Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כן כמובן.  באיזה תקציב אתה מחפש   והאם התקציב זה רק על הציוד או גם על ההתקנה ?

לפי זה בדרך כלל בונים מערכת סאונד ,

 

עריכה אחרונה על ידי DIN_13345
פורסם

נניח 4000-5000 כולל התקנה.  מניח שצריך מגבר ולשדרג רמקולים (לא יודע כמה רמקולים יש ברכב)

סאב יש לי שהוצאתי מרכב קודם. יש לי גם מגבר מונו לסאב.

נהג ותיק

פורסם

מעולה,  בתקציב הנל אתה יכול לבנות מערכת מאוד טובה , איזה חברה הסאס והמגבר המונו בלוק . תרשום את הדגמים עצמם . 

תוכל לקחת מגבר 4 ערוצים אכותי להגביר  איתו קומפוננט קדמי . ורמקולים אחורה 

 

 

 

פורסם

לגילוי נאות אני עובד בתחום

יצא לי לעשות התקנה גדולה מאוד בדיוק לרכב הזה

יש צורך במנחת כדי לעבוד עם המסך המקורי של הרכב 

  • אהבתי 1

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
לפני 9 שעות, kalda01 כתב:

מה זה מנחת ?

המערכת המקורית לא מוציאה יציאות rca  המנחת בא לבצע סוג של המרה כדי שיהיה ניתן להתחבר למגבר

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
לפני 12 שעות, Daniel car systems כתב:

המערכת המקורית לא מוציאה יציאות rca  המנחת בא לבצע סוג של המרה כדי שיהיה ניתן להתחבר למגבר

אם הבנתי נכון, יש מגברים שתומכים ב - High Level Input

האם זה לא פותר את הבעייה ומייתר צורך במנחת חיצוני נפרד ?

נהג ותיק

פורסם
לפני 9 שעות, kalda01 כתב:

אם הבנתי נכון, יש מגברים שתומכים ב - High Level Input

האם זה לא פותר את הבעייה ומייתר צורך במנחת חיצוני נפרד ?

כן קיימים מגברים שיש להם 

בכללי להתחבר בhigh level זו שיטה פחות מומלצת כי האיכות לא משהו 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
לפני 3 שעות, Daniel car systems כתב:

כן קיימים מגברים שיש להם 

בכללי להתחבר בhigh level זו שיטה פחות מומלצת כי האיכות לא משהו 

כי מנחת נפרד עושה עבודה יותר מוצלחת ממנחת בילדאין ?

נהג ותיק

פורסם
לפני כשעה, kalda01 כתב:

כי מנחת נפרד עושה עבודה יותר מוצלחת ממנחת בילדאין ?

שני הדרכים פחות מומלצות 

עדיף מקור אחר למשל בלוטוס או usb audio

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
לפני כשעה, Daniel car systems כתב:

שני הדרכים פחות מומלצות 

עדיף מקור אחר למשל בלוטוס או usb audio

מקור אחר שלא יעבור דרך ה HEAD UNIT המקורי?  זה לא ברור לי לחלוטין

נהג ותיק

פורסם

האם אלטרנטיבית, ניתן עקרונית לשדרג רק לרמקולים תואמים בעלי נצילות גבוהה שיעבדו עם HU מקורי ללא הגברה,  ורק להוסיף סאב עם מגבר מונו ?

קראתי בפורומים של פיג'ו שיש קיטים תואמים של FOCAL שמיועדים לשידרוג הסאונד בהתקנה פשוטה ביותר.

נהג ותיק

×
×
  • תוכן חדש...