Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורית start & stop מהבהבת לאחר החלפת מצבר


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Neo1976,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני שבוע החלפתי מצבר בסניף וולטה.

התקינו לי TAB 60 amp start & stop כמו שכתוב בהוראות יצרן. מאז ההתקנה נורית  start and stop מהבהבת והמערכת לא עובדת. הבחור בחנות אמר שזה יסתדר לאחר נסיעה קצרה - אבל זה לא קרה.

מישהו מכיר את התקלה?

האם נדרש לעדכן את המחשב בהחלפת המצבר?

האם אני יכול להשאיר את זה ככה (גם ככה אני לא סובל את המערכת) או שזה יכול לגרום לנזק/בלאי מואץ?

 

סוזוקי קרוסאובר 2019.

 

תודה מראש לכל העוזרים.

פורסם

ייתכן שיש צורך בנסיעה ארוכה יותר כדי לבדוק את המערכת.

כי יכול להיות שהמצבר היה הרבה זמן " על המדף" וזקוק לטעינה.

הייתה לי בזמנו אימפרזה עם START-STOP והוחלף מצבר שהתגלה לאחר כמה ימים, כלא תקין. זו גם אופצייה. והוא הוחלף באחר.

אם בכל זאת המערכת לא נכנסת לפעולה, תחזור למצברייה ובקש החלפת המצבר הנ"ל.

אין צורך בעדכון המחשב. בקש מהמתקין לחבר בוסטר קטן, לפני הניתוק של המצבר. וגם שהמנוע יהיה כבוי.

פורסם

אני דווקא פעם החלפתי מצבר באוטו דיפו פ"ת,

הבחור חיבר מצבר נוסף בזמן הניתוק בכדי שהמערכת לא תתאפס.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
  • פיתרון
פורסם

חזרתי למצבריה.

הוא ניתק את המצבר לדקה והתקלה נפתרה.

כנראה שזה באמת קרה בגלל שהוא החליף מצבר בזמנו שהאוטו מונע.

תודה לכל העוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...