Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: איוניק 5 - היא באמת טובה באופן מיוחד


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 803 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי האתר - תזמין היום - תקבל ביולי/ אוגוסט.

בלי נדר.

בע"ה.

בס"ד.

ט.ל.ח

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף!

אין ספק שהרכב סופר מעניין, עיצובית הוא לדעתי מוביל הסגמנט ובגזרת החשמליות (שיצאו לשוק לפחות) לדעתי רק ההונדה e נותנת לה כיום פייט אמיתי. 

מעניין לשמוע, האם מהנסיון שלך האייוניק משתווה (או עדיפה) מבחינת חווית הנהיגה על הטסלה מודל 3?

 

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטסלה לא רואה בעיניים. וזה כולל כמעט כל רכב שמתגלגל היום על הכביש. 

זו שאני נהגתי בה, LR עושה 0 ל 100 ב 4.4 שניות. והכח זמין כל הזמן - רק תלחץ. 

אבל זה לדעתי חלקיק קטן ושולי לחלוטין מהתועלת שאתה מפיק מרכב כלשהו. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני התכוונתי יותר לחויית נהיגה במובן של היגוי, שיכוח מהמורות ואיכות נסיעה כללית (בידוד רעשים, תחושת מוצקות). 
היסטורית הסעיף הזה לדעתי היה קצת חסר ברכבי יונדאי (בהכללה כמובן, לא נהגתי על כולם).
 

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.12.2021 בשעה 11:53, discoTD5 כתב:

המתלים לרוב עושים עבודה מצוינת בנסיעה שגרתית אבל לפעמים נכנעים למשקל הרכב. שלא תתנו לזה להוציא לכם את הרוח מהמפרשים – בנהיגה נורמלית וגם קצת מעבר לזה האיוניק 5 נוחה להפליא, גם בעיר וגם מחוץ לעיר.

 

...מייצר אחיזת כביש נהדרת, ויכולת פניה מרשימה, על גבול ה 'כיף לי כאן'.

זה עונה? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, shakedi כתב:

האמת שאני התכוונתי יותר לחויית נהיגה במובן של היגוי, שיכוח מהמורות ואיכות נסיעה כללית (בידוד רעשים, תחושת מוצקות). 
היסטורית הסעיף הזה לדעתי היה קצת חסר ברכבי יונדאי (בהכללה כמובן, לא נהגתי על כולם).
 

 

ובטסלה יש את זה? היא לא מכונית רעה בשום מובן, אבל חוץ מתאוצה אין בנהיגה בה משהו יוצא דופן. נוחה, פונה, מבודדת, אבל לא בדיוק שוברת מוסכמות באף אחד מהסעיפים האלה.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה.

הזמנתי לפני חודשיים את דגם ה-4X4 להחליף ב.מ.וו X3. ככל שעובר הזמן ואני קורא יותר מבחנים בארץ ובחו"ל אני יותר משתכנע. התמורה לכסף חריגה - טכנולוגיה, עיצוב, מרווח, אבזור, שפע מערכות בטיחות מתקדמות, אחריות ארוכה וכן, בהחלט גם ביצועים (5.2 ש' ל-100). סמל של יונדאי, נכון - אבל לפחות לא על ההגה :-) שלושה חסרונות מעצבנים באבזור - תצוגה עילית HUD, מערכת שמע נורמלית ושקע 220V. את השניים האחרונים אפשר להשלים לבד (קונים מתאם V2L).

 

בתחילת 2022 השוק האירופאי אמור לקבל את הגרסה של צפון אמריקה, עם סוללה מוגדלת של 77.4 קוט"ש שתוסיף לטווח 25-50 ק"מ וגם עוד קצת כח (324 כ"ס בהנעה הכפולה, ל"פחות מ-5 שניות" ל-100). המתחרה היחידה בגודל/טווח/ביצועים היא מודל Y, אבל איפה היא לעזאזל, כמה היא תעלה ו-WTF הסיפור של מסך המגע שלה - אני זקן מדי בשבילו כנראה. הפשרה של איוניק 5 בין עתידנות לשימושיות מתאימה לי בול. מחכה למסירה במאי-יוני.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58
  • אהבתי 1

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משום מה נראה לי שבסוף תחנה לך בחניה מודל Y

את היונדאי תמיד ניתן לבטל ואת המודל Y מי שיזמין ממש ברגע שיעלה לאתר יקבל כנראה די זריז

זמני המתנה הזויים ולא סופיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחח מדהים, זה כאילו שאנחנו מכירים :-) אכן יש לי היסטוריה מפוארת של ביטולי הזמנות והחלפת מותגים ברגע האחרון, לכיוון למעלה. ימים יגידו אבל כרגע אני נעול על האיוניק ולא אעבור למודל Y הסיני גם אם יימכר ב-250 אלף (והוא צפוי להיות למעלה מזה). זמני ההמתנה לא מטרידים אותי, מראש התכוונתי להחליף רק בעוד חצי שנה. אם עד אז תגיע מודל Y מהמפעל החדש בברלין, עם טווח וביצועים מפתיעים ובמחיר שפוי... המשחק ייפתח מחדש.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני רוצה אחת כזו בחניה אבל,

קפצנו למחירים של 200k ++ וההשוואה צריכה להיות מול כלי רכב בסכומים האלו (אם נעזוב רגע את צריכת הדלק היא שווה באיכות לסופרב?),

אני למשל שוקל ברצינות להחליף.את הפיקנטו באחת מהחשמליות היותר זולות (תקציב גג 145k),

אתה חושב שהתמורה של האיוניק שווה הלוואה נוספת של 65k?

אהבתי שהמבחן עם ממש פאנצ' ליין - שורה תחתונה ברורה מבחינתך.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 803 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...