Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום וברכה.

בשעה טובה רכשנו אוריס סטיישן 2018.

מה שהכי מציק לי ברכב זה מערכת המולטימדיה המקורית.

היא מיושנת וחסרת פונקציות בסיסיות כמו CarPlay או לפחות וויז.

המסך קטן מאוד, האיכות גרועה, ולפעמים היא מגיבה בדיליי.

 

אשמח לשמוע על מערכת מומלצת ואיכותית, אבל בלי לקרוע את הכיס.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Moshe120
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

המערכת הזו היא מהטובות בשוק ברמת ALL IN ONE 

במחיר שלא קורע את הכיס ,משווקת ע"י ניפון.

https://www.google.co.il/search?q=TEYES+מולטימדיה&sxsrf=ALiCzsaNfOOudiWwb9mtNVu7-ObV-0iaBQ%3A1659693155554&ei=Y-jsYsmxIcOCi-gPj8SXiAY&ved=0ahUKEwiJ7-Pntq_5AhVDwQIHHQ_iBWEQ4dUDCA4&oq=TYES+מולטימדיה&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAxKBAhBGABKBAhGGABQAFgAYABoAHABeACAAQCIAQCSAQCYAQA&sclient=gws-wiz

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם (נערך)

מתקיים מפגש סאונד בתאריך 20/8 בשעה 17.30, יהיו המון הגרלות כולל מולטימדיה לרכבים. ממליץ לך לבוא 🥰🙏

עריכה אחרונה על ידי Dani Cohen
פורסם
בתאריך 5.8.2022 בשעה 12:17, Moshe120 כתב:

שלום וברכה.

בשעה טובה רכשנו אוריס סטיישן 2018.

מה שהכי מציק לי ברכב זה מערכת המולטימדיה המקורית.

היא מיושנת וחסרת פונקציות בסיסיות כמו CarPlay או לפחות וויז.

המסך קטן מאוד, האיכות גרועה, ולפעמים היא מגיבה בדיליי.

 

אשמח לשמוע על מערכת מומלצת ואיכותית, אבל בלי לקרוע את הכיס.

 

 

 

אני בדיוק באותו מצב שלך

מחפש מערכת טובה, שתחליף את זו המובנית הבינונית.

חשוב לי שתמשיך להיות יכולת שליטה מההגה וישארו מסכי ההיבריד של טויוטה.

לא יודע אם יש חיה כזו

 

 

פורסם (נערך)

כל מערכת חדשה עם פרוטוקול canbus

מתמשקת ומציגה את הנתונים של הרכב ,וגם כוללת ברוב המקרים מתאם מובנה לשליטה מכפתורי ההגה

לעיתים ברכבים מסויימים נדרשת התאמה פרטנית ורכישה של מתאם שליטה חיצוני

אם המובנה אינו מתאים ,אבל העניין בהחלט אפשרי בקונסטלציה כזו או אחרת.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 15 שעות, AUDIO KING כתב:

כל מערכת חדשה עם פרוטוקול canbus

מתמשקת ומציגה את הנתונים של הרכב ,וגם כוללת ברוב המקרים מתאם מובנה לשליטה מכפתורי ההגה

לעיתים ברכבים מסויימים נדרשת התאמה פרטנית ורכישה של מתאם שליטה חיצוני

אם המובנה אינו מתאים ,אבל העניין בהחלט אפשרי בקונסטלציה כזו או אחרת.

 

 

 

 

היי, אני עם בעיה כזאת....

הפעלתי פרוטוקול canbus כפי שהמוכר באלי אקספרס שלח בסרטון ועכשיו המסך מציג נתונים של המזגן כאשר אני משחק איתו אבל עדיין 0 תגובה מלחצני ההגה.

 

פורסם

תעלה תמונה של המערכת

לפני 4 דקות, Sqwaden כתב:

 

היי, אני עם בעיה כזאת....

הפעלתי פרוטוקול canbus כפי שהמוכר באלי אקספרס שלח בסרטון ועכשיו המסך מציג נתונים של המזגן כאשר אני משחק איתו אבל עדיין 0 תגובה מלחצני ההגה.

 

 

 

לפעמים הקנבס לא מגדיר את ההגה. ויש לבצע לימודי ידני דרך אפלקציה שנקראת לימוד ההגה

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
בתאריך 8.8.2022 בשעה 00:20, Sqwaden כתב:

 

היי, אני עם בעיה כזאת....

הפעלתי פרוטוקול canbus כפי שהמוכר באלי אקספרס שלח בסרטון ועכשיו המסך מציג נתונים של המזגן כאשר אני משחק איתו אבל עדיין 0 תגובה מלחצני ההגה.

 

 

באוריס 2018?

×
×
  • תוכן חדש...