Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על SUV קטן


v3p89
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אני ממשיכים בחיפושים אחר רכב לזוג +2.

מפה לשם ראינו תכנית טיולים והמנחה טייל עם מיני קאנטרימן, נורא התלהבתי מהרכב, אבל שחיפשתי אותו ביד 2 ראיתי שהוא מאד יקר וכנראה מחוץ לתקציב שלי כרגע (60K), בכל מקרה ישמח למצוא דעה על מיני, עד כמה הרכב אמין ומה עלות האחזקה שלו. 

במקביל בדקתי כמה רכבים שמבחינת נראות שלהם והגודל מזכירים את קאנטרימן: 

1)C3 איירקרוס

2)C4 קקטוס

3) רנו קפצ'ור

4) פיאט 500X

 

מבחינת האמינות נורא מטריד אותי שמדובר ברכבים צרפתיים/איטלקי. 

אשמח לשמוע את דעתכם על רכבים הנ''ל, איזה תתי דגמים מומלצים. דגם מנוע מומלץ ולא מומלץ. 

הכי חשוב זאת אמינות ונוחות, צריכת דלק לא פקטור בשל נסיעה שנתית לא גבוהה. 

 

תודה מראש! 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C3 וC4 - עניין רצועת הטיימינג, יש שרשורים ארוכים בנושא. (מנוע 1.2 טורבו).

קפצ'ור - גיר רובוטי ומנוע בנזין בעייתי עד אזור 17 18.  הדיזל דווקא בסדר גמור. 

פיאט 500X אין הרבה כאלה אבל גם שם יש גיר רובוטי. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yoav911gt2 כתב:

C3 וC4 - עניין רצועת הטיימינג, יש שרשורים ארוכים בנושא. (מנוע 1.2 טורבו).

קפצ'ור - גיר רובוטי ומנוע בנזין בעייתי עד אזור 17 18.  הדיזל דווקא בסדר גמור. 

פיאט 500X אין הרבה כאלה אבל גם שם יש גיר רובוטי. 

המון תודה, 

מכיר את הבעיה עם מנוע 1.2, רק לא צפיתי ששמו את המנוע הזה בכל כך דגמים. 

 

לא ציינתי, אבל רוב הנסיעה היא עירונית לכן גיר רובוטי זה בהחלט שיקול. 

בקפצ'ור דיזל זה גיר שהוא לא רובוטי? 

 

נ.ב

אילו דגמים שווה לי להכניס לחיפוש? CX3? סטוניק? וויטרה? יונדאי קונה? XV?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאיזה שנתונים אתה מכוון? אם ויטרה נכנסת בתקציב זאת יכולה להיות אופציה

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה CX3 לא תמצא בתקציב הזה.

אני הייתי מחפש קיה סטוניק 1.4. הוא נאה ומאובזר היטב. לחובתו תנוחת ישיבה נמוכה יחסית ומרווח דיי מצומצם.

גם יונדאי i20 קרוס על אותו רעיון אבל נטול אבזור בטיחות.

סובארו XV גדול ויקר יותר, יש לו הנעה כפולה שיכולה באמת להוריד אתכם לטיולי שטח קלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה עוד רגע לנצל את הפוסט, 

 

לאחרונה ראיתי שבתקציב אפשר למצוא פורק קוגה 14-15, יכול להיות שהוא קצת יותר גדול באורך ממה שתכננתי, אבל בהחלט נראה מרווח וחזק. 

האם שווה להתרכז בו או להישאר עם מה שיש? 

רנו קפצ'ור דיזל

וויטרה

סטוניק 1.6

XV

עריכה אחרונה על ידי v3p89
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנים האלה פורד קוגה סובל מרמת אמינות נמוכה וצריכת דלק גבוהה. בשנת 2017 הוא עבר מתיחת פנים ששיפרה את מצב האמינות אבל הוא עדיין נשאר לא חסכוני בעליל. המחיר הזה צריך להדליק נורות אזהרה, בדרך כלל אין מתנות חינם.

הויטרה אמין אבל יקר יחסית, קפצ'ור דיזל אפשרות טובה אבל אני ממליץ לבדוק את ההיסטוריה של הגיר, סטוניק 1.4 הוא רכב פנאי עירוני חביב, והסובארו יכול לקחת אתכם גם מעבר לכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Mike808 כתב:

בשנים האלה פורד קוגה סובל מרמת אמינות נמוכה וצריכת דלק גבוהה. בשנת 2017 הוא עבר מתיחת פנים ששיפרה את מצב האמינות אבל הוא עדיין נשאר לא חסכוני בעליל. המחיר הזה צריך להדליק נורות אזהרה, בדרך כלל אין מתנות חינם.

הויטרה אמין אבל יקר יחסית, קפצ'ור דיזל אפשרות טובה אבל אני ממליץ לבדוק את ההיסטוריה של הגיר, סטוניק 1.4 הוא רכב פנאי עירוני חביב, והסובארו יכול לקחת אתכם גם מעבר לכביש.

תודה, בהחלט חשוב. 

עכשיו אם אני מבין נכון מהקריאה בפורום ב XV חייב להתמקד במנוע 2.0 כי אחרת הרכב לא סוחב, נכון? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-1.6 באמת עצל, לא ברמה של לא סוחב אבל רכב עמוס בעליות ארוכות יהיה פחות נעים. הכל תלוי בתוואי הנסיעה ובהרכב הנוסעים הצפוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אני יודע שיש בעיות בשוק וכנראה שגם המחירון קפץ. 

 

רוצה להדגים כאן קצת את התסכול ולעלות שתי אופציות נוספות לבחינה. 

 

רנו קפצ'ור דיזל - אפשר למצוא משהו, אז אני שומר את האופציה לעצמי, עם זאת הגיר קצת מטריד אותי. 

 

קיה סטוניק - בקילומטראז' עד 100 אלף הכל מעל 79K - בעייני קצת יקר. 

 

סובארו XV - אפשר לנסות למצוא משהו מדגם של 1.6

2.0 ומחיר שלו קצת לא מסתדרים לי

https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=27&model=1755&price=10000-85000&km=10000-100000&engineval=1700--1&open-item-id=efrr3u8u&viewPage=item-page-popup

אז לא כדאי ללכת פשוט על X1 עם גיר אוטומטי פלנטרי ממה שאני מבין ומנוע שנחשב לאמין של BMW או שאני מפספס משהו (נעזוב רגע בצד את עלות האחזקה שבהחלט צריך לבדוק), אבל אם נסתכל על רכב מול רכב אז המחירים נראים קצת לא הגיוניים לא? 

https://www.yad2.co.il/vehicles/4X4?manufacturer=79&model=1773&price=-1-80000&km=10000-100000&open-item-id=skuzol0u&viewPage=item-page-popup

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.12.2021 בשעה 18:15, Mike808 כתב:

בשנים האלה פורד קוגה סובל מרמת אמינות נמוכה וצריכת דלק גבוהה. בשנת 2017 הוא עבר מתיחת פנים ששיפרה את מצב האמינות אבל הוא עדיין נשאר לא חסכוני בעליל. המחיר הזה צריך להדליק נורות אזהרה, בדרך כלל אין מתנות חינם.

הויטרה אמין אבל יקר יחסית, קפצ'ור דיזל אפשרות טובה אבל אני ממליץ לבדוק את ההיסטוריה של הגיר, סטוניק 1.4 הוא רכב פנאי עירוני חביב, והסובארו יכול לקחת אתכם גם מעבר לכביש.

אהלן

אשמח להבין מה זה "לא חסכוני בעליל". לכמה רע לצפות? יותר גרוע מספורטז' 1.6 🤣?

אני עדיין מתלבט לגבי הקוגה וההפרש במחיר בינה (70K מודל 2017) לבין גי'פונים אחרים במודל הזה (90-100K) כמעט שווים את כל הדברים ה"טובים" שקוראים בכל מיני מקומות.

מה שכן, באמת לא בטוח שכדאי לקנות אוטו, לא משנה איזה, ולגלות אחרי חצי שנה שצריך להחליף מנוע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקוגה יכול להגיע גם ל-7-8 ק"מ לליטר. לא רחוק מספורטאז' 1.6 בנסיעה עירונית, אבל לקוגה ביצועים טובים בהרבה.

למרות זאת אני לא ממליץ עליו בגלל שילוב בין צריכת דלק גבוהה לרמת אמינות נמוכה, במיוחד שציינת אמינות כאחד הדברים שחשובים לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להקפיץ עם עוד 2 דגמים שנכנסים בתקציב ואשמח לקבל חוות דעת. 

 

1) סאנגיונג טיוולי שנתון 2016-2017

ראיתי שניתן למצוא בקילומטראז' מאד נמוך כמו גם בתקציב נמוך, השאלה אם יש כאן מלקודת מבחינת האמינות. 

2) בכל זאת לחזור לחשוב על ב. מ. וו X1  שנתון 2012-214 גם כאן יש מציאות עם קילומטראז' נמוך, מה שכן בדרך כלל יד 2+.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיבולי רכב חביב, אני לא מכיר בעיות אמינות. קח בחשבון שמה שאתה קונה בזול גם תמכור בזול בשל ביקוש נמוך.

ב.מ.וו משנת 2012 זה רכב יוקרה בן 10. מחיר הרכישה שלו אולי זול אבל האחזקה תהיה יקרה ובגיל הזה כל רכב סובל מבלאי. צריך למצוא מוסך מתמחה במותג ואמין וגם אז עלות האחזקה לא תהיה כשל רכב עממי. אני מציע לך בחום לוותר על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...