Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדירה שרכשתי יש קולט אדים של חברת bellini

מצ"ב תמונה.

מדובר בפילטר פנימי מפחם.

אין אף סימן זיהוי או מספר סידורי.

אודה אם מישהו מכיר או יכול להפנות אותי

למקום שאוכל לקנות.

 

 

IMG_20220505_093122.jpg

IMG_20220505_093132.jpg

IMG_20220505_093137.jpg

פורסם

אין לך מספר הדגם של הקולט, על המכשיר או בחשבונית הקניה?

 

הדבר הזה נקרא steam collector או rangehood, אבל חיפוש בגוגל נותן תוצאות רק מאוסטרליה (וגם על אלה יש בעיה של התראות אבטחה, כנראה איזו בעיה בגוגל).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באתר האוסטרלי מופיע רק "פילטר אלומיניום". האם זה אותו מסנן?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בצילום לא בפוקוס. מה כתוב בשורה השניה?

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ES 03 90

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

תראה, סיקרנת אותי ושלחת אותי לחפור קצת בגוגל. מדובר במוצר מדבקה. את שם הדגם הזה מצאתי רק באיזה אתר טורקי, תחת מותג VERENO. המוצרים של דומים חיצונית לתמונת של LY VENT, כך שנראה שהם מקבילים.

 

קח את המסנן לחנות חלקי חילוף למוצרי בית וכנראה שכך תוכל למצוא את המסנן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קודם כל חג שמח ותודה לכולם

כן האמת שאני גם לא מוצא פילטר כזה.

 הזוי.

כמו לקנות רכב מיוחד ולהתתקע בלי חלפים.

אני אנסה להתקשר ליבואן או הזכיין מחר או בשישי לנסות להבין מאיפה מזמינים חלק.

לפני 57 דקות, sperial כתב:

תראה, סיקרנת אותי ושלחת אותי לחפור קצת בגוגל. מדובר במוצר מדבקה. את שם הדגם הזה מצאתי רק באיזה אתר טורקי, תחת מותג VERENO. המוצרים של דומים חיצונית לתמונת של LY VENT, כך שנראה שהם מקבילים.

 

קח את המסנן לחנות חלקי חילוף למוצרי בית וכנראה שכך תוכל למצוא את המסנן.

זה בול הקולט

 

דרך אגב, אולי השאלה דבילית אבל שואל ברצינות אפשר לשטוף פילטר פחם כזה במדיח?

 

 

פורסם

נראה שהמותג הזה נעלם מישראל. לך תמצא את היבואן, אלא אם מדובר ביבואן ששינה את המדבקות. כנראה שגם הלי-וונט הוא מותג מדבקה. 

 

נראה לי שמהסיפור שלך אפשר ללמוד דברים מעניינים לגבי רכישת מוצרי מדבקה - זה מתאים למוצרים קטנים שאינם מצריכים יותר מדי תמיכה - ואם מדובר במוצר גדול- או, יותר חשוב, כזה שמצריך קידוח בקיר - עדיף לשלם תמורת מותג מוכר ויציב או לברר מהתחלה מה המקור כדי שיהיה אפשר להשיג חלקים גם בהמשך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה מזכיר לי את הסיפור שהיה לי לפני כמה שנים - חיפוש של אטם למכונת כביסה שלא נמצא אצל היבואן נמצא בסופו של דבר בחנות חלקי חילוף בחיפה. לכן, מציע לך לקחת את הפילטר (אני מבין שיש שניים או שלושה) לחנות של חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים. לפי חיפוש במרשתת כנראה שמדובר בעלות של כ-150 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, דני 9999 כתב:

אולי השאלה דבילית אבל שואל ברצינות אפשר לשטוף פילטר פחם כזה במדיח?

 

נסה ותחזור לספר לנו... מה הכי גרוע שיכול לקרות?

 

אגב, על סמך מה החלטת שהגיע הזמן להחליף? אצלי למשל היה בדירה שכורה פילטר לקולט אדים שכולו רשת ברזל. אפשר היה לראות עליו שהוא מלא ג'יפה, וכשהשומן התחיל כבר לטפטף למטה פשוט ניקיתי אותו עם מסיר שומנים. אני מניח שאת הפילטר שלך אפשר לשים בקערת מים חמים עם קצת סבון ולראות מה יוצא, ואולי בהמשך גם להכניס למדיח, אבל קודם מעניין להבין אם הוא בכלל דורש החלפה (מוצר מתכלה) או לא (כמו מצבר מודרני שכבר לא דורש מילוי מים מזוקקים).

  

 

לפני 5 שעות, sperial כתב:

עדיף לשלם תמורת מותג מוכר ויציב או לברר מהתחלה מה המקור כדי שיהיה אפשר להשיג חלקים גם בהמשך.

 

מסכים עם הסייפא, אבל נכון להיום גם 'מותגים מוכרים ויציבים' בתחום החשמל לבית הם מוצרי מדבקה ברובם. יש בערך שלושה מפעלים עיקריים באירופה שמייצרים קולטי אדים, עוד איזה ארבעה למכונות כביסה, מספר דומה למקררים... כל המוצרים נמכרים בהבדלים זניחים וחולקים את אותה אלקטרוניקה ואותם רכיבים, בערך כמו הגרסאות השונות של סיטרואן ברלינגו או רנו קנגו. ללקוח החכם זה דווקא יתרון, כי אפשר לקנות מכשיר שנראה יוקרתי אבל מקבל חלקי חילוף זולים, ויש כמה ערוצי יוטיוב (בעיקר במזרח אירופה) שמתמחים בתחום ומסבירים חדשות לבקרים איך ומה לבחור.

 

כל זה לא רלוונטי למצבו של פות"ש כמובן, ומהווה לא יותר מדיון היפותטי.

 

×
×
  • תוכן חדש...