדש...