Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 31 דקות, Fraysa כתב:

קח בחשבון שמלבד מבחן רישוי שנתי, יש גם שוטרים שיכולים לעשות לך על זה בעיות. אבל אם אתה לא בן 17 עם איביזה שזה נראה בה עקום לגמרי, אז אתה תהיה בסדר.

יש לי אאוטלנדר 2021, ממש לא נער בן 17 עם איביזה, ובדגם פרימיום יש אור לבן (לד) לי יש אינסטייל (שאין לי מושג איך ברכב שעולה 178K שמו נורות הלוגן צהובות) בכל אופן, זה לא אמור להראות מוזר כיון שלדגם פרימיום יש אור לבן

פורסם
לפני שעה, עמוס. כתב:

יש לי אאוטלנדר 2021, ממש לא נער בן 17 עם איביזה, ובדגם פרימיום יש אור לבן (לד) לי יש אינסטייל (שאין לי מושג איך ברכב שעולה 178K שמו נורות הלוגן צהובות) בכל אופן, זה לא אמור להראות מוזר כיון שלדגם פרימיום יש אור לבן

רק צריך לבחור נורה בלי ציפוי כחול חזק כי את הצבע הכחול השוטרים יודעים לזהות ורואים אותו בפנס.

טורבו לד - צריך דגם שלא יסנוור ושלא יהרוס לך את מערכת החשמל (יש כאלה טובים)

 

אז מה שתבח - עשה חושבים לפני ותתחדש :)

קובי

:-)

פורסם
לפני 6 דקות, kobi_g כתב:

רק צריך לבחור נורה בלי ציפוי כחול חזק כי את הצבע הכחול השוטרים יודעים לזהות ורואים אותו בפנס.

טורבו לד - צריך דגם שלא יסנוור ושלא יהרוס לך את מערכת החשמל (יש כאלה טובים)

 

אז מה שתבח - עשה חושבים לפני ותתחדש :)

לא רואים את הנורות של האורות דרך שלי, זה מוסתר ע"י זכוכית עגולה גדולה (אולי יש לזה שם סליחה על הבורות) רואים רק את הנורות של האורות הגבוהים ואותם אני לא מתכוון להחליף

פורסם (נערך)

בהרבה פנסים במיוחד שהנורות לא דולקות אתה תראה השתקפות של הצבע הכחול מזוויות שונות.

 

אתה גם יכול למצוא נורות מתאימות כאן (אתר שבודק המון סוגים)

 

בנוסף אתה יכול למצוא נורות הלוגן לבנות ומבחן שלהם - למשל זה

 

באתר הזה אתה יכול לבדוק מה הנורה או LED או הלוגן הכי מתאימה.

שים לב שיש הבדל בין פרוג'קטור לעדשה ולכך גם מתיחסים בהתאמה.

 

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון:

קניתי את הדיימונד ויז'ן של פיליפס, והאמת התוצאה לא משהו.. האור לבן אבל חלש..

לאחר התייעצות עם המוסכניק שלי הוא אמר לי שהוא הזמין מebay נורות טורבו לד ומחזיקות לו כבר שנתיים מצוין ולא מסנוורות ,

למישהו יש המלצה על נורות טורבו לד טובות ואיכותיות שלא מסנוורות?

פורסם

"טורבו לד" זה מינוח ישראלי לנורות לד עם מאוורר קטן ייעודי להתמודד עם החום שהן מוציאות.

 

אם הפנס שלך לא מתאים בכך שאין לו עדשה שתוכל לרכז את האור החזק הזה לנקודה מסוימת, עדיף שלא תתעסק עם זה כי אחרת

תראה כמו כל ערס עם מאזדה 323, וזה ימשוך המון תשומת לב ויראה רע.

 

תעלה תמונה של הפנס כדי שנטוכל לראות. 

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 28 דקות, Fraysa כתב:

"טורבו לד" זה מינוח ישראלי לנורות לד עם מאוורר קטן ייעודי להתמודד עם החום שהן מוציאות.

 

אם הפנס שלך לא מתאים בכך שאין לו עדשה שתוכל לרכז את האור החזק הזה לנקודה מסוימת, עדיף שלא תתעסק עם זה כי אחרת

תראה כמו כל ערס עם מאזדה 323, וזה ימשוך המון תשומת לב ויראה רע.

 

תעלה תמונה של הפנס כדי שנטוכל לראות. 

יש לי אאוטלנדר 2021 הצורה ישנה, ממה שהבנתי מהמוסכניק יש לי פרוג'קטור (הוא אמר לי שיש לי עדשה לפיזור האור(הזכוכית העגולה הזאת))

אחרי חיפושים במבחני השוואה נראה לי שזה הכי משתלם וטוב:

https://www.amazon.com/s?k=Cougar+Motor+Flagship&language=en_US&linkCode=sl2&linkId=c807669ec995b22480ff4df22aff3d61&tag=bulbfacts-20&ref=nb_sb_noss_2

×
×
  • תוכן חדש...