Jump to content

משוטט_בדרכי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי משוטט_בדרכי

  1. אני בדיוק באותו מצב שלך מחפש מערכת טובה, שתחליף את זו המובנית הבינונית. חשוב לי שתמשיך להיות יכולת שליטה מההגה וישארו מסכי ההיבריד של טויוטה. לא יודע אם יש חיה כזו
×
×
  • תוכן חדש...