Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים 

רוצה לשאול אם התנסיתם בשירותיו של מוסך פורד מאזדה כפיר מוטורס באשדוד? 

הייתה לי חוויה ממש לא נעימה איתם אפרט בהמשך 

אשמח לשמוע מהחוויה או ההיכרות שלכם

 

עריכה אחרונה על ידי Namber1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
בתאריך 9.6.2022 בשעה 13:32, Namber1 כתב:

היי חברים 

רוצה לשאול אם התנסיתם בשירותיו של מוסך פורד מאזדה כפיר מוטורס באשדוד? 

הייתה לי חוויה ממש לא נעימה איתם אפרט בהמשך 

אשמח לשמוע מהחוויה או ההיכרות שלכם

 

מוסך כפיר העבודה 10 אשדוד חח קורא לעצמו מתמחה מאזדה פורד מאז 1980 ומשהו
במילה אחת בולשיט. כי מומחה הוא לא.
קחו כוס קולה גדולה ופופקורן כי יש לכם פרק של "יצאת צדיק" על המוסך הזה.
אז ככה, כמו שאתם כבר יודעים יש לי תקלה לא ברורה במונדאו שלי
נדלקות נורות ולא עובר הילוך בנסיעה איטית עירונית וכו וכו
מכבה מנוע ומדליק והכל מסתדר. מציק לגמריי!
הלכתי למוסך כפיר כמומחה לפורד באשדוד
לדאגתי שהוא כבר לא מורשה הוא הסביר במתק שפתיים שזה אך ורק בגלל שהם (דלק מוטורס) רצו שהוא ישדרג את כל המוסך והוא לא רצה.. לכאורה מוזר אבל זרמתי.
הרכב נכנס למוסך והם קבעו שצריך חיישן אי בי אס כי אחת הנורות הצביעה על תקלה בחיישן הקדמי שמאלי.
נסיעת מבחן ואמרו שהכל הסתדר
לקחו 600 ש"ח
עד כאן לכאורה התנהלות שגרתית
אמממה שביציאה מהמוסך נדלקו שוב הנורות
ובאתי להמשך טיפול
הרכב שכב אצלם כמה ימים שבסופם אמרו או להחליף נאבה או להחליף את כל המתלה ולהביא מתלה אממ מפירוק אלא מה
על נאבה לא היה מה לדבר כי רצו 1250 ש"ח ולא הבטיחו החזר במידה והתקלה לא מסתדרת מה שכן הובטח בהחלפת מתלה.
לא משנה שתהרגו אותי לא מבין מה הקשר במתלה..לתקלה.
סיכמנו על החלפת מתלה.
יוצא מהמוסך וביקשתי מהם את המתלה שלי. היה לי מוזר אז אמרתי שאשמור אותו אצלי.
כבר ביציאה אתם כבר לא מופתעים שנדלקו שוב הנורות נכון?
חזרתי אליהם.
הרכב שכב שוב כמה ימים והם אמרו שאולי זה המחשב אי בי אס אבל שוב, אותו א"א לפרק אחרי ההרכבה אז אם לא פתר את התקלה, אני לא אזוכה!
בדיחה, בתור מקצוען הייתי מתבייש לקחת כסף על תקלה שלא תוקנה.
הבנתי שמפה לא תצא הישועה וביקשתי להחזיר את הרכב לקדמותו
נאמר לי שהרכב מוכן והוחזר לי המתלה שלי.
אחרי כמה דק התקשרו וביקשו לשים מתלה נוסף שהוזמן
זתומרת לפרק את המתלה שלי ששמו ממש לפני כמה דק' ולשים שוב מתלה אחר (לדבריהם..תכף תבינו למה)
ואז אם לא יעזור לפרק שוב ולשים את שלי??
הסכמתי אלא מה? אני רוצה שהתקלה תיפתר והכסף כבר אצלם אז..
מוציא את הרכב ובום הנורות דולקות אז אמרו שיורידו-
אחרי שבועיים של כניסות ויציאות מהמוסך! אני מגיע לקחת למוסך אחר
ואז
אני מסתכל על המתלה שהם הוציאו מהרכב שלי וזה..וכאן אני ממש כועס
המתלה שהם הביאו לי לראשונה.
להזכירכם המתלה שנאמר לי שהוא שלי ופורק לראשונה מהרכב
איך אני יודע? כי היה עליו חתימה של פירוק.
שאלתי אותם כבר אז ונאמר לי שכנראה שמו בעבר מפירוק.
לא הבנתי לא נורא.
אבל וכאן האבל הגדול.
אם אמרו לי קח את המתלה שפירקנו שהוא שלך ואחכ כשהם מחזירים לי את המתלה שלי אני רואה שעל שלי אין כתוביות והוא מקורי לגמריי ועל שלהם, זה שהם מחזירים לספק החלפים זה מה שנאמר לי שהוא שלי?
זתומרת לקחו 2500 ש"ח על עבודה שלא ביצעו.
בזדון. לא בטעות
מתמחה אעלק.
טוב עשיתם פאדיחה בואו תזכו אותי וסלמאת??
הצחקתם אותי. אני כבר שבוע רודף אחריהם!

עריכה אחרונה על ידי Namber1
פורסם

מוסך אחד הגרועים הם אפילו ברגים לא סוגרים מהר מאוד הבנתי שלטפל הם לא עידעים 

וזה מרגיז 

אישית הפסקתי ללכת לשם ואני גם ממשיך להמליץ לאנשים להפסיק ללכת שלם כי הם כל כך גרועים שאפילו מים אני לא שותה משם .

 

אני רץ עד לניר צבי או מוסך אביב ברחובות שרות באמת טוב ומספק 

אבל במחירים הם כמו כולם שוחטים וצריך להתחנן להנחה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

אל תיקח את זה קשה מידי, תראה בזה כשכר לימוד. לאחר הפעם הראשונה שלא פתרו את הבעיה היו צריכים להחזיר לך את התשלום או לפתור את הבעיה ולקזז את התשלום ששילמת. משלא עשו זאת עדיף היה לחפש מקום אחר. 

איש מקצוע שלא לוקח אחריות על העבודה שלו אינו איש מקצוע ולצערי המדינה עמוסה בכאלו. 

פורסם

בס"ד 

מנסיון עם מוסכים מורשים, למעט עניין האחריות כביכול, אין להם מומחיות מיוחדת מעבר לטיפול שוטף. 

אם המוסך לא מוחזק כאחד שמבין עניין, לא להתקרב אם יש לך ברכב בעיה מיוחדת 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...