Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרייב - פודקאסט הרכב מבית 'הפודיום' עולה לאוויר.


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפרק הראשון היה קשה להאזנה. אתה ובועז די דרסתם את שלומי, באופן מאד סמלי לחברה הישראלית שבה מי שלא צועק לא נשמע. בפרק השני חל שיפור משמעותי, אבל זה עדיין יצא כמו 'בועז קורפל מארח' ולא כמו שיחה של חברים. לפרק השלישי עוד לא הגעתי.

 

אישית, בועז לא מעניין אותי, ואני דווקא יותר סקרן לדעת מה קורה איתך ועם שלומי ועם אנשים נוספים שאנחנו מכירים אישית מהקהילה. אני מבין שאנחנו כנראה לא קהל היעד העיקרי לפודקאסט הזה, אבל גם לא ברור לי כ"כ מי כן. שמחתי לגלות שעברת לנהל צי רכב, זכור לי שחיפשת את ההרפתקה הבאה אחרי הבנק וזה נשמע כמו שינוי כיוון מעניין עם אתגרים חדשים. מה שלומי עושה היום? איפה עומר? האם הם עדיין בקשר עם הדמויות הססגוניות שהיו פה לפני עשור? זה סוג התוכן שהייתי שמח אם הייתם יכולים לשלב יותר ממנו. שוב, לא יודע איזה סקר שוק נעשה לפני ההפקה ומי באמת קהל היעד שלכם, אבל נראה לי שדווקא הקהילה פה יכולה לתת לכם בסיס איתן יותר מהציבור הרחב.

 

לבסוף, 'דרייב מבית הפודיום' נשמע כמו הפרסומת משנות התשעים - איטונג מבית כרמית... אתם בטוחים שהמאזינים שלכם יודעים מי זה הפודיום?

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לכל מי שיש בעיה לקבל את הפרקים האחרונים, ממליץ להוריד את האפליקציה podcast republic
אני משתמש בה שנים רבות בשביל כל הפודקסטים, עובדת נהדר

 

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי את הפרק על קניית משומשת (דרך podcast addict) - האמת שהיה לי קשה לשמוע - קורפל שאני מחבב אותו בסרטונים דוחף שאלות (נו מתי אפשר להניע?) ככה שהכל נשמע לחוץ ולא מסודר.

סליחה אם פגעתי אבל תתייחס לזה כביקורת בונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על העצות והביקורת. 

אנחנו לא נעלבים כל-כך מהר, וחשוב לנו לקרוא מה אתם חושבים באמת. 

כן, זה כיף לקבל תשבוחות ואל תחסכו בזה...אבל חשוב לא פחות לקבל ביקורת ולשמוע איפה צריכים להשתפר.

מכיוון שכשאנחנו מאזינים להקלטות אנחנו הרבה יותר ביקורתיים מכם, אני יכול לומר בוודאות, שהפרקים הבאים משמעותית יותר טובים, וגם שיתוף הפעולה של שלושתנו משתפר. זה לא פשוט להכניס שלושה אנשים שונים מאוד לאולפן, לנעול את הדלת מבחוץ, ולומר להם תזרמו. כל אחד מאיתנו הוא מאוד שונה.

בקיצור, תודה, תמשיכו להאזין, להעיר, להאיר, וגם לספר לנו כמה אנחנו מדהימים ויפים. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיימתי להאזין עכשיו לפרק 3.

 

קודם כל חשוב לי להדגיש: סה"כ לדעתי מדובר בפודקאסט טוב ואני נהנה להקשיב לו. עם זאת, כמה הערות:

 

לגבי ההגשה - שוב מרגיש שבועז משתלט על השיחה ולעתים קוטע אתכם בצורה לא נעימה. אני מבין שהוא מרגיש יותר בנוח מכם בתפקיד הזה אבל זה מגיע לרמה שזה כבר מציק (בקטעים מסוימים הוא לא נותן ליואב להוציא משפט שלם מהפה). מקווה שזה משתפר בהמשך.

 

יותר הפריע לי משהו בנושא התוכן. כשדיברתם על מבחני בטיחות אמרתם שמכון הבטיחות מקבל את הרכבים מהיצרן ושהיצרן הוא זה שמחליט אילו רכבים יבחנו ובאיזה רמות אבזור. זה פשוט לא נכון!

מתוך האתר של יורו אנקאפ:

ציטוט

Who Decided What Cars Are Tested ?

Every member organisation of Euro NCAP sponsors the assessment of at least one car model per year. They may choose a vehicle which is of relevance to their own domestic market or one which is particularly important in a certain market segment. In addition, vehicle manufacturers can sponsor their own cars. The process followed is exactly the same for both cases.

 


What Car Variant Does Euro NCAP Test ?

When a car has been nominated for testing, Euro NCAP asks the manufacturer for information about the best-selling variant and the fitment of safety equipment across Europe. From this information the test variant is derived. In general, the test variant must have safety equipment fitted as standard. In exceptional cases, Euro NCAP allows optional technology to be fitted on the test variant, but only if the option is available on a high number of cars sold and only for a short introduction period. From 2016, all cars have a basic rating, for which Euro NCAP uses a car fitted only with standard equipment. Some cars also have an optional, second star rating for which a car fitted with an additional ‘safety pack’ is used. For previous years, Euro NCAP tested cars which, in general, had only standard safety equipment. In exceptional cases, Euro NCAP allowed optional technology to be fitted on the test variant, but only if the option was available on a high number of cars sold and only for a short introduction period.

Where Does Euro NCAP Get the Cars for Testing ?

Up to 4 cars are needed for an assessment by Euro NCAP. If a car model is already on sale, Euro NCAP will generally buy cars from dealers, in the same way that consumers do. Cars are bought anonymously, either from a single dealer or from several. Once the cars are at the test laboratory, the manufacturer is informed of the vehicle identification numbers (VINs) and are asked to confirm the specification. If a production change has been made since the cars were produced, for example to an item of safety equipment, the manufacturer may ask for the current part to be fitted to the vehicle. This ensures that, when they are released, the results are representative of current production cars.

What If Cars Are Not Yet On Sale ?

It is important to publish results as soon as possible in the life-cycle of a vehicle so that as many consumers as possible are able to make an informed choice. This means that Euro NCAP sometimes will test cars which are not yet available at dealers. In these circumstances, Euro NCAP selects cars from early production. Euro NCAP may visit the manufacturing plant to choose cars at random or VINs may be selected randomly from a list provided by the manufacturer. When the cars arrive at the test laboratory, they are checked to ensure they have the correct items of safety equipment. Under no circumstance Euro NCAP will test vehicles that are not fully type approved, are not from series production or not legally sellable to the general public. Any evidence found - before, during or after the tests - that casts doubt on the production status of the vehicles, will automatically lead to an invalid result and follow up investigations.


אמ;לק:

מי שמחליט אילו דגמים יבחנו הם הארגונים החברים ביורו אנקאפ (סוכנויות ממשלתיות כאלו ואחרות בעיקר).

ההחלטה איזו רמת אבזור לבחון מתקבלת לפי נתוני המכירות כאשר בוחנים את הדגם הנמכר ביותר והם לעיתים נותנים לבחון רכבים עם אבזור בטיחות אופציונלי אם הוא מהווה אחוז גבוה מהמכירות.

ברוב המקרים הם קונים את המכוניות בצורה אנונימית מסוכנויות.

רק במקרה שבו הם בוחנים דגם שעוד לא ניתן להשיג בשוק, הם לוקחים מכוניות ישר מהיצרן.

 

גם במקרה של IIHS הם קונים את המכוניות מסוכנויות, והם אלה שקובעים אילו מכוניות יבחנו, לא היצרנים.

מתוך האתר של IIHS:

ציטוט

For the crash tests we conduct, we purchase the vehicles from dealers just like an ordinary consumer. If the test is being conducted at the manufacturer's request and isn't part of our regular testing schedule, then the manufacturer reimburses us for the vehicle.

 

עריכה אחרונה על ידי RedLabel
  • אהבתי 1

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תודה לכולם על הביקורות. אני לפחות לוקח לתשומת ליבי את כל מה שאתם אומרים. 

אתמול יצא לי להאזין לפרק ה-3.

זה פעם ראשונה שאני מאזין למה שהקלטנו. אני יודע, זה מוזר אבל היה לי קשה עד עכשיו.

אני חושב שחלק גדול מהדברים שאתם מדברים עליהם  יפטרו מעצמם.

בכל פרק שהקלטנו הרגשתי שהיינו טובים יותר מהפרק הקודם. 

אתם חייבים להבין שגם לי וגם לפולס לא היה פשוט לשבת ולדבר מול מיקרופון עם אוזניות, זה אף פעם לא יוצא לך טבעי על ההתחלה.  

בהכי אובייקטיבי שיש לי, אני חושב שהפרק השלישי מאוד נעים להאזנה ואשמח אם תקשיבו ותגיבו גם עליו.

 

בכללי, הייתי שמח אם הפורום יהיה שותף גדול לדבר הזה ברמת התכנים, ברמת הרעיונות וברמת הידע.  

כל התעה שיש לכם, נשמח לשמוע.

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, שלומי כתב:

בהכי אובייקטיבי שיש לי, אני חושב שהפרק השלישי מאוד נעים להאזנה ואשמח אם תקשיבו ותגיבו גם עליו.

שמעתי את כל הפרקים, אישית לי הפרק השלישי היה הכי קשה להאזנה.

באמת מרגישים שעם כל פרק המנחים "נפתחים" יותר, אבל יש לזה תופעת לוואי מאוד קשה.

ככל שנתפתחים יותר ככה מרגישים יותר בנח להכנס אחד לשני בדברים, לפעמים עם איזה דחקה מיותרת, לפעמים עם איזה שאלה שדווקא עכשיו באמצע משפט קפצה למשהו (קורפל) לראש.

לא פעם זה הגיע למצב של שניים ושלושה אנשים מדברים ביחד, אנשים מתחננים לסיים משפט..

אולי לכם זה נשמע בתור שיחה חברית זורמת, לי זה חותך את האוזן ופוגע מאוד בהאזנה. למעשה אם הייתי שומע את זה באוזניות ולא ברכב כניראה שהייתי עובר לפודקסט אחר אחרי 10 דקות של האזנה.

אמרתי את כל זה ליואב בערך דקה אחרי שסיימתי לשמוע את הפרק, אבל חשוב לי לומר את זה גם פה, בתקווה שזה יגיע גם לקורפל, שהוא לדעתי אחראי על 90% מהמצבים הללו.

אגב, רוב הזמן זה גם לא נשמע כמו שיחה חברית אלא כמו קורפל שמראיין את שלומי ויואב.

 

משני הפרקים הראשונים נהניתי מאוד.

לדעתי הפודקסט מעניין מאוד ועשוי היטב מבחינת התכנים.

ההגשה שכביכול משתפרת לדעתי הולכת בכיוון לא טוב.

אני חייב לומר שבמשך שנים רבות של האזנה לפודקסטים, הדברים שמניתי בהתחלה גרמו לי להפסיק לשמוע פודקסטים ישראלים עם יותר ממגיש אחד. איכשהו רובם נופלים בזה.

בשני הפרקים הראשונים חשבתי שהנה יש סופסוף פודקסט יוצא מהכלל שלא נופל בבור הזה, אני ממש מקווה שלא טעיתי.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם יגאל, ואמשיך את הקו הקהילתי - הייתי שמח לשמוע קצת על היסטוריית הרכב שלכם בעשור האחרון, מה המכוניות האלה לימדו אתכם ולמה קניתם/מכרתם אותן. האזרח הממוצע לא יבין מדוע אנשים עדיין מחזיקים סקסו VTS או פז'ו 309 או רנו טווינגו, אבל לכל רכב כזה שנמצא אצל חבר פורום יש סיפור רקע שחובבי רכב אחרים ידעו להעריך.

 

על אותו משקל, מה בדבר סקירה תקופתית של מכירות פומביות ב-BAT או Cars & Bids, תו"כ שיחה היפותטית על מה הייתם קונים אילו אפשר היה להביא את כל זה לארץ? אולי לא בכל פרק, אבל פעם בחודש נגיד. יש לי התכתבות כזאת עם חבר פורום באנגליה - מדי פעם הוא שולח לי לינקים למודעות באזור שלו, ואני שולח לו בתגובה כל מיני אקזוטיקה שנתקלתי בה בספרד.

 

עוד פיצ'ר שאפשר להכניס פעם בתקופה זה המלצות על ערוצי יוטיוב שחביבים עליכם - כל מיני כריס האריס, ג'ייסון קמיסה, או הסדנה של אד צ'יינה. יוטיוב הוא עולם ומלואו כיום, ולעיתים קרובות אנחנו מפספסים תוכן איכותי פשוט כי האלגוריתמים עדיין לא קלטו היטב את ההעדפות שלנו. פודקאסט כזה הוא הזדמנות טובה לחלוק את המועדפים שלכם ואולי גם לשתף הצעות מהקהל.

 

לחלופין, אם המטרה של הפודקאסט היא מסחרית - אפשר לספר שהשבוע יש דיל על טויוטה קורולה בנהריה ושבוע הבא מכירת חיסול של אופל בבאר שבע. אני מניח שזה מידע שתוכלו לקבל מאנשי הקשר שלכם אצל היבואן.

 

סתם כמה מחשבות שעולות לראש. יש עוד הרבה לאן לפתח את הדיון הזה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פודקאסט מעולה, כמו רוב הפודקאסטים של הפודיום.

נושא מעניין שאף לא מקבל לדעתי התייחסות עיניינית ולא דתית או אמינות רכבים צרפתיים - זה מיתוס או אמת…

תמשיכו לעניין 👍

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרק 5 עלה לאוויר לאוזניכם בלבד (ועוד יתר דוברי העברית בעולם)

 

https://www.hapodium.com/podcast/הפליק-פלאק-של-טסלה-מבט-אל-הלנצ׳יה-ורכב/

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, discoTD5 כתב:

פרק 5 עלה לאוויר לאוזניכם בלבד (ועוד יתר דוברי העברית בעולם)

 

https://www.hapodium.com/podcast/הפליק-פלאק-של-טסלה-מבט-אל-הלנצ׳יה-ורכב/

 

אהבתי את הפרק 5 די מעניין :)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן

גם ה"פינה הנוסטלגית" וגם הנישה של רכבי שטח.

כיף לשמוע

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הפרק השביעי עלה לאוויר ובמסגרתו 'בוא ניקח את התמונה הכי גרועה שצילמנו את יואב, ונעלה לאתר'.

 

https://www.hapodium.com/podcast/מכירת-אופציות-על-רכבים-אמינות-תקשורת-ה/

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...