Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אכזבה ממיני מרכזי תדיראן


roy007
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

לפני כשנה נכנסו לדירתנו החדשה 4 חדרים, ועשינו בדירה מיני מרכזי אינוורטר סנס של תדיראן.

מרגע ההתקנה ועד היום אנחנו ממש לא נהנים מהמזגן והיו הרבה תקלות כוללל החלפת כרטיס פיקוד.

גם במצב עבודה רגיל המעבה בחוץ לא שקט בכלל וזה מפריע.

האמת אנחנו ממש מתבאסים כי מרגישים שזרקנו כסף לפח.

אנחנו שוקלים מה ניתן לעשות במצב כזה, כי אנחנו יודעים שזה עניין מסובך לבצע החלפה.

ניסיתי למצוא בעלי מקוצע שיבצעו התקנת מזגן חדש ויקחו כיד 2 את הישן ויזכו אך אין כאלה כנראה.

מה הייתם עושים? נשארים וסובלים או מקיעים עוד 40K עכשיו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו רע מאוד עובר על תאדירן כנראה. נתקלתי בכמה תלונות ממכרים על מזגנים עיליים מהשנתיים האחרונות שעושים תקלות בלי סוף והשיא זה חבר קרוב שנכנס לא מזמן לדירה חדשה מקבלן בשכירות ובעלת הבית התקינה תאדירן מיני מרכזי שרק עושה צרות מהיום הראשון. לוח פיקוד שהוחלף 3 פעמים, היחידה הפנימית הוחלפה בעקבות דליפת גז ולא לדבר על העבודה הרשלנית של הטכנאים בדרך. אכזבה ענקית..

 

לעניין - כל עוד המזגן באחריות (ואני מניח שהוא עדין באחריות) הייתי סוחב איתו ומוציא לשירות שלהם את המיץ אם צריך. אחרי שתיגמר האחריות הייתי מנסה להביא טכנאי פרטי מקצועי שיבחן את כל המערכת ויראה אם יש מה לעשות בנידון, במידה ולא והמצב כלכך גרוע הייתי בוחן אופציה להחלפה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אחת הבעיות עם לקנות מותג על סמך ניסיון עבר. קנית מזגן על סמך זה שאלה שיוצרו לפני 20 שנה עובדים טוב אבל אין קשר בינו לזה של היום.

 

אם כל התשתית קיימת החלפה לא תעלה כמו התקנה חדשה אבל נצל את תקופת האחריות עד שאו שהיא תיגמר או שהמזגן יתייצב

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקופת האחריות כבר לא עושה עלי רושם

כי אין לי כח כל פעם לקרוא לטכנאי ושהוא בא ויגיד לי שהצינור יניקה קופא אז זה תקין…

למשל.

אנחנו די רוצים להחליך אותו אבל ממה שדיברתי עם בעלי מקצוע זה מצריך פירוק והתקנה מחדש וזה יותר יקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אילו תקלות יש נכון להיום?

2. מה זה אומר לא שקט בכלל? יש רעשים של רעידות? רעשים של מאוורר? רעשים של המדחס?

3. ייתכן כי ההתקנה לצערי לא הייתה איכותית. האם יש היכרות מוקדמת עם המתקין? האם מכירים ביקורות חיוביות? האם המתקין עצמו מנסה לשתף איתכם פעולה בנושא? או שלקחתם את המתקין של הקבלן?

 

באופן כללי - לא רואה סיבה לזרוק מעכשיו 40k נוספים על מיזוג.

אולי יש גם חוסר מזל ונפלתם על מוצר לימון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. עדיין הצינור יניקה קופא.

2. לא שקט זה אומר שהמעבה עושה רעש ששומעים אותן מהמטבח ומהסלון.

רק אם אני מעביר את מצב האנרגיה למצב לילה ומעבה מוריד כח הרעש הופך לסביר

טכנאים טוענים שזה הרעש ואין מה לעשות.

3.למתקין היו המלצות וזה לא מתקין של הקבלן.

אבל רוב התקלות היו קשורות במזגן עצמו, כמו כרטיסי פיקוד, צינורות קפואים, ותקלות 05.

המתקין גם היה פה לאחר ההתקנה ובבדיקה שלו טוען שהרעש תקין.

חוסר מזל זה בטוח! לימון או לימון.

בכלל נראה לי שעשינו טעות שלא השקענו במערכת vrf

 

עריכה אחרונה על ידי roy007
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תביא טכנאי פרטי מקצועי. שיאבחן את התקלות.

ואחר כך תזמין טכנאי שירות לקוחות (אבל אל תגיד לו שהזמנת טכנאי פרטי) רק שהפעם הוא לא יוכל לערבב אותך)

 

אני לא טכנאי מזגנים ולא קרוב לזה. אבל לא שמעתי על צינור יניקה קפוא כתקין.

בדרך כלל זה מעיד על בעיה (חוסר גז/שסטום התפשטות/מדחס וכו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.4.2022 בשעה 22:44, roy007 כתב:

1. עדיין הצינור יניקה קופא.

2. לא שקט זה אומר שהמעבה עושה רעש ששומעים אותן מהמטבח ומהסלון.

רק אם אני מעביר את מצב האנרגיה למצב לילה ומעבה מוריד כח הרעש הופך לסביר

טכנאים טוענים שזה הרעש ואין מה לעשות.

3.למתקין היו המלצות וזה לא מתקין של הקבלן.

אבל רוב התקלות היו קשורות במזגן עצמו, כמו כרטיסי פיקוד, צינורות קפואים, ותקלות 05.

המתקין גם היה פה לאחר ההתקנה ובבדיקה שלו טוען שהרעש תקין.

חוסר מזל זה בטוח! לימון או לימון.

בכלל נראה לי שעשינו טעות שלא השקענו במערכת vrf

 

דווקא ככל שהמערכת מתקדמת יותר יש יותר מקום לבעיות...

אצלי יש מיני מרכזי רגילon/off.  Silent wind 553p

בסהכ עושה את העבודה.

לגבי הרעש, יש נתונים מה זה רעש תקין, תבצע מדידה אם אתה סבור שזה לא תקין.

אני לא הייתי מוותר ומשקיע מה שצריך להציג נתונים שהמערכת תקולה, במידה ולא מקבל פתרון תובע בבית משפט על עלות המערכת.

במקביל מחליף לחברה אחרת.

 

נתונים כמו מדידת רעש, חוות דעת מטכנאי מזגנים / יועץ מיזוג ונתונים מדידים

 

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...