Jump to content

Neo1976

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Neo1976

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

3

תכנים שנפתרו

  1. חזרתי למצבריה. הוא ניתק את המצבר לדקה והתקלה נפתרה. כנראה שזה באמת קרה בגלל שהוא החליף מצבר בזמנו שהאוטו מונע. תודה לכל העוזרים.
  2. תודה אביאל. אני אקפוץ לשם מחר. אגב, הוא ביצע את ההחלפה עם מנוע דולק. זה תקין להחליף ככה?
  3. שלום, לפני שבוע החלפתי מצבר בסניף וולטה. התקינו לי TAB 60 amp start & stop כמו שכתוב בהוראות יצרן. מאז ההתקנה נורית start and stop מהבהבת והמערכת לא עובדת. הבחור בחנות אמר שזה יסתדר לאחר נסיעה קצרה - אבל זה לא קרה. מישהו מכיר את התקלה? האם נדרש לעדכן את המחשב בהחלפת המצבר? האם אני יכול להשאיר את זה ככה (גם ככה אני לא סובל את המערכת) או שזה יכול לגרום לנזק/בלאי מואץ? סוזוקי קרוסאובר 2019. תודה מראש לכל העוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...