Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, קיבלתי היום את היונדאי אלנטרה החדשה שהזמנתי. ברכב יש Apple Car Play נתמך בצורה אלחוטית, אך משום מה החליטו לבטל את האופציה הזאת.

 

ניתן לפרוץ את זה, להל"ן סרטון:

https://61cb161b56c70.site123.me/סרטוני-הדרכה/חיבור-סלולאר-באופן-אלחוטי-ל-carauto

 

אני תוהה, מדוע מראש הם מבטלים את הפונקציה הזאת אם זה קיים? האם יש השלכות כלשהן על הרכב במידה ופועלים ע"פ המדריך הנ"ל? האם פוגע איכשהו באחריות של הרכב?

 

תודה.

 

 

פורסם

רק היבואן יודע למה הוא חוסם אפשרויות שקיימות ברכב. זה ממש אבסורד. למשל סונטה טורבו מאובזר במערכת מולטימדיה עם תמיכה אלחוטית ובסונטה הייברידית זה לא מאופשר. מערכת המולטימדיה ממש זהה ובסונטה הייבריד גם ניתן לאפשר את זה ע"י כניסה ל engineering mode. מאוד מוזר ולא ממש ברור למה זה ככה. 

פורסם
לפני 5 שעות, meir_gi כתב:

רק היבואן יודע למה הוא חוסם אפשרויות שקיימות ברכב. זה ממש אבסורד. למשל סונטה טורבו מאובזר במערכת מולטימדיה עם תמיכה אלחוטית ובסונטה הייברידית זה לא מאופשר. מערכת המולטימדיה ממש זהה ובסונטה הייבריד גם ניתן לאפשר את זה ע"י כניסה ל engineering mode. מאוד מוזר ולא ממש ברור למה זה ככה. 

 

אכן מוזר. יודע האם השינוי דרך ה-Engineering Mode משנה משהו אחר מלבד זה, משפיע על האחריות בצורה כלשהי? אני תוהה האם יש סיבה לא להפעיל את זה.

פורסם

השינוי מאפשר בנוסף לחיבור אלחוטי גם תמיכה מלאה עברית וגם RDS במידה ולא מופעל (בחלק מהדגמים זה מאופשר ובחלק לא). ייתכן שיש דברים נוספים, אבל זה מה שאני מכיר. תמיד ניתן לחזור אחורה. זב בסך הכל שינויי קונפיגורציה ולכן לא חושב שצריך ליצור בעיה עם אחריות.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את הנושא - גם אני קיבלתי עכשיו אלנטרה supreme ומתלבט אם לנסות להפעיל קארפליי אלחוטי לפי הסרטון המצורף.. חושש שאולי ישפיע איכשהו על מערכות הבטיחות או יציבות התוכנה של הרכב על שלל המאפיינים שהיא מתחזקת. 

מישהו בדק עם היבואן או עם מוסך כלשהו שמכיר את העניין?

פורסם

מהסרטון נראה שהתהליך פשוט ובטוח.

לא לוקח אחריות אבל אם זה היה הרכב שלי הייתי עושה את זה בלי להסס.

סה"כ preset של קונפיגורציות ותמיד אפשר לחזור לאחור

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 11.8.2022 בשעה 21:57, Ironbound כתב:

היי, קיבלתי היום את היונדאי אלנטרה החדשה שהזמנתי. ברכב יש Apple Car Play נתמך בצורה אלחוטית, אך משום מה החליטו לבטל את האופציה הזאת.

 

ניתן לפרוץ את זה, להל"ן סרטון:

https://61cb161b56c70.site123.me/סרטוני-הדרכה/חיבור-סלולאר-באופן-אלחוטי-ל-carauto

 

אני תוהה, מדוע מראש הם מבטלים את הפונקציה הזאת אם זה קיים? האם יש השלכות כלשהן על הרכב במידה ופועלים ע"פ המדריך הנ"ל? האם פוגע איכשהו באחריות של הרכב?

 

תודה.

 

 

יש מדריך דומה ליונדאי אלנטרה 2021 לא היברידית ? המולטימדיה שם שונה מהסרטון

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...