Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז 1800 LT 2011 - שמן(שמתאדה) על דופן המנוע


מעבר לפיתרון נפתר ע"י fixxxer,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ראשית כל, אני חבר חדש בפורום ושמח לקחת חלק בקהילה הזו!

 

לא מזמן הייתה לי בעיית דליפת שמן מהמנוע. החלפתי אטם שסטומים והכל הסתדר.

אך, נותרתי עם כתמי שמן על דופן המנוע ( החלק המתכתי).

הבעיה היא שכשהמנוע דולק, אזי כתמי השמן עדיין מתאדים ומתפשט ריח שרוף של שמן שניתן להבחין בו בפנים הרכב, במיוחד כשהמזגן דולק.

 

שאלותיי:

1) האם ישנה אפשרות לנקות את כתמי השמן הללו בעצמי? (מבלי לשטוף ולהרטיב לגמרי את כל המנוע. אולי עם מברשת קטנה)

2) במידה והתשובה ל- 1 היא כן, האם אני יכול להשתמש במים או שזה יכול להוביל לחלודה בעתיד? ואם לא להשתמש במים, אז במה כן?

3) החלפתי גם לא מזמן פילטר אוויר, אז אני תוהה איך הריח של השמן השרוף נכנס לתא הנוסעים כשהמיזוג עובד. הצעות?

 

תודה לכל העוזרים ולקהילה!

  

IMG-7160.jpg

  • פיתרון
פורסם

1. תוכל להשתמש במסיר שומנים ביתי או ספריי לקרבורטורים או כל מסיר שומנים אחר. עשה זאת על מנוע קר. מברשת תעזור.

2. אין בעיה להשתמש במים, אבל במידה. לא לשפוך מדלי. 😄 בזהירות בלי להציף חלקים אלקטרוניים. 

3. החלפת הפילטר לא תעזור. הפעלת סירקולצית אוויר פנימית תעזור. image.png.c67e5427e0ad20fe7bf7d344f0c827a5.png

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...